Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Krośniewice

Gmina Krośniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-340 Krośniewice, Poznańska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24/2523024 , fax. 24/2547782
  • Data zamieszczenia: 2023-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośniewice
    Poznańska 5
    99-340 Krośniewice, woj. łódzkie
    tel. 24/2523024, fax. 24/2547782
    REGON: 611015448
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosniewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Krośniewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynków będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Krośniewice. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynków będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Krośniewice w następującym zakresie i lokalizacjach:a) termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Krośniewicach przy ul. Toruńskiej 28 wraz z budową instalacji centralnego ogrzewania (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz wykonanie kotłowni kontenerowej,b) termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Krośniewicach przy ul. Plac Wolności 18 wraz z budową instalacji centralnego ogrzewania (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz wykonanie kotłowni kontenerowej,c) termomodernizacja budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Krośniewicach przy ul. Kolejowej 19 wraz z budową instalacji centralnego ogrzewania (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz wykonanie kotłowni kontenerowej,d) termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Krośniewicach przy ul. Targowej 10 wraz z budową instalacji centralnego ogrzewania (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz wykonanie kotłowni kontenerowej,e) termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Krośniewicach przy ul. Kutnowskiej 13 wraz z budową instalacji centralnego ogrzewania (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz wykonanie kotłowni kontenerowej,f) termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Krośniewicach przy ul. Toruńskiej 1 wraz z budową instalacji centralnego ogrzewania (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz wykonanie kotłowni kontenerowej.Przedmiot zamówienia obejmuje również m.in. wytyczenie geodezyjne oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonanie prób i rozruchu technologicznego kotłowni, sporządzenie instrukcji obsługi i przeszkolenie pracowników wskazanych przez użytkownika.3. Szczegółowy zakres robót określają: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót – stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.4. Załączony do niniejszej SWZ przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym do wyceny przedmiotu zamówienia.5. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację zamawiającego reprezentowanego przez Inspektora Nadzoru danej branży. 6. Jeżeli projekty budowlane, przedmiary robót lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.7. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zmówienia a wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, jak również inne – według oceny Wykonawcy - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia8. Wykonawca udzieli minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz minimum 36-miesięcznej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.9. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do dnia 31 października 2023 r..10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, której wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. dotyczących wykonywania następujących czynności: a) wykonujących roboty przygotowawcze,b) wykonujących roboty budowlane, c) wykonujących roboty instalacyjne (sanitarne i elektryczne),d) wykonujących roboty wykończeniowe.Wymaganie nie dotyczy Geodety oraz Kierownika budowy.Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu wykonawca lub podwykonawca, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/innych osób. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.11. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: Przy ewentualnym podziale zamówienia konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia przy tak małym zakresie zamówienia mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania, w szczególności mając na uwadze dofinansowanie zadania. Ewentualny podział mógłby spowodować wzrost kosztów wykonania zamówienia (np. koszty związane z transportem sprzętu, koszty materiału na teren budowy wliczone w cenę oferty na każdą część zamówienia). Uzasadnieniem braku podziału na części jest również „rozmiar” zamówienia, możliwy do wykonania dla każdego małego/średniego przedsiębiorcy. Ponadto dzielenie zamówienia na części nie wpłynie na możliwość wzięcia udziału w postępowaniu innych wykonawców niż przy zamówieniu w całości.12. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Gmina Krośniewice otrzymała dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi z dziedziny Ochrona Powietrza: - Umowa nr 811/OA/PD/2022 w formie pożyczki i dotacji z dnia 23.11.2022 r. - na podstawie Uchwały Nr 133/XII/2022 Rady Nadzorczej z dnia 16.12.2022 r.13. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach