Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Włynice.

GMINA GIDLE ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 34 327-20-27
  • Data zamieszczenia: 2023-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GIDLE
    ul. Pławińska 22
    97-540 Gidle, woj. łódzkie
    tel. 34 327-20-27
    REGON: 151398675
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Włynice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Włynice” na działce nr ew. 1052, obręb Włynice.2. Zakres robót przedmiotu zamówienia: 1) budowa budynku świetlicy wiejskiej z miejscami parkingowymi zlokalizowanymi w miejscowości Włynice na działce nr 1052, obręb Włynice, gm. Gidle, 2) wykończenie budynku, 3) zagospodarowanie terenu zielenią,4) wykonanie zewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej wraz z doprowadzeniem ich do budynku,5) budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe,6) utwardzenie działki budowlanej z kostki betonowej,7) montaż zbiorników na odpady segregowane,8) budowa ogrodzenia projektowanego budynku po granicy nieruchomości wraz z bramą wjazdową i furtką mocowanymi do żelbetowych słupów o wymiarach 40x40 cm.9) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, zimnej wody, C.W.U., kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji mechanicznej wodociągowej dla potrzeb bytowych budynku świetlicy wiejskiej 10) odprowadzenie ścieków do projektowanego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 10 m3.11) budowa przyłącza wodociągowego od istniejącej sieci wodociągowej zlokalizowanej w pasie drogi powiatowej nr 862 do projektowanego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Włynice na działce nr 1052 obr. Włynice, a w szczególności PE 100 SDR 17PN10 o średnicy 40 x 3,7 mm - łączna długość L = 18,20m, taśma ochronna, zestaw wodomierzowy.3. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót opisano szczegółowo w:a) Wzorze umowy – stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ, b) Dokumentacji projektowej, STWiOR – stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZUwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.4. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia, przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności. 5. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego: 1) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej: a) oryginał/kserokopię dziennika budowy wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku,b) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, c) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Robót o treści zgodnej z art. 57 prawa budowlanego:• o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz ustawą Prawo budowlane,• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, • o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.d) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, e) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierowników Robót, f) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, g) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, h) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD. i) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, j) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 7 500,00 złotych.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Nr rachunku: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002z dopiskiem: Wadium – „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Włynice” Nr postępowania: IZP.271.20.20235. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 ppkt, 2-4 wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą),5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana;b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.9. Warunki zatrzymania lub zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj:minimum dwie roboty budowlane, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100) polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji budynku.Uwaga: dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4 ppkt.1), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.2) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażąminimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowaneprzez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże że posiada:a) kierownik budowy, pełniący równocześnie obowiązki kierownika robót branży ogólnobudowlanej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami Prawo budowlane,b) kierownik robót branży sanitarnej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami Prawo budowlane,c) kierownik robót branży elektrycznej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, określone przepisami Prawo budowlane,Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót (poszczególnych branż), jak również funkcję kierownika robót poszczególnej branży z funkcją kierownika robót innej branży oraz pełnienie funkcji kierownika robót danej branży przez więcej niż jedną osobę pod warunkiem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w 7.1 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach