Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Archiwum Państwowego w Płocku

Archiwum Państwowe w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 266 29 10 , fax. 24 266 29 11
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Płocku
    Kazimierza Wielkiego 9b
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 266 29 10, fax. 24 266 29 11
    REGON: 61021228200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.plock.ap.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Archiwum Państwowego w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest projekt wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Archiwum Państwowego w Płocku. W zakres wymiany wchodzi wymiana wszystkich okien zewnętrznych i drzwi zewnętrznych oraz wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych, sanitarnych i socjalnych. Pozostałe drzwi wewnętrzne do pomieszczeń magazynowych oraz drzwi klatki schodowej zostały wymienione w przeszłości. Wymiana nie obejmuje głównych drzwi wejściowych od strony północnej. Zakres wymiany stolarki pokazano w cz. graficznej na rys. R1-R5. Archiwum jest czynne w godz. 8.15 do 16.15. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie, w godzinach funkcjonowania instytucji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a) 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b) 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach