Narodowy Instytut Geriatrii,Reumatologii i Rehabilitacji ogłasza przetarg
- Adres: 02-637 Warszawa, Spartańska 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii,Reumatologii i Rehabilitacji
Spartańska 1
02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 000288567 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja serwerowni w Narodowym Instytucie Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja serwerowni w Narodowym Instytucie Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji w Warszawie” w ramach Projektu, pn. „Centralny Ośrodek Diagnostyki i Leczenia Chorób Otępiennych oraz Zapalnych Chorób Mediowanych Immunologicznie”. Umowa nr 2023/ABM/02/00002-00 o dofinansowanie Projektu na tworzenie i rozwój Regionalnych Centrów Medycyny Cyfrowej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niniejsza SWZ oraz:• załącznik nr 3 do SWZ – Projekt umowy• załącznik nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy);2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą podany w SWZ.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 24 2490 0005 0000 4600 8185 8973w Alior Banku z dopiskiem: „Wadium – numer sprawy – 11/PN/2024/ZS”.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego/data uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego). Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu lub jego kopii.6. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z dokumentu wadialnego powinno wynikać jednoznacznie, że zobowiązanie gwaranta obejmuje wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz obejmuje wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, wynikające z działania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.8. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy Pzp, musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.9. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.10. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie roboty budowlane, dotyczące budowy/modernizacji serwerowni w skład których wchodziła minimum:- Dokumentacja projektowa;- Dostawa szaf serwerowych i LAN wraz ze zintegrowanym systemem chłodzenia wiejącegobezpośrednio do wnętrza szaf – tzw. „układ szczelny” ;- Dostawa systemu UPS;- Dostawa listew PDU;- Dostawa systemu monitoringu parametrów środowiskowych;- Dostawa systemu gaszenia;- Dokumentacja powykonawcza.Wzór wykazu robót budowlanych – załącznik numer 11.b) Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 dostawyw skład których wchodziła:- dostawa szaf IT wraz ze zintegrowanym systemem gaszenia wewnątrz szafowego;- dostawa szaf IT wraz ze zintegrowanym systemem chłodzenia za pomocą jednostek rzędowych wiejących do wnętrza szaf.Wzór wykazu dostaw – załącznik numer 12.c) Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy co najmniej 2 dostawy do podmiotów leczniczych, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r.o działalności leczniczej zawierające m.in. dostawę:- Szaf IT;- Szaf klimatyzacji precyzyjnej;- UPS-a na potrzeby serwerowni ;- Listew PDU i systemu monitoringu;- Systemu gaszeniaWzór wykazu dostaw – załącznik numer 12.d) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.: (wzór wykazu osób - załącznik numer 13)• Kierownik Budowy - minimum jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w/w specjalności budowlanych;• Kierownik Robót - minimum jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodniez Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w/w specjalności budowlanych;• Kierownik Robót - minimum jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do kierowania robotami budowlanymi w zakresie w/w specjalności budowlanych;• kierownik techniczny posiadający uprawnienia – świadectwo kwalifikacji: typu D do obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu oraz prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji dourządzeń i instalacji, , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;• kierownik techniczny posiadający uprawnienia – świadectwo kwalifikacji typu E do obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu oraz prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu niewyższym niż 1 kV, aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeńi instalacji, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;• co najmniej dwie osoby – konserwatorzy posiadający uprawnienia - świadectwo kwalifikacji typu E do obsługi, konserwacji, remontu lub naprawy, montażu lub demontażu oraz prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznycho napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji;• co najmniej 1 osoba posiadającą aktualny certyfikat imienny na F -gazy;• minimum 1 osoba, legitymującą się tytułem inżyniera bezpieczeństwa pożarowego;• minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie w projektowaniu minimum 2 dokumentacji branży konstrukcyjnobudowlanej, obejmującej swoim zakresem obiekt serwerowni;• minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie w projektowaniu minimum 2 dokumentacji branży architektonicznej, obejmującej swoim zakresem obiekt serwerowni;• minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie w projektowaniu minimum 3 dokumentacji branży elektrycznej obejmującej swoim zakresem instalację elektryczną dla potrzeb serwerowni posiadającą jednocześnie certyfikat Uptime Inistitute - ATD;• minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą udokumentowane doświadczeniew projektowaniu minimum 3 dokumentacji branży sanitarnej, obejmującej swoim zakresem instalację systemu klimatyzacji precyzyjnej dla potrzeb serwerowni,Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane, oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ponadto Zamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionych wymagań, jeżeli osoby posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego, odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki zostaną spełnione wyłącznie jeżeliw odniesieniu do kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia, jedenz wykonawców spełni warunek samodzielnie lub wykonawcy spełnią warunek wspólnie.2. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont schodów oraz pochylni w przychodni zdrowia ul. Czumy 1 w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowę szatni pływalni (wykonanie odwodnienia posadzek) w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Mokotów.
Dodano: 2024-04-15 - Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
Dodano: 2024-04-12 - Przystosowanie pomieszczeń na Hali Komór Gorących LBM NCBJ do prowadzenia działalności naukowej
Dodano: 2024-04-10 - „Opracowanie projektu wykonawczego, wykonanie, dostarczenie oraz montaż elementów wystawy: instalacji świetlnej w galerii G9 na wystawie stałej Muzeum w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-09 - „Zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na cele mieszkaniowe (mieszkania chronione z salami dziennego pobytu) przy ul. Piaskowej 21/23 w Żyrardowie”
Dodano: 2024-03-20 - „Remont pomnika Mauzoleum w Pęcicach”
Dodano: 2024-03-15 - Remont Czytelni nr XIV – Biblioteki Publicznej im. Juliana Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, zlokalizowanej przy ul. Wacława Lachmana 5 w Warszawie – etap II.
Dodano: 2024-03-13 - „Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
Dodano: 2024-02-19