Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.

Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-952 Warszawa, Wiertnicza, 26a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy
    Wiertnicza, 26a
    02-952 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 147302974
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie. Pomieszczenia zaplecza basenu, objęte remontem, zlokalizowane są bezpośrednio przy hali basenowej. Zaplecze szatniowo- sanitarne jest przelotowe, pomiędzy strefą wejściową do Centrum Sportu, a basenami. Dostęp do saun bezpośrednio z hali basenowej lub szatni męskiej.W skład zaplecza wchodzą:- Pomieszczenie ratowników z wydzieloną łazienką. W szatni zlokalizowana jest rozdzielnica elektryczna hali basenowej oraz szafa sterująca do jacuzzi. Szatnia wyposażona jest w szafki ubraniowe wykonane z płyt HPL, które są w dobrym stanie technicznym.- Szatnia rodzinna z wydzieloną toaletą, dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. Pomiędzy szatnią, a halą basenową brakuje natrysków. Szatnia wyposażona jest w przebieralnię oraz szafki ubraniowe. Ilość schowków jest niewystarczająca dla potrzeb użytkownika.- Szatnia damska z wydzielonymi natryskami oraz kabinami wc. Szatnia wyposażona jest w dwie przebieralnie oraz szafki ze stałymi ławkami. Schowki typu „L”, zamykane na klucz. Szafki wykonane z płyt HPL. Szafki w dobrym stanie technicznym. Ławki wymagają wymiany. Pomiędzy szatnią damską, a halą basenową znajdują się natryski z wydzieloną toaletą.- Szatnia męska, która jest odbiciem lustrzanym szatni damskiej.- Magazyn sprzętu zlokalizowany przy szatni damskiej.- Pomieszczenie z saunami, w którym wydzielona została sauna sucha, sauna parowa, agregat sauny parowej oraz pomieszczenie gospodarcze.2) Opis planowanego remontuPlanuje się kompleksową modernizację zaplecza szatniowo- sanitarnego, saun oraz doposażenie szatni rodzinnej w natryski i większą ilość szafek. W tym celu część pomieszczeń zostanie przebudowana. We wszystkich pomieszczeniach zaplanowano wymianę okładzin ceramicznych ścian i posadzek, sufitów podwieszanych oraz stolarki drzwiowej. Planuje się ponowne wykorzystanie części istniejących szafek ubraniowych oraz montaż systemu zamków elektronicznych w istniejących i projektowanych schowkach.Przebudowie podlega szatnia rodzinna, łazienka ratowników oraz natryski w szatni damskiej. Natryski dla szatni rodzinnej zostały zaprojektowane w miejscu łazienki ratowników, a istniejąca toaleta szatni rodzinnej została zaadaptowana na potrzeby personelu. W celu poprawy funkcjonalności szatni ratowników, drzwi wejściowe do pomieszczenia zostały przesunięte. Zaplanowano wyburzenie ścian działowych w szatni damskiej i męskiej w celu uzyskania otwartej przestrzeni.W natryskach szatni damskiej planuje się wydzielenie dwóch toalet: na potrzeby szatni rodzinnej oraz szatni damskiej. Lokalizacja brodzika do płukania stóp ulega zmianie.W saunach zaplanowano poszerzenie trzech otworów drzwiowych, w celu spełnienia przepisów dotyczących wymaganej szerokości przejścia w świetle. Mozaikowa okładzina ścienna i podłogowa sauny parowej podlega wymianie. Drewnianą zabudowę sauny suchej zastąpiona zostanie nową.Z uwagi na planowaną zmianę układu pomieszczeń, część instalacji wymagać będzie przebudowy. Przebudowie podlega instalacja: wod. – kan., wentylacji mechanicznej, ogrzewania podłogowego (w zakresie istniejących natrysków i toalet szatni damskiej). Zaplanowano wymianę wszystkich istniejących rur stalowych instalacji wody ciepłej i ziemnej, na nowe, polipropylenowe.Oprawy i osprzęt elektryczny zostanie wymieniony na nowy. Ponadto zaplanowano przesunięcie istniejącej rozdzielnicy elektrycznej i szafy sterowniczej jacuzzi, kolidujących z projektowanym wejściem do łazienki ratowników.Instalacja ppoż bez zmian. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Projekt wykonawczy remontu pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów, stanowiący załącznik nr 5a do SWZ, który będzie załącznikiem nr 1 do umowy; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ, która będzie załącznikiem nr 2 do umowy;  Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5c do SWZ; Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;Wszędzie tam gdzie w projekcie wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Zamawiający odniósł się do norm, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w projekcie wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt 10.2. SWZ. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty montażowe, roboty wykończeniowe. 4) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach