Przetargi.pl
WYKONYWANIE USŁUG INŻYNIERA KONTRAKTU NADZORUJĄCEGO REALIZACJĘ ZADAŃ POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU PRAC REMONTOWO-ADAPTACYJNYCH BUDYNKU NR 19 ORAZ WYKONANIU INNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, A W SZCZEGÓLNOŚCI PRZYŁĄCZY POSZCZEGÓLNYCH MEDIÓW NA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. ZWYCIĘSKIEJ 62-68 WE WROCŁAWIU (dz. nr 2/6, AM-11, Obręb Partynice)

Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3647374; 7661725 w. 224 , fax. 71 7661734
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
    ul. Zwycięska 14 14
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3647374; 7661725 w. 224, fax. 71 7661734
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONYWANIE USŁUG INŻYNIERA KONTRAKTU NADZORUJĄCEGO REALIZACJĘ ZADAŃ POLEGAJĄCYCH NA ZAPROJEKTOWANIU I WYKONANIU PRAC REMONTOWO-ADAPTACYJNYCH BUDYNKU NR 19 ORAZ WYKONANIU INNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, A W SZCZEGÓLNOŚCI PRZYŁĄCZY POSZCZEGÓLNYCH MEDIÓW NA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. ZWYCIĘSKIEJ 62-68 WE WROCŁAWIU (dz. nr 2/6, AM-11, Obręb Partynice)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ ZAŁĄCZNIK NR 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CPV 71520000-9, 71521000- 6, 71540000-5, 71541000-2, 71630000-3 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług inżyniera kontraktu nadzorującego realizację zadań polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu prac remontowo-adaptacyjnych budynku nr 19 oraz wykonaniu innych robót budowlanych, a w szczególności przyłączy poszczególnych mediów na nieruchomości przy ul. Zwycięskiej 62-68 we Wrocławiu (dz. nr 2/6, Am-11, obręb Partynice). Zakres podstawowych działań: A. Ogólne 1. Udział w przygotowaniu specyfikacji przedmiotu zamówienia na potrzeby procedury przetargowej wyłonienia wykonawcy projektu i robót adaptacyjno - remontowych. 2. Udział w procedurze wyłonienia wykonawcy prac projektowych i adaptacyjno - remontowych siedziby Oddziału Terenowego oraz ocenie złożonych w postępowaniu ofert - pełnienie funkcji przewodniczącego komisji przetargowej. 3. Koordynacja i rozliczanie prac remontowych i innych realizowanych zadań inwestycyjnych, wykonywanie funkcji inspektora nadzoru. 4. Zapewnienie wykonania zaplanowanych prac w sposób optymalnie zapewniający najwyższy standard realizacji zadań w ramach posiadanej dokumentacji projektowej, środków finansowych i przyjętych terminów realizacji. 5. Uczestniczenie w procesie odbioru zrealizowanych prac i oddania remontowanego obiektu do eksploatacji. B. Szczegółowe 1. Dokonanie szczegółowych uzgodnień z zamawiającym w zakresie zaplanowanych prac inwestycyjnych oraz standardów technicznych i funkcjonalnych zawartych w Projekcie funkcjonalno - użytkowym. 2. Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia (a w tym m.in. zakresu prac, standardów ich wykonania, terminów realizacji zaplanowanych prac oraz kosztorysu inwestorskiego prac remontowych w ten sposób aby zaplanowane prace zgodne były z przeznaczonymi przez Oddział Terenowy na ten cel środkami finansowymi) i kompletu niezbędnych dokumentów na potrzeby SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia) do postępowania przetargowego umożliwiającego wyłonienie wykonawcy prac projektowo - remontowych siedziby OT. 3. Przygotowanie niezbędnych dokumentów oraz tekstu umów na prace projektowe i roboty adaptacyjno - remontowe na potrzeby postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy prac projektowo-remontowych siedziby OT oraz innych zadań inwestycyjnych. 4. Sprawowanie nadzoru inspektorskiego (dla wszystkich branż) i w związku z tym wykonywanie wszystkich stosownych działań zgodnie z wymogami prawa budowlanego i innych przepisów w odniesieniu do zamierzonych i realizowanych robót remontowych siedziby OT i innych zadań inwestycyjnych zgodnie z zawartymi umowami. 5. Organizowanie koniecznych narad i spotkań w trakcie prac projektowych i w okresie prac remontowych. 6. Monitorowanie (a w tym raportowanie ) faktycznie wykonanych robót i postępu prac zgodnie z dokumentacją projektową, posiadanymi zezwoleniami, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, warunkami zawartych umów, zaplanowanymi terminami i założeniami finansowymi. 7. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wyrobów budowanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8. Sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenie w próbach i odbiorach urządzeń i instalacji technicznych. 9. Wydawanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) wykonawcy prac projektowych i robót adaptacyjno - remontowych poleceń związanych z zaplanowanymi pracami. 10. Żądanie i egzekwowanie od wykonawcy prac projektowych i remontowych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a w szczególności także wstrzymania dalszych robót remontowych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła zagrażać bezpieczeństwu bądź prowadzić do niezgodności z dokumentacją projektową lub posiadanymi pozwoleniami. 11. Zapewnienie nadzoru i akceptowanie przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów urządzeń i wyposażenia, wykonania niezbędnych badań i pomiarów, kompletowanie wymaganej dokumentacji w tym zakresie. 12. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji i korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji robót. 13. Dokonywanie obmiarów i inwentaryzacji robót na remontowanym obiekcie oraz nadzorowanie finansowych rozliczeń za faktycznie wykonane prace projektowe i remontowe. 14. Przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów częściowych i ostatecznych robót remontowych i uczestniczenie w przekazywaniu ich do użytkowania, monitorowanie procesu spraw formalno-prawnych związanych z uzyskaniem stosownych zgód i zezwoleń od właściwych organów i instytucji dot. oddania obiektu/inwestycji do eksploatacji. 15. Rekomendowanie Zamawiającemu zwrot zabezpieczeń, kaucji i kwot zatrzymanych na należyte wykonanie umowy o prace projektowe i umowy o roboty budowlane. Informacje dodatkowe Istnieje możliwość zapoznania się z obiektem będącym przedmiotem prac remontowo- adaptacyjnych od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu, w dniach roboczych w godz. 8:00 -16:00, po uprzednim poinformowaniu pracowników OT BAMW wskazanych w SIWZ do kontaktu w sprawach dotyczących postępowania. Z dokumentacją w postaci programu funkcjonalno- użytkowego przedmiotu Umowy można zapoznać się od dnia 5 grudnia 2011 r. w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł .Wadium należy wnieść przed dniem wskazanym jako dzień w którym upływa termin składania ofert - 9 grudnia 2011r., godz. 9:00. 2) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacja określonych w art. 46 ust. 3 ustawy 3) Wadium można wnieść w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu wpłaconym przelewem na konto Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu Nr rachunku: 49 1130 1033 0000 0060 0720 0006 Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z póź. zmianami)- zwanej dalej PARP. 4) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5) Za wadium wniesione w terminie uważa się: a) dla wadium wnoszonego w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu PARP - złożenie w siedzibie Zmawiającego pok. 209 przed upływem terminu składania ofert. b) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę uznania rachunku bankowego przez bank Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Terenowego we Wrocławiu przed dniem wskazanym jako dzień, w którym upływa termin składania ofert. 6) Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. 209, II p. 7) Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancja bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu PARP musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania poręczeń (gwarancji). 8) Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 9) Przedłużenie ważności wadium w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonać w sposób określony pkt 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.AMW.COM.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach