Gmina Miękinia ogłasza przetarg
- Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
- Data zamieszczenia: 2016-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
ul. Kościuszki 41 41
55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
REGON: 93193504600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia. Zakres usługi obejmuje wykonanie stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm. ) zadań: - inspektora nadzoru inwestorskiego ( art. 25, 26 Prawa budowlanego); - koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego ( art. 27 Prawa budowlanego) Obowiązki ogólne: 1. Inspektor nadzoru inwestorskiego zwany dalej inspektorem nadzoru, odpowiedzialny jest za prowadzenie nadzoru robót budowlanych zgodnie z: 1) prawem budowlanym; 2) polskimi normami i/lub normami zharmonizowanymi z UE i przepisami dotyczącymi realizacji i eksploatacji budynków i budowli; 3) dokumentacją projektową / projektem budowlanym, projektami wykonawczymi oraz szczegółowymi Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2. Zamawiający sceduje na inspektora nadzoru inwestorskiego wszystkie uprawnienia przysługujące Zamawiającemu w zakresie nadzoru inwestorskiego z następującymi wyłączeniami kompetencji: 1) Zamawiający zatwierdza harmonogram robót oraz każdą zmianę umowy na wykonanie robót budowlanych, która powoduje zmianę technologii i zakresu robót budowlanych; 2) Zamawiający zatwierdza zmiany w składzie kluczowego personelu wykonawcy robót budowlanych i jego firm podwykonawczych; 3) Zamawiający zatwierdza zmiany wynikłe z prowadzenia nadzoru autorskiego. 3. Zamawiający jest informowany w ciągu 3 dni o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót budowlanych i/lub propozycjach zmiany technologii, harmonogramu realizacji, roszczeniach osób prawnych i fizycznych związanych z realizacją robót budowlanych. Ponadto Zamawiający informowany jest niezwłocznie o zdarzeniach na budowie dotyczących spraw BHP, sanitarno - higienicznych, ochrony środowiska naturalnego, konfliktów z organami administracji państwowej oraz mieszkańcami. 4. Opis i zakres przedmiotu zamówienia: 1) Nadzór ciągły stosownie do wymagań wynikających z dokumentacji projektowej oraz warunków określonych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 2) Podejmowanie decyzji (poleceń) w sprawach związanych z jakością robót budowlanych, oceną jakości materiałów, prowadzeniem robót oraz interpretacją dokumentacji projektowej. Powyższe inspektor nadzoru wydaje na piśmie; 3) Prowadzenie korespondencje z Zamawiającym i w imieniu Zamawiającego po uprzedniej akceptacji treści korespondencji przez Zamawiającego; 4) Organizowanie prac związanych ze sprawowaniem nadzoru, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych; 5) Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, urządzeń lub sprzętu; 6) Żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub niezdolnych do wykonania robót lub innych niezatrudnionych przez wykonawcę robót budowlanych i niezgłoszonych podwykonawców; 7) Udzielanie wykonawcy robot budowlanych informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących robót budowlanych; 8) Wnioskowanie w sprawie: a) wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody na zmiany; b) przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych; c) zmian oznaczenia i organizacji ruchu w trakcie prowadzenia robót budowlanych; 9) Opiniowanie wniosków składanych przez wykonawcę robót budowlanych w zakresie roszczeń i sporów z osobami prawnymi i fizycznymi; 10) Opiniowanie harmonogramu robót budowlanych; 11) Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk archeologicznych odkrytych przez wykonawcą robót budowlanych na placu budowy; 12) Organizowanie rad budowy, sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni od dnia ich odbycia oraz dopilnowanie realizacji ustaleń, decyzji i poleceń podjętych na radach budowy lub innych spotkaniach z zakresu prowadzenia robót budowlanych; 13) Uczestniczenie w pracach z zakresu obsługi geodezyjnej; w pracach komisji przy odbiorach robót ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli; 14) Udział w sprawach związanych z przygotowaniem inwestycji do przekazania jej w użytkowanie, 15) Potwierdzenie zakończenie robót budowlanych, sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentów do akceptacji Zamawiającemu w celu ustalenia ostatecznego terminu odbioru robót budowlanych; 16) Wszystkie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w relacji do zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; 17) Przygotowania danych do uzyskania pozwolenia na użytkowane; 18) Sprawdzenia faktur za zrealizowane roboty pod względem formalnym i merytorycznym w terminie 5 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy robót; 19) Sporządzenie na żądanie lub wniosek Zamawiającego informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań okresowych o stanie realizacji robót włącznie z prowadzeniem dokumentacji fotograficznej przebiegu realizacji zadania; 20) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bhp, przepisów ppoż., ochrony środowiska; 21) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w okresie rękojmi; 22) Zamawiający będzie kontrolował jakość wykonania prac inspektora nadzoru inwestorskiego w oparciu o: a) zgodność wykonywania robót budowlanych z dokumentacja projektową; b) terminowość, systematyczność i rzeczowość merytoryczną prowadzonej dokumentacji budowy ; c) rzetelne i fachowe prowadzenie Rad Budowy, częstotliwość i jakość wpisów w dzienniku budowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000.00 złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość godzin tygoniowo pobytu na budowie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku
Dodano: 2015-12-02