Przetargi.pl
Dostawa opon zimowych do samochodów osobowych i dostawczych oraz opon całorocznych do samochodów terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opon zimowych do samochodów osobowych i dostawczych oraz opon całorocznych do samochodów terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon zimowych do samochodów osobowych i dostawczych oraz opon całorocznych do samochodów terenowych dla Komendy Wojewódzkiej, Komend Miejskich i Powiatowych Policji w garnizonie dolnośląskim. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opon zimowych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w części 1 i 2 postępowania oraz opon całorocznych, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w części 3 postępowania, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór i utylizację zużytego ogumienia, w ilościach zgodnych z ilościami opon będących przedmiotem dostawy, zgodnie z terminami i warunkami określonymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. c) Postępowanie zostało podzielone na 3 części, odpowiadające treści załącznika nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania - ogumienie zimowe, radialne, bezdętkowe dla pojazdów osobowych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 1 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 30. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony zimowe, przeznaczone do użycia na drodze (szosie), wyłącznie w okresie zimowym (przy temperaturze powietrza poniżej 7°C). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Część 2 postępowania - ogumienie zimowe, radialne, bezdętkowe dla pojazdów dostawczych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 2 postępowania, muszą spełniać wymagania postawione w Regulaminie EKG ONZ nr 54. Opony winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony zimowe, przeznaczone do użycia na drodze (szosie), wyłącznie w okresie zimowym (przy temperaturze powietrza poniżej 7°C). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. Część 3 postępowania - ogumienie całoroczne, radialne, bezdętkowe dla pojazdów terenowych: Opony, wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), w części 3 postępowania, winny być zakwalifikowane w kategorii użycia jako opony całoroczne specjalnego użycia, tj. opony przeznaczone do użycia mieszanego, zarówno na drodze (szosie) oraz poza nią (teren nieutwardzony). Wszystkie opony są oponami radialnymi, bezdętkowymi. d) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. e) Miejsce dostawy: Dostawa będzie zrealizowana na koszt wykonawcy do magazynu zamawiającego, przy ul. Połbina 1, 54-151 Wrocław.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie części postępowania: 7 500,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 1 postępowania: 3 600,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 2 postępowania: 3 100,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 3 postępowania: 800,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach