Przetargi.pl
Wykonanie zamiennego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy Szatni personelu medycznego pod podjazdem do Pierwszego pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 000312567
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul.Staszica 4 , 37 - 450 Stalowa Wola

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zamiennego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy Szatni personelu medycznego pod podjazdem do Pierwszego pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Załącznik nr 8 Opis przedmiotu zamówienia – projekt budowlany zamienny i projekt wykonawczy budowy Szatni Personelu Medycznego 1. Przedmiot zamówienia: „Wykonanie zamiennego projektu budowlanego i projektu wykonawczego budowy Szatni personelu medycznego pod podjazdem do Pierwszego pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) analiza istniejących projektów szatni i przebudowy SOR i ewentualne wykonanie nowej koncepcji na wykonanie zamiennego projektu budowlanego Szatni personelu medycznego pod podjazdem. Zamawiający posiada projekt budowlany i projekt wykonawcy Szatni personelu medycznego pod podjazdem opracowany w 2012 roku przez Biuro projektowe Art Faktory Paweł Spędzia, Wioletta Spędzia z Dębicy. Projekt ten został zatwierdzony przez Starostę Stalowowolskiego i została wydana decyzja o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych. Ze względów finansowych realizacja projektu nie została rozpoczęta i decyzja utraciła ważność. Jednocześnie Zamawiający realizuje roboty budowlane dostosowania Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w bezpośredniej bliskości projektowanej szatni. W projekcie SOR zostały wprowadzone elementy dostosowania pożarowego (wymiana drzwi i okien na pożarowe), które są odmienne niż zastosowane w projekcie szatni. W wyniku analizy obydwu projektów Wykonawca wprowadzi zmiany do istniejącego projektu. Zamawiający nie widzi potrzeby zmian architektonicznych w rozplanowaniu pomieszczeń szatni. Jeżeli istniejące rozwiązanie ze względów zmiany przepisów od 2012 roku nie spełnia wymogów Wykonawca wprowadzi stosowne zmiany. Koncepcję architektoniczną należy opracować w 1 egz papierowym i przesłać również na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wersję nieedytowalną w formacie .pdf. b) opracowanie zamiennego projektu budowlanego Szatni personelu medycznego pod podjazdem w stosunku do opracowania pt. „Projekt budowlany szatni dla personelu medycznego pod podjazdem pierwszego pawilonu” kwietnia 2012 roku Projekt budowlany będzie służył Zamawiającemu uzyskania zamiennej decyzji pozwolenia na budowę dla przedmiotowego obszaru. Po otrzymaniu wersji papierowej i zaakceptowaniu zawartości i treści Zamawiający złoży w Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli projekt wraz z wnioskiem o wydanie nowej decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Projekt budowlany należy wykonać w 5 egzemplarzach papierowych oraz 1 egzemplarzu na CD. Wersja elektroniczna powinna być zapisana w formacie .pdf oraz w formacie edytowalnym. c) wykonanie projektu wykonawczego zadania jw wraz z kosztorysami inwestorskimi i STWiOR Projekt wykonawczy będzie służył Zamawiającemu do opisu przedmiotu zamówienia w przeprowadzeniu przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych powyższego zakresu i będzie zawierał: uzupełnienia i uszczegółowienie projektu budowlanego posiadanego przez Zamawiającego w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę, realizacji i odbioru robót budowlanych sporządzone odrębnie do każdej z branż, przedmiary robót w układzie branżowym, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Projekt wykonawczy należy wykonać w 4 egzemplarzach papierowych oraz 1 egzemplarzu na CD. Wersja elektroniczna powinna być zapisana w formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej. Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz STWIOR należy wykonać w 2 egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej w formatach .pdf i formacie edytowalnym .ath. d) sprawowanie nadzoru autorskiego W ramach nadzoru autorskiego Projektant będzie wyjaśniał nieścisłości i niejasności w projekcie wykonawczym oraz rozwiązywał problemy projektowe, bez obowiązku uczestnictwa w naradach produkcyjnych. Dokumentacja powyższa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy i sztuki technicznej, opracowanymi projektami budowlanymi i uzgodnieniami z Zamawiającym, a w szczególności z wymaganiami określonymi w: Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 roku, poz. 739); Ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz.290); Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.); Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462 z późn zmianami); Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. 2003 nr 169, poz. 1650 z późn. zm.); Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Polskich Normach, Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz.U. 2003 nr 121 poz. 1137, z późn. zm.); 3. Opis zamówienia Informacje techniczne o obiekcie: Szatnia personelu medycznego zlokalizowana jest pod podjazdem karetek do pierwszego pawilonu w pustych, aktualnie niewykorzystywanych pomieszczeniach po składzie węgla dla własnej kotłowni w jego północno – zachodniej części. Obecnie jest w stanie surowym zamkniętym, bez instalacji. Jest doprowadzona energia elektryczna z rozdzielni w piwnicach, jest wykonany przyłącz wody i kanalizacji. Ściany zewnętrzne są ocieplone z wyprawą tynku na siatce – stan dobry Powierzchnia wewnętrzna według projektu budowlanego wynosi 146,50 m2. W budynku wykończone i użytkowane są wszystkie pomieszczenia poza byłym składem opału. Obecnie w budynku funkcjonują:: niski parter - pomieszczenia biurowe i socjalne SOR, pomieszczenia techniczne, socjalne, kaplica, kuchnia szpitalna, Dział Diagnostyki Laboratoryjnej wysoki parter – SOR, Stacja Dializ, Izba Przyjęć 1 piętro- oddział chirurgii, oddział ortopedii 2 piętro – oddział AiIT, oddział neurologiczny, oddział nefrologiczny 3 piętro – oddział laryngologiczny i oddział chorób wewnętrznych Do budynku doprowadzono wszystkie media i wykonano zagospodarowanie terenu. Zakres projektu Projekt budowlany i projekt wykonawczy ma obejmować aktualizację istniejącego nieaktualnego Projektu budowlanego Szatni dla personelu. Wykonawca może wykonać nowe rozwiązanie architektoniczne, jeżeli wykaże racjonalność i opłacalność tak na etapie realizacji jak i eksploatacji pomieszczenia. Zamawiający nie oczekuje projektowania nowych elementów zagospodarowania terenu. Zamawiający udostępni Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa na sporządzenie projektu szatni wszystkich posiadanych dokumentów tj. projekt budowlany kompletny, wszystkie branżowe projekty wykonawcze, wszystkie posiadane kosztorysy inwestorskie, przedmiary i STWiOR Projekty wykonawcze (obejmujące również STWiOR, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie) należy sporządzić odrębnie dla branż: architektura, konstrukcja (kosztorysy i STWiOR mogą być łączne dla architektury i konstrukcji), instalacje sanitarne (kanalizacja sanitarna, woda zimna i ciepła), instalacje centralnego ogrzewania, wentylacja z automatyką i sterowaniem wentylacji, instalacje elektryczne, instalacje niskoprądowe Zakres oczekiwanych zmian i uzupełnień w projekcie: Rozpatrzenie dostosowania przegród wewnętrznych i zewnętrznych (okna EI60, drzwi DF604 EI60) w związku z wykonaniem zakresu stolarki na SOR Zaprojektowanie naprawy uszczelnienia istniejących warstw izolacji przeciwwodnej pod nawierzchnią podjazdu w miejscu pojawiającego się przecieku. Umiejscowienie nieszczelności izolacji z 2 warstw papy asfaltowej gr 4,1 mm, zgrzewanej znajduje się na całej szerokości podjazdu nad projektowanymi drzwiamiEI60 typ DF604/P (w miejscu tym znajduje się dylatacja pomiędzy konstrukcją podjazdu a konstrukcją budynku) jest pokazane na fragmencie dokumentacji powykonawczej wymiany nawierzchni podjazdu. Zawartość projektów branżowych Zamawiający żąda żeby projekty branżowe zawierały również następujące elementy dodatkowe, zamienne lub alternatywne w stosunku do projektów budowlanych: Instalacje sanitarne należy przewidzieć w przyborach do podawania wody (słuchawka prysznicowa, bateria umywalkowa, itp.) sitka napowietrzające oszczędzające wodę, baterie umywalkowe i zmywakowe tylko ścienne, drzwiczki dostępowe do zaworów swoją lokalizacją i wielkością muszą umożliwiać swobodny dostęp do zaworów, Instalacje centralnego ogrzewania zawieszenie grzejników ma zapewnić ich stabilność, tzn w przypadku obciążenia osobą dorosłą nie może się odkształcać, Instalacje elektryczne oświetlenie: załączanie oświetlenia ogólnego i nocnego z jednego punktu dla korytarza, zastosować oświetlenie LED, Instalacja telefoniczna: nie dotyczy Instalacja sygnalizacji pożaru przeprowadzić analizę podłączenia systemu SAP do istniejącej pętli obsługującej wysoki parter i wpiętego do centralki pożarowej na portierni szpitalnej, Kontrola dostępu Zamawiający ustala, że system kontroli dostępu oparty będzie na jednostronnej blokadzie drzwi objętych kontrolą. Żadne z drzwi nie będzie objęte dwustronną blokadą. W przejściach kontrolowanych należy zamontować zaczepy jednostronnie kontrolowane i klamkogałki. Zasilanie elektrozaczepów z instalacji elektrycznej. Drzwi można będzie odblokować kartą chipową lub kluczem. Kluczem można zablokować otwieranie drzwi w sposób uniemożliwiający odblokowanie kartą czipową. Zamawiający rezygnuje z prowadzenia rejestracji zdarzeń tzn. że zamków tych nie należy wpinać do sieci informatycznej (również nie wykonywać oprzewodowania dla nich oraz nie montować centrali kontroli dostępu), do odczytu danych na kartach zastosować tylko czytniki standardowe o zasięgu 5-15 cm. Należy wycenić dostawę minimum 180 szt kart chipowych wraz z kartą systemową i instrukcją obsługi, 4. Inne informacje: 4.1. Zamawiający będzie aktywnie uczestniczył w uzgadnianiu projektu wykonawczego zadania. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia poprzedzający wykonanie projektu: a) dokonanie wizji lokalnej dla oceny stanu istniejącego oraz ewentualnej inwentaryzacji elementów obiektu w zakresie koniecznym do prawidłowego zaprojektowania  i wyceny budowy, b) przeanalizowanie istniejących projektów budowlanych i wykonawczych. 5. Odbiór przedmiotu zamówienia. Odbiór będzie następował poprzez przekazywanie przez Wykonawcę i odbieranie przez Zamawiającego poszczególnych opracowań w miarę ich realizacji i poprzez odbiór końcowy przedmiotu zamówienia. Części przedmiotu zamówienia: koncepcja (wersja rysunkowa w pdf) podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego w ciągu do 5 dni roboczych od otrzymania opracowania. W przypadku niespełniania oczekiwań Zamawiającego odnośnie przedstawionych opracowań z powodów merytorycznych lub formalnych opracowania będą zwrócone Wykonawcy bez zatwierdzenia dla poprawy wskazanych elementów. W przypadku kontynuowania istniejącego projektu (tylko jego aktualizację) Zamawiający rezygnuje z przedstawiania przez Wykonawcę koncepcji zadania. W tym przypadku Wykonawca tylko poinformuje Zamawiającego o kontynuacji projektu. projekt budowlany i projekt wykonawczy opracowany po zatwierdzeniu projektu budowlanego podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Ocenę i zatwierdzenie projektu Zamawiający wykona w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania wersji papierowej. W przypadku niespełniania oczekiwań Zamawiającego odnośnie przedstawionych opracowań z powodów merytorycznych lub formalnych opracowania będą zwrócone Wykonawcy bez zatwierdzenia dla poprawy wskazanych elementów. Wstępne propozycje Wykonawcy dla wszystkich elementów zadania Wykonawca może przekazywać w formie elektronicznego pliku w formacie .pdf. Projekt budowlany będzie uznany za wykonany poprawnie po pozytywnym zaopiniowaniu przez Zamawiającego pod względem zaprojektowanych funkcji i zakresu. W przypadku stwierdzenia przez Starostę Stalowowolskiego, podczas procedury wydawania decyzji pozwolenia na budowę, braków w projekcie budowlanym Wykonawca uzupełni braki terminie żądanym, nieodpłatnie. przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie podlegają wstępnej ocenie przez Zamawiającego na podstawie analizy zawartości, bez szczegółowego przeliczania. Wykonawca będzie zobowiązany podczas trwania procedury przetargowej do udzielania niezwłocznych odpowiedzi, wyjaśnień i korekty obliczeń w przypadku otrzymania przez Zamawiającego pytań w temacie przedmiarów i zgodności z projektem wykonawczym od potencjalnych wykonawców robót budowlanych. Odbiór końcowy odbędzie się poprzez podpisanie Protokołu Zdawczo-Odbiorczego, po otrzymaniu od Wykonawcy kompletu opracowań dotyczących zadania i oświadczenia, że dokumentacja projektowa zadania została wykonana zgodnie z umową, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu dokumentacja ma służyć. 6. Załączniki w wersji elektronicznej dołączone do przetargu: Projekt budowlany z 2012 roku dla Szatni personelu medycznego (opis techniczny i wybrane rysunki branżowe) Rzut niskiego parteru architektury dostosowania SOR do przepisów 7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 7.1.Wykonawca do oferty dołączy harmonogram sukcesywnego dostarczania opracowywanych dokumentów, z tym zastrzeżeniem, że dostawa poszczególnych części projektów nie może się kumulować – odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi dostawami powinien wynosić minimalnie tyle ile wynosi czas na wydanie opinii przez Zamawiającego dla tego elementu opracowania. 7.2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie od 50 do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Nie dotyczy to sprawowania nadzoru autorskiego, który będzie realizowany wówczas gdy będą prowadzone roboty budowlane w oparciu o wykonane i zatwierdzone projekty oraz wydane pozwolenie na budowę. Z uwagi na prowadzenie robót przy czynnych jednostkach szpitala bez możliwości wyłączenia ich z działalności medycznej zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej 21 września 2017 roku, godz.11:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ b) Formularz cenowy (wg załączonego wzoru do SIWZ – Załącznik nr 2),W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. c) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – (wg załączonego wzoru – do SIWZ - Załącznik nr 3) d)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (wg załączonego wzoru – do SIWZ - Załącznik nr 4 e) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. XI SIWZ), f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 7 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r , ( Dziennik Ustaw poz. 1126 ) . g) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach