Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody i odcinkiem sieci wodociągowej oraz zaprojektowanie sieci wodociągowej dla miejscowości Pielgrzymka

GMINA OSIEK JASIELSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 38-223 Osiek Jasielski, 112
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (13) 44 20 005 , fax. (13) 44 20 005
  • Data zamieszczenia: 2023-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OSIEK JASIELSKI
    112
    38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie
    tel. (13) 44 20 005, fax. (13) 44 20 005
    REGON: 370440360
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody i odcinkiem sieci wodociągowej oraz zaprojektowanie sieci wodociągowej dla miejscowości Pielgrzymka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody i odcinkiem sieci wodociągowej oraz zaprojektowanie sieci wodociągowej dla miejscowości Pielgrzymka.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 4 do SWZ - Program Funkcjonalno – Użytkowy - dla zadania Budowa ujęcia wody z rzeki Kłopotnica wraz ze Stacją Uzdatniana Wody i siecią wodociągową dla miejscowości Pielgrzymka gmina Osiek Jasielski . 4. Przedmiotem zamówienia jest: - zaprojektowanie i wykonanie: ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody, dopływem od ujęcia do stacji, rurociągu popłucznego oraz odcinka sieci wodociągowej o długości 1300 mb licząc od stacji uzdatniania wody -zaprojektowanie dla całej miejscowości Pielgrzymka sieci wodociągowej 1) Etap I - projektowania - obejmuje opracowanie niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac, zgodnie z przepisami ustawy prawa budowlanego w tym wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji (zwanej dalej Dokumentacją projektową).Zakres I etapu projektowania obejmował będzie:a) rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych,b) uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień, zgód właścicieli nieruchomości, pozwoleń oraz uzyskania map do celów projektowych,c) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej uwzględniającej wszystkie branże oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń , opinii, zatwierdzeń, ekspertyz, i innych dokumentów koniecznych do opracowania ww. dokumentacji projektowej jak i niezbędnych do realizacji robót budowlanych wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę pozwolenia na budowę,d) pełnienia nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.e) dla w/w zadania Gmina posiada aktualną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Gmina w ponad 95 % posiada również prawo do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane. Planowane do realizacji zadanie uwidocznione zostało na załącznikach graficznych (mapach) do Programu Funkcjonalno-Użytkowego2) Etap II - wykonawczy obejmuje wykonanie robót budowlano - instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową zakończone opracowaniem dokumentacji powykonawczej:W ramach zamówienia planuje się: - budowę ujęcia wody z rzeki Kłopotnica (ujęcie wody jako denne) na dz. nr 1852/1 w km. 5+950 - budowę stacji uzdatniania wody wraz z hydrofornią oraz zbiornikiem magazynowym wody surowej i uzdatnionej, zlokalizowana na dz. nr 524/1 - budowa dopływu wody z projektowanego ujęcia poprzez studnię zbiorczą do stacji uzdatniania wody - wykonanie rurociągu popłucznego o dług. ok. 277m - wykonanie odcinka sieci wodociągowej o długości ok. 1300 mb licząc od stacji uzdatniania wody- wykonanie projektu ujęcia i SUW należy wykonać na docelową wydajność ujęcia określoną na 250 m3/d, z możliwością etapowania jego realizacji,- przy projektowaniu zbiorników magazynowych wody, przewidzieć układy zasuw umożliwiające ich funkcjonowanie przy ograniczonym zapotrzebowaniu na wodę. - przedmiot zamówienia przygotować pod 4 ciągi technologiczne – w pierwszym etapie realizacji wykonać należy 1 z czterech ciągów technologicznych. 6. Do rozpoczęcia robót budowlanych będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcę, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń,zgłoszeń, zezwoleń itp. (jeżeli będą wymagane prawem). Wykonanie wszystkich robót budowlanych wymagane jest w oparciu o powstałą dokumentację projektową, warunkami właściwych organów i instytucji, niniejszą SWZ oraz zawartą umową. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami graficznymi (rysunkami).7. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:1) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,2) powinien, o ile uzna to za konieczne, zapewnić swoim specjalistom wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi projektanci, kierownicy danej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, ekspert hydrogeolog, geolog, specjalista ds. ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.3) uczestnictwa w naradach budowy, na których przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,4) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,5) wykona min. 20 zdjęć z realizacji przedmiotu umowy (wykonanych na różnym etapie inwestycji, kolorowych, dobrej jakości) ilustrujących przebieg przedsięwzięcia w postaci opisanego katalogu elektronicznego na nośniku elektronicznym (płyta DVD lub pamięć USB).6) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny i kartograficzny),7) w okresie rękojmi i gwarancji do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek,8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych pracowników lub podwykonawców na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP,9) uzyska przed odbiorem końcowym wszystkie wymagane przepisami prawa pozwolenia ( m.in. pozwolenie na użytkowanie dla tej części wykonanej inwestycji, zrzut ścieków, pobór wody);10) ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny.9. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia oraz sposób udokumentowania zawiera § 5 projektowanych postanowień umowy, stanowiących zał. nr 3 do SWZ.Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów(wraz z ofertą), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach