Przetargi.pl
Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020.

POWIAT JAROSŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT JAROSŁAWSKI
    ul. Jana Pawła II 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    REGON: 650900306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i sporządzenie trzech Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z Zestawieniami planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze trzech miejscowości powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020, wykonanymi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).2. Przedmiotem Część nr 1 zamówienia pod nazwą: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów, gmina Roźwienica” w ramach PROW na lata 2014-2020 jest opracowanie i sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z Zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) dla zagospodarowania poscaleniowego w obszarze wsi Chorzów, gmina Roźwienica polegających na:1) budowie lub modernizacji dróg transportu rolnego oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych uczestników postępowania scaleniowego wraz z koniecznymi pracami przygotowawczymi, w tym na urządzeniu przepustów i mostków;2) korekcie urządzeń melioracji wodnych (przebiegu, lokalizacji i poprawie ich parametrów technicznych), które są niezbędne do ułatwień zagospodarowania obszarów upraw;3) przystosowaniu nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych, w tym likwidacji zbędnych miedz, rekultywację, zabezpieczeniu przeciwerozyjnym.3. Celem opracowania i sporządzenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego przedmiot Części nr 1 zamówienia jest:1) opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne;2) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych;3) zamieszczenie informacji o obowiązku uzyskania przez Realizującego roboty projektowo – budowlane na rzecz Zamawiającego decyzji, uzgodnień, opinii oraz pozwoleń, jeżeli ich pozyskanie będzie niezbędne na etapie przygotowania projektu oraz realizacji robót budowlanych wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.4. Na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Chorzów, gmina Roźwienica” w ramach PROW na lata 2014-2020, realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający zamierza przeznaczyć środki w kwocie brutto 2 728 579,48 zł (2 218 357,30 zł netto + podatek VAT w stawce 23%).5. Program Funkcjonalno-Użytkowy będący przedmiotem Części nr 1 zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentów składających się na Opis przedmiotu Część nr 1 zamówienia (OPZ), stanowiących Załącznik Nr 1.1 do SWZ, tj.:1) Decyzja Starosty Jarosławskiego z dnia 14 marca 2023 r., znak: GKN-GK.6822.7.2021;2) Załącznik Nr 1 do decyzji Starosty Jarosławskiego z dnia 14 marca 2023 r., znak: GKN-GK.6822.7.2021;3) Mapy obszaru scalenia (mapy z projektem scalenia Chorzów);4) Założenia do projektu scalenia gruntów Chorzów;5) Mapa zagospodarowania poscaleniowego Chorzów;6) Decyzja Środowiskowa z dnia 4 listopada 2019 r., znak ŚR-IV.604.3.2019.6. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący przedmiot Części nr 1 zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami:1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454);3) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).7. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot Części nr 1 zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy;3) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy i traktować informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne;4) sporządzać w formie pisemnej propozycje odpowiedzi na pytania przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo – budowlane, które będą miały być realizowane na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego sporządzonego przez Wykonawcę, aż do momentu wyłonienia podmiotu, któremu zostaną zlecone do realizacji te roboty projektowo – budowlane; 5) konsultować z przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji zamówienia oraz do uwzględnienia zaleceń, uwag i wytycznych Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i wykonywania jej przedmiotu;6) informować pisemnie Zamawiającego o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu umowy, przy usunięciu których może być pomocne działanie Zamawiającego;7) skonsultować z Zamawiającym wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) wykonaną zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, a ewentualne uwagi Zamawiającego wynikające z tego przedłożenia uwzględnić w ostatecznej wersji;8) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego, w tym w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i gwarancji;9) uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie rodzaju zastosowanych technologii oraz przewidywanych do użycia materiałów, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, które zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w rozwiązaniach projektowych za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów;Podanie w opracowaniu znaków towarowych czy pochodzenia towaru bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia (robót) lub wykazania, że nie da się go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania, żądając jednocześnie usunięcia tej wady na koszt Wykonawcy.8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 1 zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.1 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i sporządzenie trzech Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z Zestawieniami planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze trzech miejscowości powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020, wykonanymi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).2. Przedmiotem Część nr 2 zamówienia pod nazwą: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Węgierka, gmina Roźwienica” w ramach PROW na lata 2014-2020 jest opracowanie i sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z Zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) dla zagospodarowania poscaleniowego w obszarze wsi Węgierka, gmina Roźwienica polegających na:1) budowie lub modernizacji dróg transportu rolnego oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych uczestników postępowania scaleniowego wraz z koniecznymi pracami przygotowawczymi, w tym na urządzeniu przepustów i mostków;2) korekcie urządzeń melioracji wodnych (przebiegu, lokalizacji i poprawie ich parametrów technicznych), które są niezbędne do ułatwień zagospodarowania obszarów upraw;3) przystosowaniu nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych, w tym likwidacji zbędnych miedz, rekultywację, zabezpieczeniu przeciwerozyjnym.3. Celem opracowania i sporządzenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego przedmiot Części nr 2 zamówienia jest:1) opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne;2) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych;3) zamieszczenie informacji o obowiązku uzyskania przez Realizującego roboty projektowo – budowlane na rzecz Zamawiającego decyzji, uzgodnień, opinii oraz pozwoleń, jeżeli ich pozyskanie będzie niezbędne na etapie przygotowania projektu oraz realizacji robót budowlanych wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.4. Na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Węgierka, gmina Roźwienica” w ramach PROW na lata 2014-2020, realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający zamierza przeznaczyć środki w kwocie brutto 9 587 239,46 zł (7 794 503,63 zł netto + podatek VAT w stawce 23%).5. Program Funkcjonalno-Użytkowy będący przedmiotem Części nr 2 zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentów składających się na Opis przedmiotu Część nr 2 zamówienia (OPZ) , stanowiących Załącznik Nr 1.2 do SWZ, tj.:1) Decyzja Starosty Jarosławskiego z dnia 21 grudnia 2022 r., znak: GKN-GK.6822.5.2021;2) Załącznik Nr 1 do decyzji Starosty Jarosławskiego z dnia 21 grudnia 2022 r., znak: GKN-GK.6822.5.2021;3) Mapy obszaru scalenia (mapy z projektem scalenia Węgierka);4) Założenia do projektu scalenia gruntów Węgierka;5) Mapa zagospodarowania poscaleniowego Węgierka;6) Decyzja Środowiskowa z dnia 08 lipca 2019 r., znak ŚR-IV.604.14.2018.6. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący przedmiot Części nr 2 zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami:1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454);3) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).7. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot Części nr 2 zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy;3) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy i traktować informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne;4) sporządzać w formie pisemnej propozycje odpowiedzi na pytania przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo – budowlane, które będą miały być realizowane na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego sporządzonego przez Wykonawcę, aż do momentu wyłonienia podmiotu, któremu zostaną zlecone do realizacji te roboty projektowo – budowlane; 5) konsultować z przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji zamówienia oraz do uwzględnienia zaleceń, uwag i wytycznych Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i wykonywania jej przedmiotu;6) informować pisemnie Zamawiającego o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu umowy, przy usunięciu których może być pomocne działanie Zamawiającego;7) skonsultować z Zamawiającym wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) wykonaną zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, a ewentualne uwagi Zamawiającego wynikające z tego przedłożenia uwzględnić w ostatecznej wersji;8) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego, w tym w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i gwarancji;9) uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie rodzaju zastosowanych technologii oraz przewidywanych do użycia materiałów, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, które zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w rozwiązaniach projektowych za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów;Podanie w opracowaniu znaków towarowych czy pochodzenia towaru bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia (robót) lub wykazania, że nie da się go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania, żądając jednocześnie usunięcia tej wady na koszt Wykonawcy.8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 2 zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.2 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i sporządzenie trzech Programów Funkcjonalno-Użytkowych wraz z Zestawieniami planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze trzech miejscowości powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020, wykonanymi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).2. Przedmiotem Część nr 3 zamówienia pod nazwą: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020 jest opracowanie i sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z Zestawieniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) dla zagospodarowania poscaleniowego w obszarze wsi Kramarzówka, gmina Pruchnik polegających na:1) budowie lub modernizacji dróg transportu rolnego oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych uczestników postępowania scaleniowego wraz z koniecznymi pracami przygotowawczymi, w tym na urządzeniu przepustów i mostków;2) korekcie urządzeń melioracji wodnych (przebiegu, lokalizacji i poprawie ich parametrów technicznych), które są niezbędne do ułatwień zagospodarowania obszarów upraw;3) przystosowaniu nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych, w tym likwidacji zbędnych miedz, rekultywację, zabezpieczeniu przeciwerozyjnym.3. Celem opracowania i sporządzenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego przedmiot Części nr 3 zamówienia jest:1) opis zadania budowlanego wraz z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne;2) określenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych;3) zamieszczenie informacji o obowiązku uzyskania przez Realizującego roboty projektowo – budowlane na rzecz Zamawiającego decyzji, uzgodnień, opinii oraz pozwoleń, jeżeli ich pozyskanie będzie niezbędne na etapie przygotowania projektu oraz realizacji robót budowlanych wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.4. Na wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka, gmina Pruchnik” w ramach PROW na lata 2014-2020, realizowanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający zamierza przeznaczyć środki w kwocie brutto 16 332 792,39 zł (13 278 693,00 zł netto + podatek VAT w stawce 23%).5. Program Funkcjonalno-Użytkowy będący przedmiotem Części nr 3 zamówienia należy wykonać na podstawie dokumentów składających się na Opis przedmiotu Część nr 3 zamówienia (OPZ), stanowiących Załącznik Nr 1.3 do SWZ, tj.:1) Decyzja Starosty Leżajskiego z dnia 10 lipca 2023 r., znak: GN.661.22.2020;2) Załącznik Nr 1 do decyzji Starosty Leżajskiego z dnia 10 lipca 2023 r., znak: GN.661.22.2020;3) Mapy obszaru scalenia (mapy z projektem scalenia Kramarzówka);4) Założenia do projektu scalenia gruntów Kramarzówka;5) Mapa zagospodarowania poscaleniowego Kramarzówka;6) Decyzja Środowiskowa z dnia 8 lipca 2019 r., znak ŚR-III.604.12.2018.6. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący przedmiot Części nr 3 zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami:1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.);2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454);3) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).7. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot Części nr 3 zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;Uwaga: Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert.2) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia / umowy;3) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy i traktować informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne;4) sporządzać w formie pisemnej propozycje odpowiedzi na pytania przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty projektowo – budowlane, które będą miały być realizowane na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego sporządzonego przez Wykonawcę, aż do momentu wyłonienia podmiotu, któremu zostaną zlecone do realizacji te roboty projektowo – budowlane; 5) konsultować z przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji zamówienia oraz do uwzględnienia zaleceń, uwag i wytycznych Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i wykonywania jej przedmiotu;6) informować pisemnie Zamawiającego o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu umowy, przy usunięciu których może być pomocne działanie Zamawiającego;7) skonsultować z Zamawiającym wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) oraz przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wstępną wersję dokumentacji (koncepcję) wykonaną zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, a ewentualne uwagi Zamawiającego wynikające z tego przedłożenia uwzględnić w ostatecznej wersji;8) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego, w tym w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i gwarancji;9) uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie rodzaju zastosowanych technologii oraz przewidywanych do użycia materiałów, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, które zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w rozwiązaniach projektowych za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów;Podanie w opracowaniu znaków towarowych czy pochodzenia towaru bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia (robót) lub wykazania, że nie da się go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania, żądając jednocześnie usunięcia tej wady na koszt Wykonawcy.8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 3 zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1) Część nr 1 zamówienia: 1 500,00 PLN;2) Część nr 2 zamówienia: 3 000,00 PLN;3) Część nr 3 zamówienia: 4 500,00 PLN.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462, późn. zm.).3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy, przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego (termin faktycznego wpływu i zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego potwierdzony przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego).4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy:1) dla przelewów krajowych: Santander Bank Polska S. A. nr rachunku 83 1500 1634 1216 3002 8476 0000;2) dla przelewów z zagranicy: Santander Bank Polska S. A. Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP, numer IBAN: PL83150016341216300284760000.5. W tytule przelewu wpisać: Wadium przetargowe Nr referencyjny: ZP.272.19.2023, Część nr… .6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu tj. w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4 muszą być opatrzone przez wystawcę (osobę uprawnioną do wystawienia tzn. przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, muszą być wystawione na Powiat Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37 – 500 Jarosław oraz muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą.9. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgłoszone w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Oryginały dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 wystawione na Powiat Jarosławski w postaci elektronicznej i opatrzone przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy przekazać Zamawiającemu za pośrednictwem platformazakupowa.pl przy użyciu formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings, tj. w miejscu publikacji SWZ lub poprzez dołączenie do oferty.11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Terminowość wniesienia wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.12. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, że łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium oprócz wskazania tytułem jakiego postępowania [Numer referencyjny: ZP.272.19.2023, Część nr…] wadium jest wnoszone należy również wskazać w czyim imieniu / w imieniu kogo jest wnoszone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach