Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji trzech obiektów oświatowych ZSZiO w Biłgoraju w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego”

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006 , fax. 846882009
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusza Kościuszki 94
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882000, 6882006, fax. 846882009
    REGON: 95036901400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji trzech obiektów oświatowych ZSZiO w Biłgoraju w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji trzech obiektów oświatowych tj. budynku dydaktycznego z salą gimnastyczną i zapleczem, budynku warsztatów i budynku internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Przemysłowej 23 w Biłgoraju wraz z dostosowaniem ich do warunków użytkowania przez osoby niepełnosprawne w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 – Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 – Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: 1) w budynku dydaktycznym z salą gimnastyczną i zapleczem: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, e) remont istniejących zadaszeń nad wejściami, f) remont schodów zewnętrznych, g) montaż nowych poręczy przy schodach, h) wymianę obróbek blacharskich, parapetów, i) remont krat, j) wykonanie opaski wokół budynku, k) remont elementów murowych – szafka elektryczna, l) budowę instalacji fotowoltaicznej, m) przebudowę instalacji elektrycznej, n) przebudowę instalacji odgromowej, o) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku dydaktycznego, umożliwiającej dostęp na kondygnację parteru, p) montaż dwóch przyschodowych platform dla niepełnosprawnych, które umożliwiają poruszanie się pomiędzy pomieszczeniami budynku dydaktycznego i sali gimnastycznej, których segmenty znajdują się na różnych poziomach, q) dostawę schodołazu elektrycznego, który umożliwia samodzielny dostęp osobom niepełnosprawnym na I i II piętro budynku dydaktycznego, r) wydzielenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na parterze, 2) w budynku warsztatów: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nowa kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) wykonanie opaski wokół budynku, e) montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, f) przebudowa rynien i rur spustowych, g) przebudowa ściany zewnętrznej, h) przebudowa kanałów podłogowych i ściennych na potrzeby instalacji sanitarnych, i) usuniecie pasa posadzki nad istniejącym kanałem podłogowym i wykonanie przykrycia, j) wymiana obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych, k) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram zewnętrznych, l) montaż konstrukcji wsporczej pod urządzenia branży sanitarnej, m) przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia, n) przebudowa instalacji odgromowej, o) budowa instalacji fotowoltaicznej, p) przebudowa instalacji wentylacyjnej, q) przebudowa instalacji c.o. bez zmiany źródła ciepła, r) przebudowa instalacji c.o. zasilającej budynek dydaktyczny, s) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku warsztatów, umożliwiającej dostęp na kondygnację parteru, t) montaż przyschodowej platformy dla niepełnosprawnych, która umożliwia poruszanie się pomiędzy pomieszczeniami warsztatów, których dwa segmenty znajdują się na różnych poziomach, u) wydzielenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na parterze, 3) w budynku internatu: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nowa kolorystyką elewacji, c) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, d) wykonanie opaski wokół budynku, e) remont wejść do budynku – nowe okładziny gresowe wraz z montażem nowych barierek i poręczy, f) montaż zadaszenia szklanego systemowego nad wejściami, g) wymiana rur spustowych – kolanek, h) wymiana parapetów zewnętrznych, obróbek, i) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, j) wymiana krat okiennych i balkonowych, k) remont zsypów, l) remont skrzynki gazowej, m) remont kosza podokiennego, n) montaż nowych drzwiczek technicznych, o) wymiana żaluzji i kratek wentylacyjnych ściennych, p) wydzielenie pomieszczenia zasobników solarnych, q) wykonanie otworu drzwiowego, r) poszerzenie otworów drzwiowych, s) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, t) zamurowania okien w celu zapewnienia możliwości prowadzenia kanałów do czerpni i wyrzutni w miejscach otworów okiennych w piwnicy, u) zabezpieczenie okien przed otwieraniem w promieniu 3m od wyrzutni ściennej, v) budowa instalacji solarnej dla potrzeb c.w.u., w) przebudowa instalacji c.o. bez zmiany źródła ciepła, x) budowa instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej oraz klimatyzacji w kuchni, y) przebudowa instalacji elektrycznej – oświetlenia, z) budowa instalacji fotowoltaicznej, aa) przebudowa instalacji odgromowej, bb) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku internatu, umożliwiającej dostęp na kondygnację parteru, cc) montaż przyschodowej platformy dla niepełnosprawnych, która umożliwia poruszanie się pomiędzy poziomem zespołu wejściowego i segmentem mieszkalnym a wysokim parterem na którym mieszczą się pomieszczenia administracyjne, higieniczno-sanitarne oraz stołówka, dd) wydzielenie sanitariatu dla niepełnosprawnych na wysokim parterze, ee) przystosowanie dwóch pokoi mieszkalnych do potrzeb osób niepełnosprawnych, odrębnie dla kobiet i mężczyzn. Pokój mieszkalny jednoosobowy z przynależną łazienką, wyposażoną w natrysk z uchylnym siedziskiem oraz pochwyty stałe i uchylne przy urządzeniach sanitarnych, 4) dostarczenie i zamocowanie skrzynek lęgowych dla ptaków zgodnie z wymaganiami ekspertyzy ornitologicznej oraz chiropterologicznej, stanowiącej załącznik do SIWZ, a) w obrębie budynku dydaktycznego z salą gimnastyczną, w ilości: 16 skrzynek dla jerzyka, 4 skrzynki dla kawki, 4 skrzynki dla wróbla, b) w obrębie budynku warsztatów, w ilości: 2 skrzynki dla jerzyka, 2 skrzynki dla kawki, 3 skrzynki dla wróbla, c) w obrębie budynku internatu, w ilości: 1 skrzynka dla jerzyka, 1 skrzynka dla kawki, 21 skrzynek dla wróbla, 5) wykonanie dokumentacji dozorowej i odbiorczej platform przyschodowych (w budynku dydaktycznym, warsztatach i internacie) z przygotowaniem ich do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT i uzyskanie decyzji zezwalających na ich eksploatację, 6) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, 7) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć wraz z Ofertą). 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą wg wzoru Załącznik Nr 5 do SIWZ (dokument należy złożyć wraz z Ofertą). 3) W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach