Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Budowa krytej pływalni Dolnośląski Delfinek przy Gimnazjum nr 1 w Górze wraz z kręgielnią.

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Budowa krytej pływalni Dolnośląski Delfinek przy Gimnazjum nr 1 w Górze wraz z kręgielnią.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektowany jest budynek krytej pływalni wraz z kręgielnią o jednej kondygnacji nadziemnej przeznaczonej dla użytkowników oraz pomieszczeniach technicznych zlokalizowanych w piwnicy. W obiekcie znajdą się następujące kompleksy funkcjonalne: I. Strefa wejściowa 1) Wiatrołap 2) hol wejściowy szatnia wierzchnia 3) wc ogólnodostępne męskie 4) wc ogólnodostępne damskie niepełnosprawnych 5) kasa wyspowa II. Zaplecze szatniowo - sanitarne 1) hol kącik kosmetyczny 2) 2 szatnie dziewcząt, 3) wspólna umywalnia dziewcząt (natryski) 4) 2 wc dziewcząt 5) szatnia rodzinna niepełnosprawnych 6) umywalnia 7) wc przystosowane dla niepełnosprawnych 8) wspólne przejście na halę basenową przez brodzik przejazdowy z szatni rodzinnej i dziewcząt 9) wspólna umywalnia chłopców (natryski) z przejściem na halę basenową przez brodzik 10) wc chłopców + pisuar 11) pom. porządkowe III. Hala basenowa 1) Niecka basenu pływackiego o wym. 16,67,00 ×8,5 o głębokości 1,35 m do 0,90 m (4 tory o szerokości 2m) 2) Plaża obejście niecki basenowej 3) Magazyn sprzętu sportowego 4) Pomieszczenie ratownika, trenera ,instruktora (pierwszej pomocy medycznej) z zapleczem szatniowo-sanitarnym. IV. Zaplecze socjalne i administracyjne 1) zaplecze pracownicze 2) zaplecze techników V. Pomieszczenia techniczne 1) na parterze: a) węzeł cieplny b) wentylatorownia szatni i kręgielni c) wentylatorownia hali basenowej d) rozdzielnia elektryczna e) pomieszczenia dostawy, magazynowania i dozowania chemii basenowej 2) w piwnicy: a) stacja uzdatniania wody b) wentylatorownia podbasenia VI. Kręgielnia 1) hol wejściowy bufet samoobsługowy z miejscem na dystrybutory napojów i przekąsek - dostępny również dla klientów basenu/ rodziców czekających na dzieci 2) kręgielnia BOWLING-2 tory, siedziska dla graczy, lada barowa - stanowisko obsługi 3) pomieszczenie zaplecza. Powierzchnia netto obiektu 1149,05m 2 w tym: - podbasenie 236,45 m 2 - parter basen 746,75m 2 - parter kręgielnia 165,85 m 2 _ Kubatura 3 613,24 m 3 _ Powierzchnia lustra wody 142 m 2 _ Orientacyjne wymiary budynku: długość: 45,00 m szerokość: 45,00 m wysokość: 6,0 m. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 2.Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( 2 egz. wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w formacie PDF ). 3. Wykonawca przed zgłoszeniem robót do odbioru końcowego wykona i zamontuje na obiekcie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tablicę informacyjną o wymiarach minimum 0,7x0,9 m zawierająca informację o źródłach finansowania inwestycji na obiekcie. Trwałość materiałów i czytelność napisów minimum 5 lat ( wzór tablicy wymagany przez stronę współfinansującą). Wykonawca winien uwzględnić również potrzebę jednorazowej aktualizacji kwoty dofinansowania. 4. Po stronie Wykonawcy leży dokonanie nasadzeń zgodnie z decyzją Starosty Górowskiego na terenie miasta Góra w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Dodatkowe wymagania dotyczące tego zakresu zawarto w załączniku do siwz. Informacja o fakultatywnej przesłance wykluczenia Wykonawcy: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu ustanowiono obowiązku wniesienia wadium w wysokości: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 ( sto tysięcy złotych ) , 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert, tj. przed 28.07.2016 r. przed godz. 12 .00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na urządzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach