Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowych w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowych w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja p/n /Budowa sieci wodociągowych w wybranych miejscowościach gminy Kobierzyce/, obejmująca w podziale na 3 zadania budowę sieci wodociągowych. Zamawiający dokonał podziału realizacji na 3 zadania (części): Zadanie nr 1: /Przebudowa odcinka sieci wodociągowej na dz. nr 31/2 w miejscowości Królikowice./ Zadanie polegać będzie na wykonaniu na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej przebudowy sieci wodociągowej fi160 na odcinku od węzła Wi1 do węzła Wi2 o długości ok. 61,15 m w Królikowicach, dz. 31/2, zgodnie z poglądowym załącznikiem graficznym nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: A1) Projekt budowlany A2) Projekt wykonawczy A3) STWIOR A4) Przedmiar robót Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Teresę Ziemkowską - Ciura prowadzącą działalność pod firmą TZP Plus Teresa Ziemkowska-Ciura z siedzibą 54-530 Wrocław, ul. Płużna 19, i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. UWAGA Zamawiający zwraca uwagę, że zakres realizacji zadania nie obejmuje całego przedmiotu dokumentacji projektowo-technicznej. Zadanie nr 2:/Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kobierzyce - budowa wybranego odcinka - od węzła WP2 do węzła W53 oraz od WP1 do W15./ Zadanie polegać będzie na budowie na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej sieci wodociągowej fi160 w miejscowości Kobierzyce - ul. Kolejowa, ul. Nowa na odcinku od węzła WP2 do węzła W53 o długości ok. 186,46 m oraz na odcinku od węzła WP1 do węzła W15 o długości ok. 337,42 m, zgodnie z poglądowym załącznikiem graficznym nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: B1) Projekt Budowlany B2) Projekt wykonawczy B3) STWIOR B4) Przedmiar Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Marka Drozdowicza prowadzącego działalność pod firmą /Projektowanie - Usługi MIMAR/ inż. Marek Drozdowicz z siedzibą 58-310 Szczawno-Zdrój ul. Mickiewicza 30 a, i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. UWAGA Zamawiający zwraca uwagę, że zakres realizacji zadania nie obejmuje całego przedmiotu dokumentacji projektowo-technicznej. Roboty drogowe do wykonania przez Wykonawcę: Część drogowa Rodzaj drogi przed budową: a.droga gruntowa - ok. 89 m: Wykonanie drogi tłuczniowej: Technologia wykonania: Na szerokości wykopu w wykopie: grunt zagęścić - stopień zagęszczenia: G1, Drogę na szerokości 5 m wykonać w następującej konstrukcji: Korytowanie - gł. 40 cm, Warstwa odsączająca piaskowa - gr 15 cm, Warstwa kruszywa kamiennego frakcji 0-63 mm ( granit, bazalt ) - gr. 20 cm, Warstwa Kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm b.droga tłuczniowa (sieć w poboczu drogi tłuczniowej i w części w drodze tłuczniowej) - ok. 222 m: - sieć w poboczu drogi tłuczniowej: Na szerokości wykopu w wykopie: grunt zagęścić - stopień zagęszczenia: G1 W przypadku, gdy budowana sieć znajduje się w poboczu, po zakończonych pracach należy drogę tłuczniową oczyścić z pozostałości po wykopach (humus) i wyrównać warstwą kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm, sieć w drodze tłuczniowej: Na szerokości wykopu w wykopie: grunt zagęścić - stopień zagęszczenia: G1, Na szerokości wykopu odtworzyć nawierzchnię w następującej konstrukcji: Warstwa piasku (zasypka) - zagęścić, Warstwa tłucznia, który przed przystąpieniem do robót został usunięty, Warstwa odsączająca piaskowa - gr 15 cm, Warstwa kruszywa kamiennego frakcji 0-63 mm ( granit, bazalt ) - gr. 20 cm, Warstwa Kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm c.droga o nawierzchni bitumicznej (sieć w poboczu) - ok. 155 m: Technologia wykonania w przypadku prowadzenia prac w poboczu: Na szerokości wykopu w wykopie: grunt zagęścić - stopień zagęszczenia: G1, Na szerokości 0,5 m od granicy nawierzchni bitumicznej, należy wykonać podbudowę o następującej konstrukcji: Warstwa odsączająca piaskowa - gr 15 cm (przed warstwą piasku należy w wykopie umieścić tłuczeń, który przed przystąpieniem do robót został usunięty), Warstwa kruszywa kamiennego frakcji 0-63 mm ( granit, bazalt ) - gr. 20 cm, Warstwa Kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm. W przypadku zniszczenia nawierzchni bitumicznej: odtworzenie o następującej konstrukcji: Wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej (warstwa ścieralna 5 cm z asfaltobetonu 0/12,8 ) na podbudowie z warstwy kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm; - na powierzchni uszkodzenia. d.droga o nawierzchni bitumicznej (sieć w drodze o nawierzchni bitumicznej) - ok. 58 m: W przypadku zniszczenia nawierzchni bitumicznej: odtworzenie o następującej konstrukcji: Wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej (warstwa ścieralna 5 cm z asfaltobetonu 0/12,8 ) na podbudowie z warstwy kruszywa bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm Zadanie 3:/Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wierzbice, ul. Lwowska - budowa wybranego odcinka - od węzła W9 do węzła WP2./ Zadanie polegać będzie budowie na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej wybranego odcinka sieci wodociągowej fi 160 w miejscowości Wierzbice - ul. Lwowska - od węzła W9 do węzła WP2 o dł. ok. 127,23 m, zgodnie z poglądowym załącznikiem graficznym nr 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: C1) Projekt budowlany C2) Projekt wykonawczy C3) STWIOR C4) Specyfikacja materiałowa C5) Zastępcza organizacja ruchu oraz Odbudowa nawierzchni C6) Przedmiar robót Dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: ECOTEQ I. Bors, R. Flis Sp. J z siedzibą 55-093 Kiełczów ul. Wilczycka 14 i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. UWAGA Zamawiający zwraca uwagę, że zakres realizacji zadania nie obejmuje całego przedmiotu dokumentacji projektowo-technicznej. Do Wykonawcy należy ponadto w zakresie realizacji każdego z zadań: 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej (3 komplety) w skład, której wejdą: mapy geodezyjne powykonawcze potwierdzone w Zasobie Geodezyjnym - dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na przedmiotowej budowie, protokoły badań i prób, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza, dokumentacja fotograficzna. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, obejmującą w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie, kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych), w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów, pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych, 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, jak również inne koszty towarzyszące tj. np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg przez Wykonawcę, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu zastępczego, itd., 5) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i służbami przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego, w szczególności w zakresie spełnienia wymagań służb eksploatujących sieć, 6) Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 7) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2 - tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami, 8) Wykonywane prace należy skoordynować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji, 9) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do przygotowania kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym i w imieniu Zamawiającego do zgłoszenia rozpoczęcia przedmiotowych robót w Nadzorze budowlanym, 10) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren wyrobiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów (wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane, 11) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót dla obszarów w obrębie inwestycji, 12) Koszty przeprowadzenia czynności odbiorowych leżą po stronie Wykonawcy, 13) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na swój koszt uzyska opinię sanitarną wydaną przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie wyrażonej zgody na zastosowanie użytych materiałów do wykonania wodociągu. 14) Po wykonaniu zadania (dot. wodociągu) przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez akredytowane laboratorium i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody. 15) Wykonawca na swój koszt przedstawi badanie zagęszczenia gruntu w pasie drogi w obrębie prowadzonej inwestycji. 16) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację odbiorową w 3 egz., w tym 1 oryginał. Na dokumentację odbiorową składa się: a)dziennik budowy, b)decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na zastosowane materiały, f) ocena jakości wody na podstawie sprawozdań z laboratoryjnych badań wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym wykonane przez akredytowane laboratorium (pobór wody przez pracownika akredytowanego przy obecności w miarę możliwości Inspektora Nadzoru). g) protokół z przeprowadzonej próby ciśnieniowej szczelności sieci wodociągowej, h) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, i) protokół włączeniowy do sieci podpisany przez przedsiębiorstwo wod.-kan. (obecnie KPWiK Sp. z o. o.), j) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wraz z oświadczeniem o usytuowaniu obiektu budowlanego zgodnie projektem zagospodarowania działki lub terenu sporządzane przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, k) potwierdzenie z Nadzoru budowlanego braku sprzeciwu w/s zamiaru przystąpienia do użytkowania /decyzji pozwolenia na użytkowanie, l) protokół wydajności hydrantów, m) oświadczenia właścicieli działek o uporządkowaniu terenu po robotach, oraz że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami, n) oświadczenie Sołtysa miejscowości, w której wykonywana była inwestycja o uporządkowaniu terenu po robotach, o) wydruki zgrzewów (fakultatywne), 17) Wykonawca w imieniu Zamawiającego zgłosi w Nadzorze budowlanym zakończenie robót oraz uzyska potwierdzenie braku przeciwwskazań do użytkowania, 18) W przypadku zadania nr 2 i 3 w związku z częściową realizacją zakresu dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na rzecz Zamawiającego wszystkich dokumentów, które niezbędne są do uzyskania od Nadzoru budowlanego decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Wskazuje się w zamówieniu rolę KPWiK Sp. z o. o. Czynny udział KPWiK Sp. z o. o. w trakcie realizacji budowy sieci, poprzez kontrolę i monitoring na etapie realizacji budowy, przekazywanie zaleceń Wykonawcy związanych z użytkowaniem sieci oraz udział w rozruchach i odbiorach końcowych. Terminy związane z koniecznością wykonania prac na czynnych sieciach wodociągowej i/lub kanalizacyjnej Wykonawca uzgodni z KPWIK. Wpięcia do sieci należy dokonywać pod nadzorem KPWiK Sp. z o. o. Dokumentacja projektowa dla przedmiotowych zadań uzgadniania była z poprzednim Użytkownikiem sieci (Exprim Sp. z o. o.), z dniem 01.04.2016 r. KPWiK Sp. z o. o. weszło w prawa i obowiązki Użytkownika sieci i rozpoczęło swoją działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odbioru ścieków. Wykonawca, najpóźniej 7 dni przed pisemnym zgłoszeniem gotowości do odbioru technicznego robót, przekaże kompletną dokumentację powykonawczą zadania wraz z dokumentacją odbiorową do Użytkownika sieci (KPWiK Sp. z o. o.), w celu jej weryfikacji i przygotowania się do odbioru końcowego zadania i przekazania do eksploatacji. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w SIWZ. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczające będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy (sporządzony przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Rozdz. II SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, STWiOR oraz wyceny własnej. Z kosztorysu winna wynikać cena ryczałtowa wpisana do formularza ofertowego. W przypadku pominięcia w kosztorysie ofertowym pewnych robót, czynności lub materiałów wynikających z technologii wykonania robót, Zamawiający uzna, że cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje te roboty lub czynności i zostaną one wykonane w ramach podanej ceny ryczałtowej, a ich koszt został ujęty w ramach innych pozycji ofertowych. Kosztorys sporządzany jest pomocniczo dla potrzeb upewnienia się co do poprawności wyliczenia ceny oferty oraz późniejszej prawidłowej realizacji i rozliczenia inwestycji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium - w kwocie 300,00 zł (zad. 1), 4.000,00 zł (zad. 2), 1.000,00 zł (zad. 3), na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację - nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r., poz. 1804 j.t.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, lub listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja (w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach