Przetargi.pl
BUDOWA MAŁEJ PRZYSZKOLNEJ PŁYWALNI DOLNOŚLĄSKI DELFINEK W STRZEGOMIU

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA MAŁEJ PRZYSZKOLNEJ PŁYWALNI DOLNOŚLĄSKI DELFINEK W STRZEGOMIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa małej przyszkolnej krytej pływalni wraz z łącznikiem do budynku szkoły w ramach programu Dolnośląski Delfinek o powierzchni zabudowy 1013,66 m2, łącznej powierzchni użytkowej 1192,95 m2 i łącznej kubaturze ok. 4920 m3 wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną. Obiekt z niecką basenu sportowego o wymiarach 8,5 x 16,67 m z czterema torami pływackimi, głębokość niecki 0,9 do 1,35 m, brodzik dla dzieci niepływających gł. 30 cm o wym. 3,3 x 5,3 m. Niecki w technologii stali nierdzewnej. Uzupełnieniem funkcji sportowej jest zespół odnowy biologicznej: sauna sucha, parowa i infrared oraz jacuzzi. Wybudowany obiekt zostanie połączony łącznikiem z kompleksem szkół: Publiczną Szkołą Podstawową nr 2 oraz Gimnazjum nr 2 w Strzegomiu. W ramach zadania oprócz zabudowy kubaturowej planuje się budowę infrastruktury podziemnej- instalacje i przyłącza, przebudowę przyłącza cieplnego do budynku szkoły, rozbiórkę budynku gospodarczego, budowę chodników, zjazdu i wejścia od ulicy Kochanowskiego wraz z drogą wewnętrzną oraz miejscami parkingowymi dla samochodów i rowerów. Uzupełnieniem inwestycji będzie zagospodarowanie terenu w zieleń niską oraz wykonanie nowych ogrodzeń wewnątrz działki. 2.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych i projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 3. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na projekt wykonawczy, który uszczegóławia projekt budowlany oraz zawiera nieistotne - w świetle prawa budowlanego - zmiany do projektu budowlanego. 4. Roboty ujęte w w/w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 5. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 6.Zakres robót objęty jest pozwoleniem na budowę -Decyzja Nr 553/2016 z dnia 16 maja 2016 roku znak: WB.6740.471.2016.3 wydana przez Starostę Świdnickiego. 7.Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także:- organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy,- sporządzenie planu BIOZ,- zapewnienie pomieszczenia dla inspektorów nadzoru (zasilanego w energię elektryczną),- obsługę geodezyjną całości inwestycji,- ewentualne koszty zajęcia pasa drogowego,- utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,- uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, - wycinkę drzew zgodnie z decyzją Starosty Świdnickiego- pozwoleniem na wycinkę drzew nr 76/2016 z dn. 25.04.2016r. oraz nasadzenia zastępcze zgodnie z tą decyzją (wg planu nasadzeń na terenie parku w Stanowicach), - wykonanie wszelkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia według wydanych warunków technicznych dysponentów wszystkich sieci, wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń potrzebnych do odbioru inwestycji , doprowadzenie do odbiorów wszystkich dysponentów sieci, - rozruch technologiczny instalacji,- doprowadzenie terenu budowy i jego otoczenia do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych, wywiezienie nadmiaru gruntu i ziemi,- szkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń,- świadczenie merytorycznych konsultacji Zamawiającemu, w szczególności udzielanie odpowiedzi na zapytania użytkownika obiektu, w zakresie funkcjonowania i obsługi zamontowanych urządzeń i systemów w okresie gwarancji, - wyposażenie obiektu w sprzęt i oznaczenia ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- wykonanie i zarejestrowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, montaż przy/na obiekcie tablic informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji (tablice przekaże Zamawiający). 8. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 10.Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 11.Wymagany okres Gwarancji:Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości (w tym również na zastosowane urządzenia i wyroby budowlane) od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 12. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej. 13. Wykonawca zobowiązany jest przed zamówieniem materiałów przedstawić stosowne dokumenty i uzyskać akceptację zamawiającego na ich wbudowanie. 14. Wykonawca powinien uwzględnić, że na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia funkcjonują dwie szkoły - Gimnazjum Nr 2 oraz Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 a roboty wykonywane będą w czasie ich funkcjonowania. Ponadto jednocześnie z prowadzonymi robotami Zamawiający planuje realizację zadania polegającego na termomodernizacji budynków szkół. 15. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować w sposób nienarażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. 16. Należy przewidzieć wykonywanie robót zarówno w okresie wakacji, kiedy w obiektach nie będą odbywały się zajęcia jak również w miesiącach, w których trwać będą zajęcia szkolne. Wszelkie czynności w zakresie organizacji budowy, które będą miały wpływ na działanie szkół należy uzgadniać z dyrektorami tych placówek. Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia placu budowy oraz do ścisłej współpracy z Wykonawcą robót termomodernizacyjnych. 17. Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci, w tym między innymi : TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót związanych z budową, o ile będzie taka konieczność. Po wykonaniu robót, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich ewentualnych robót przyłączeniowych. 18. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który przed sporządzeniem uzgodni z Zamawiającym.Ze względu na przyznaną wysokość dofinansowania z podziałem na transze w poszczególnych latach Wykonawca będzie musiał uwzględnić w harmonogramie m.in. - wykonanie, odbiór i fakturowanie robót budowlanych w terminie do 30.11.2016 r. na kwotę nie mniejszą niż 950 000,00 zł., - ostatnia faktura wystawiona w roku 2018 nie powinna być niższa niż ok. 30 procent wynagrodzenia. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe - maksymalnie 6 faktur częściowych oraz fakturę końcową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach