Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Kompleksowa rozbudowa instalacji doświadczalno-produkcyjnej do ekstrakcji surowców roślinnych” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020

Instytut Nowych Syntez Chemicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 24-110 Puławy, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 473 14 00
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nowych Syntez Chemicznych
    Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
    24-110 Puławy, woj. lubelskie
    tel. (81) 473 14 00
    REGON: 00004161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl/BIP/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Kompleksowa rozbudowa instalacji doświadczalno-produkcyjnej do ekstrakcji surowców roślinnych” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Kompleksowa rozbudowa instalacji doświadczalno-produkcyjnej do ekstrakcji surowców roślinnych”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Kompleksowa rozbudowa instalacji doświadczalno-produkcyjnej do ekstrakcji surowców roślinnych”, w tym: 1. Wykonanie robót branży budowlano – konstrukcyjnej. 2. Wykonanie robot branży montażowej. 3. Wykonanie robót branży automatyki i pomiarów. 4. Wykonanie robót branży elektrycznej. 5. Wykonanie robót branży instalacyjnej 6. Wykonanie rozruchu mechanicznego instalacji 7. Pełnienie funkcji kierownika budowy Krótki opis robót budowlanych: Przedsięwzięcie realizowane będzie na istniejącej instalacji ekstrakcji nadkrytycznej surowców roślinnych z zastosowaniem CO2 (CBEN) zlokalizowanej w hali H-80 i H-80A będących własnością Instytutu Nowych Syntez Chemicznych. Hale zlokalizowane są na terenie Grupy Azoty Zakłady Azotowe "Puławy" S.A. Rozbudowa instalacji będzie wykonana na podstawie dokumentacji wykonanej przez PROZAP Sp z o.o. Dokumentacja obejmuje następujące opracowania:  Konstrukcje budowlane nr opracowania B8-21.07 – 46.00,  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; nr opracowania B8-21.07-48.00  Instalacje elektryczne; nr opracowania E8-21.07-28.00  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; nr opracowania E8-21.07-30.00  Orurowanie ekstraktora PR-3 i chłodzenie glikolem; nr opracowania L8-21.07-07.00  Demontaż rurociągów WSF na instalacji ekstrakcji 300 bar; nr opracowania L8-21.07-08.00  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; nr opracowania L8-21.07-09.00  Węzeł chłodniczy PAG. Pomiary i sterowanie; nr opracowania P8-21.07-06.00  Węzeł ekstrakcji. Pomiary i sterowanie; nr opracowania P8-21.07-07.00  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Pomiary i sterowanie; nr opracowania P8-21.07-08.00  Modyfikacja instalacji termowentylacji; nr opracowania S8-21.07-30.00  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; nr opracowania S8-21.07-32.00  Zagadnienia technologiczne; nr opracowania T8-21.07-15.00 Zamawiający dostarczy do zabudowy zakontraktowane urządzenia; - nowy ekstraktor PR3 - automatyczne zawory odcinające - szt. 17 Przewiduje się wykonanie następujących prac: • Zabudowę nowego ekstraktora PR3 o pojemności 3,3 m3 na poziomie 0,0 m w hali H-80 w miejscu zaplanowanego fundamentu pod ten aparat; • Orurowanie procesowe wokół nowego ekstraktora PR3 wraz z pomiarami PT-27, PT-28, PT-12 i PI-12A oraz TET-37; • Zabudowa nowych automatycznych zaworów odcinających HV-31, HV-32, HV-34, HV-35, HV-36, HV-37, HV-38 i HV-39B. • Modyfikacja rurociągów CO2 związanych z wymianą nowych automatycznych zaworów odcinających HV-12, HV-15, HV-16, HV-17, HV-18, HV-22, HV-25,HV-26, HV-27, HV-28; • Wykonanie na estakadzie rurociągów glikolu pomiędzy budynkiem H-80A (agregat PAG) a aparatami EB i E2A/S2; • Orurowanie istniejących aparatów E2B i E2A/S2 wraz z niezbędnymi pomiarami: - pomiarami przepływu: FT-06, FT-07; - pomiarami temperatury: TET-30, TET-18, TET-19; - pomiarami ciśnienia: PIR-30, PIR-31, PIR-32; - nowymi zaworami regulacyjnymi: PV-6 i TV-4. • Włączenie nowych rurociągów PG1-200-186 i PG1-200-189 z roztworem glikolu propylenowego z nowego agregatu chłodniczego PAG do istniejących rurociągów PG1-200-162 i PG1-200-167 na instalacji CBEN. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane (rozumiany jako roboty budowlane oraz wykonane przez Wykonawcę dostawy/ dostarczone przez Wykonawcę urządzenia) wynosi: 24 miesiące, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: – 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się w PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców (wg załącznika nr 3) - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4) Wykaz produktów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy), zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) produktów (materiałów i urządzeń) opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji wykonania i odbioru robót i produktów oferowanych przez wykonawcę wraz z dokumentami – dowodami dotyczącymi oferowanych produktów (materiałów i urządzeń) równoważnych potwierdzającymi, że oferowane produkty (materiały i urządzenia) równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje produkty równoważne. 5) Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych rozwiązań równoważnych, potwierdzającymi, równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 7) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Dokument, o którym mowa w ppkt 8, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 10 stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach