Gmina Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3910700 , fax. 52 384 80 71
- Data zamieszczenia: 2014-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
ul. Kcyńska 12 12
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3910700, fax. 52 384 80 71
REGON: 09235091000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ZMIANIE SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ PRZEBUDOWIE POMIESZCZEŃ PO SKLEPIE (CZĘŚCI BUDYNKU HANDLOWEGO) NA CELE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI ZALESIE gm. SZUBIN NA TERENIE DZIAŁKI nr 48/2 - I ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania oraz przebudowie pomieszczeń po sklepie (części budynku handlowego) na cele świetlicy wiejskiej w miejscowości Zalesie gm. Szubin na terenie działki nr 48/2 - I etap, których zakres obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe zgodnie z dokumentacją projektową (zakres w istniejących pomieszczeniach: zaplecze i magazyn), 2) roboty konstrukcyjne i wykończeniowe zgodnie z dokumentacją projektową (zakres w projektowanych pomieszczeniach: zaplecze socjalne, WC ogólnodostępne, komunikacja, WC dla osób niepełnosprawnych), 3) budowę przyłącza wody i wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z armaturą (pełny zakres projektu), 4) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej i wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej wraz z armaturą (pełny zakres projektu), 5) wykonanie instalacji wentylacyjnej zgodnie z dokumentacją projektową (pełny zakres projektu), 6) budowę instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją projektową (zakres w projektowanych pomieszczeniach: zaplecze socjalne, WC ogólnodostępne, komunikacja, WC dla osób niepełnosprawnych), wraz z rozbudową istniejącej tablicy rozdzielczej GTR i zasilaniem tablicy TR przez pomieszczenie sali, 7) roboty budowlane dotyczące likwidacji istniejącego wejścia do sali z zewnątrz, zgodnie z dokumentacją projektową, 8) roboty budowlane dotyczące wykonania nowego wejścia do sali wraz z montażem drzwi zewnętrznych i daszku nad wejściem, zgodnie z dokumentacją projektową, 9) budowę nowych schodów zewnętrznych i pochylni, zgodnie z dokumentacją projektową, 10) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. z ewidencją lokalową oraz z charakterystycznymi rzędnymi terenu i wykonanej infrastruktury podziemnej, 11) wykonanie wszystkich robót zawartych w dokumentacji projektowej i robót towarzyszących ujętych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót związanych z ww. zakresem, 12) wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów i protokołów odbioru, 13) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach z otworzeniem terenu i zieleni na obszarze oddziaływania prowadzonych robót, 14) wykonanie dokumentacji powykonawczej w formie czytelnej ze spisem treści i numeracją stron. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje: 1) robót budowlanych i wykończeniowych w pomieszczeniu sali (za wyjątkiem robót dotyczących rozbudowy istniejącej tablicy rozdzielczej GTR i zasilaniem tablicy TR przez pomieszczenie sali oraz za wyjątkiem robót dotyczących likwidacji istniejącego wejścia zewnętrznego i budowy nowego wejścia), 2) robót elektrycznych w pomieszczeniu sali, 3) robót izolacyjnych i wykończeniowych elewacji budynku, 4) instalacji odgromowej, 5) instalacji teletechnicznej, 6) instalacji podgrzewania podjazdu, 7) opaski wokół budynku, 8) utwardzenia terenu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy obejmującą budowę segmentów zakwaterowania - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-03-10 - Remont pomieszczeń na potrzeby II Oddziału Chorób Wewnętrznych i Holu Windowego
Dodano: 2016-01-15 - Remont pomieszczeń na potrzeby nocnej i świątecznej Pomocy Medycznej.
Dodano: 2015-05-13 - Przetarg nieograniczony nr PM-5/2015
Dodano: 2015-02-17 - Przetarg nieograniczony nr M-5/2015
Dodano: 2015-01-29 - Przetarg nieograniczony nr PM-25/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
Dodano: 2014-10-29 - przebudowa budynku nr 18
Dodano: 2014-09-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR PM - 18/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w 3 gabinetach zabiegowych (oddział wewnętrzny I, wewnętrzny II oraz okulistyka) i łazience dla niepełnosprawnych. DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2014-09-16 - NAPRAWA TYNKÓW I POSADZEK, KONSERWACJA MALARSKA I STOLARSKA ORAZ NAPRAWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI W BRODNICY - SPRAWA NR 94/2014
Dodano: 2014-08-29 - Remont oraz przebudowa świetlicy wraz z pomieszczeniami przynależnymi znajdującymi się w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Miradz.
Dodano: 2013-11-05