Przetargi.pl
Remont pomieszczeń na potrzeby II Oddziału Chorób Wewnętrznych i Holu Windowego

Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
  • Data zamieszczenia: 2016-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 97 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
    REGON: 09235878000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń na potrzeby II Oddziału Chorób Wewnętrznych i Holu Windowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na potrzeby II Oddziału Chorób Wewnętrznych i Holu Windowego opisany szczegółowo w: a)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ; b) przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ; c)opisie technicznym, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. d) Schemat pomieszczeń objętych remontem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 24- miesięcznej gwarancji jakości na elementy wykończeniowe oraz na armaturę, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania. 3. Wykonanie robót: 1) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją, specyfikacją techniczną, przedmiarem   robót, SIWZ, obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną. 2) Prace, które będą powodowały zadymienie należy każdorazowo uzgadniać z inspektorem ds. ochrony pożarowej. 3) Przed przystąpieniem do prac osoby Wykonawcy, biorące udział w tych pracach muszą zostać przeszkolone przez służby BHP i P-POŻ Szpitala Wielospecjalistycznego  w Inowrocławiu. 4) Przed rozpoczęciem wykonywania prac przestrzeń komunikacji należy  zabezpieczyć w taki sposób, aby do minimum ograniczyć zapylenie sąsiadującego bezpośrednio z oddziałem sąsiadującym, który będzie w tym czasie czynny. 5) Transport gruzu na zewnątrz odbywać się powinien z pominięciem komunikacji. 6) Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane. 7) Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody nieodpłatnie. 8) Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od 7.00 do 18.00. Prace rozbiórkowe generujące hałas należy wykonywać w godzinach 14:00 - 20:00 z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych. 9 Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót, składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować pomieszczenia. 10)Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający użytkownikowi korzystanie z lewej części skrzydła w trakcie prac. 4. Warunki wykonania przedmiotu Zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. 2) Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. 3)Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4)Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. 5) Wykonawca w celu bieżącego finansowania robót musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań  kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wypłacone w ramach kontraktu, w wysokości łącznej co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 5.  Warunki rozliczenia robót będących przedmiotem zamówienia: Należność za wykonany zakres zadania regulowana  na podstawie Faktury po podpisaniu protokołu odbioru robót, płatna będzie w terminie 60 dni od daty przedłożenia faktury. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na  Wykonawcy. 6.     Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 7.     Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. 8.     Zamawiający ustala  termin wizji lokalnej na dzień: 20.01.2016r. godz. 11:00  9.     Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 587 lub 626, lub na nr faksu    (052) 357-94-15. 10.  Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im dr Ludwika Błażka  w Inowrocławiu,  ul. Poznańska 97, miejsce -Dział Zamówień Publicznych 11.  W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje  możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego  terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 46 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM    1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 11.000,00 złotych  (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).  2.  Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy:     GETIN NOBLE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33,   01-208                       Warszawa.               Nr rachunku:  69 1560 0013 2514 6086 2000 0004 3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane  konto. 4. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy      dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję  Rozwoju    Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego,  a kopię załączyć do oferty. 6.  Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być  podpisana przez upoważnionego  (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w  sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny   (z podaniem imienia i nazwiska).    Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie   zgłoszone przez zamawiającego w terminie  związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium  w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień   publicznych. 7.  Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu  składania   ofert  tj. do dnia 03.02.2016r. godz. 9:30. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą  wadium w wyznaczonym    terminie zostanie wykluczony z postępowania. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:   a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzieleni niniejszego zamówienia  publicznego,  za wyjątkiem Wykonawcy,  którego oferta  została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46  ust. 4 a ustawy Pzp. oraz  niezwłocznie  na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu  spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w  odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24  ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp., lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził  zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało   brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:              a) odmówi podpisania umowy  na warunkach określonych w ofercie,         b) zawarcie umowy  w sprawie zamówienia publicznego stanie się  niemożliwe przyczyn leżących po stronie   wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia (w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach