Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr PM-25/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.

Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
  • Data zamieszczenia: 2014-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 97 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
    REGON: 09235878000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr PM-25/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie § 11 Regulaminu PSZOZ z dnia 8 kwietnia 2010r dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.bip.pszozino.lo.pl , zwanego dalej Regulaminem Zamawiającego. Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się treść Regulaminu j.w. ,a w sprawach nieuregulowanych w regulaminie - przepisy kodeksu cywilnego. Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Opis przedmiotu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV CPV -45262500-6 - Roboty murowe CPV -45410000-4 - Roboty tynkowe CPV -45432100-5 - Podłoża i posadzki CPV -45442100-8 - Roboty malarskie CPV -45431000-7 - Roboty remontowe w zakresie podłóg CPV -45330000 - Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych CPV - 45332200-5 - Instalacje wewnętrzne wod - kan 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu, które zlokalizowane są: - gabinet zabiegowy - okulistyka VI piętro - gabinet zabiegowy - wewnętrzny I - IV piętro skrzydło prawe - gabinet zabiegowy - wewnętrzny II - IV piętro skrzydło lewe - łazienka dla niepełnosprawnych - wewnętrzny II - IV piętro skrzydło lewe - gabinet zabiegowy - położnictwo I piętro skrzydło pawilonu C (okolice patologii ciąży) - łazienka dla niepełnosprawnych - położnictwo I piętro skrzydło prawe 2. Szczegółowy zakres prac określają: opis techniczny, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki Nr 5-7 do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 24- miesięcznej gwarancji jakości na elementy wykończeniowe, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania. 4. Wykonanie robót: 4.1 Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, SWZ, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. 4.2 Prace, które będą powodowały zadymienie należy każdorazowo uzgadniać z inspektorem ds.ochrony pożarowej. 4.3 Przed przystąpieniem do prac osoby Wykonawcy, biorące udział w tych pracach muszą zostać przeszkolone przez służby BHP i P-POŻ Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu. 4.4 Przed rozpoczęciem wykonywania prac przestrzeń komunikacji należy zabezpieczyć w taki sposób, aby do minimum ograniczyć zapylenie sąsiadujących bezpośrednio z komunikacją pracowni, które będą w tym czasie czynne. Transport gruzu na zewnątrz odbywać się powinien z pominięciem komunikacji. 4.5 Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane 4.6 Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody nieodpłatnie. 4.7. Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od 7.00 do 18.00. Prace powodujące hałas od godz 11.00 do 17.00 4.8. Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót, składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować pomieszczenia. 4.9.Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający użytkownikowi korzystanie z obiektów w trakcie prac. 5. Warunki wykonania przedmiotu Zamówienia. 5.1 Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. 5.2 Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. 5.3 Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.4 Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. 5.5 Wykonawca w celu bieżącego finansowania robót musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wypłacone w ramach kontraktu, w wysokości łącznej co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 6. Warunki rozliczenia robót będących przedmiotem zamówienia: Należność za wykonany zakres zadania regulowana na podstawie Faktury po podpisaniu protokołu odbioru robót, płatna będzie w terminie 60 dni od daty przedłożenia faktury. 7. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 8. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. 8.1 Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 03.11.2014r. godz 11:00 8.2 Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 325, lub na nr faksu (052) 357-94-15. 8.3. Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, Sekretariat Głównego Specjalisty ds. techniczno - administracyjnych . 8.4. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 13.1 Wadium należy wnosić w kwocie : 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100) 13.2 Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Przyokopowej, 01-208 Warszawa Nr 69 1560 0013 2514 6086 2000 0004 13.3 Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 13.4 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 13.5 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju, Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 13.6 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13.7 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 13.11.2014r. godz. 9:30 13.8 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania. 13.9 Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia ( w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach