Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie obiektu pod nazwą: „Promocja budownictwa z drewna. Obiekt administracyjny w leśnictwie Jata.”

Nadleśnictwo Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21- 400 Łuków, Ławki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (25) 798 22 41 , fax. +48 (25) 798 22 73
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łuków
    Ławki 56A
    21- 400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. +48 (25) 798 22 41, fax. +48 (25) 798 22 73
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lukow.warszawa.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie obiektu pod nazwą: „Promocja budownictwa z drewna. Obiekt administracyjny w leśnictwie Jata.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek, będący przedmiotem inwestycji będzie obiektem promocji budownictwa z drewna oraz administracji leśnej. Jego uzupełniającym przeznaczeniem będzie funkcja edukacji leśnej dla grup wycieczkowych i pracowników Lasów Państwowych. Budynek ma za zadanie promowanie pasywnego budownictwa drewnianego oraz propagowanie stosowania odnawialnych źródeł energii. Architektura budynku inspirowana była archetypiczną formą ruralistycznej architektury drewnianej i stanowi jej współczesną interpretację. Budynek zaprojektowano na rzucie wieloboku, w kształcie krzyża, o rozpiętości ramion: 11,92 i 25,24 m. Bryła budynku została ukształtowana osiowo i symetrycznie. Forma architektoniczna projektowanego budynku, powstała w wyniku przecięcia dwóch brył, o różnych wysokościach. W efekcie przecięcia projektowany budynek został podzielony na trzy części – środkową – wyższą, krytą dachem dwuspadowym o nachyleniu 4 0stopni, zorientowaną w kierunku północ – południe oraz dwie boczne –niższe, kryte dachem dwuspadowym o nachyleniu 35 stopni, zorientowane w kierunku wschód – zachód. Wysokość projektowanego budynku mierzona od najniżej zlokalizowanego wejścia do niego wynosi 9,40 m i pozwala zakwalifikować go do grupy budynków niskich N. Projektowany budynek zlokalizowano w południowej części terenu inwestycji. Główne wejście do budynku zlokalizowano w elewacji zachodniej, od strony drogi gruntowej oraz wjazdu i wejścia na teren inwestycji. Dodatkowe wejścia zaprojektowano od strony wschodniej i północnej. W południowej elewacji, w celu absorbowania zysków z energii słonecznej zaprojektowano całkowite przeszklenie środkowej części budynku. Projektowany budynek jest obiektem promocji budownictwa z drewna. Pomieszczenie służące do realizacji funkcji administracyjnej to pokój biurowy. Pokój biurowy posiada niezależne wejście od strony północnej, ma również bezpośrednie połączenie z salą wielofunkcyjną. Sala wielofunkcyjna przeznaczona jest do organizacji spotkań edukacyjnych oraz konferencji. Jej integralną część stanowić będzie ekspozycja stała o tematyce związanej z ochroną przyrody oraz gospodarką leśną. Pomieszczeniami uzupełniającymi funkcję podstawową jest zespół toalet, zaplecze socjalne, pomieszczenia techniczne i magazynowe. Na poddaszu, nad zespołem toalet i pomieszczeniem socjalnym zaprojektowano pomieszczenie techniczne, w którym ulokowano urządzenia niezbędne do zasilenia budynku w media. Dostęp do pomieszczenia technicznego będzie zapewniony z antresoli. Nad pokojem biurowym znajduje się poddasze nieużytkowe, do którego dostęp zapewniony jest przez wyłaz w stropie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 10.3 Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PEKAO SA na numer konta 70 1240 2698 1111 0010 4520 7144 UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2016 poz. 1988 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. musi wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej do godz. 10:15 w dniu 20 września 2017 r. 10.4 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 10.5 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie. 10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.7. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty w osobnej wewnętrznej kopercie lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. 10.8. W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: „Przetarg na budowę obiektu administracji leśnej w leśnictwie Jata". 10.9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 10.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 10.2., zostanie wykluczony z postępowania. 10.10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 10.13. 10.11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.13. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10.10., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt 12.3., nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie: 1) „Oferta”, sporządzona zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale 4 SIWZ, 2) „Zestawienie wartości kosztorysowych”, sporządzone zgodnie z treścią formularza znajdującego się w Załączniku nr 4A do Oferty. 8.2. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: 8.2.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 niniejszej instrukcji dla Wykonawców. 8.2.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pełnomocnictw złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 8.2.3. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 8.2.2., udzielała osoba inna niż uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub umowy spółki, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności. 8.2.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno wyraźnie wskazywać: 1) jakiego postępowania dotyczy, 2) jakie podmioty występują wspólnie, 3) kto w imieniu tych podmiotów ma pełnić funkcję pełnomocnika, 4) jakie konkretne czynności w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik, 5) na jaki okres jest udzielone. 8.2.5 Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 8.3. Jeśli pełnomocnik ma być uprawniony do wykonywania czynności nie tylko w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, lecz również w imieniu każdego z tych Wykonawców z osobna, to należy taką informację zamieścić w treści pełnomocnictwa. Powyższe dotyczy w szczególności sytuacji, w której oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. będzie składał pełnomocnik. 8.4. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi w ogóle lub przedstawi wadliwe pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 8.2.2.÷8.2.4. Zamawiający wezwie tego Wykonawcę do uzupełnienia pełnomocnictw w trybie art. 26 ust. 3 a ustawy Pzp. 8.5. Forma składanych dokumentów. 8.5.1. Oferta oraz pozostałe dokumenty, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania, dla których Zamawiający określił wzory w Rozdziale 3 niniejszej SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 8.5.2. Oferta powinna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej zapewniającej pełną czytelność jej treści oraz podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby ją składającej (dokument obejmujący treść oświadczenia stanowiącego treść oferty powinien być podpisany własnoręcznie przez osoby uprawnione). 8.5.3. Oferta oraz pozostałe dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 8.5.4. Wszystkie strony oferty oraz pozostałych dokumentów powinny być odpowiednio podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści oferty lub w treści pozostałych dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę – w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach