Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie zadania inwestycyjnego EC1 Zachód (Zadanie 2), realizowanego w ramach Projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne.

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 59 53 , fax. 42 638 59 58
  • Data zamieszczenia: 2014-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
    ul. Targowa 1/3 1/3
    90-022 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 59 53, fax. 42 638 59 58
    REGON: 10052223800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie zadania inwestycyjnego EC1 Zachód (Zadanie 2), realizowanego w ramach Projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w celu realizacji zadania pod nazwą: Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie zadania inwestycyjnego EC1 Zachód (Zadanie 2) realizowanego w ramach projektu pod nazwą: Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne (zwanym również Robotami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w części III SIWZ i stanowi go w szczególności Dokumentacja Projektowa (zwana również: Rysunkami), opis wad i usterek robót zrealizowanych przez poprzedniego wykonawcę lub prac przez niego niewykonanych wraz ze wskazaniem zakresu prac koniecznych do zakończenia Zadania 2 EC-1 - Zachód (zwana również Specyfikacją i Zakresem Robót Uzupełniających) i inne dokumenty dostarczone przez Zamawiającego. 1. FAZA I - realizacja i wykonanie Robót w oparciu o Dokumentację Projektową (Rysunki), Specyfikację i Zakres Robót Uzupełniających, Pozwolenie na Budowę i to zgodnie z Kontraktem. Faza ta obejmuje również ewentualna modyfikację części Dokumentacji Projektowej lub opracowanie dodatkowych elementów Dokumentacji Projektowej w zakresie wskazanym w Specyfikacji i Zakresie Robót Uzupełniających. 2. FAZA II - przygotowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego bezwarunkowego uprawnienia do użytkowania Inwestycji i to zgodnie z Kontraktem, w tym sporządzenie Dokumentów Wykonawcy oraz uzyskanie Dodatkowych Pozwoleń, z zastrzeżeniem, iż Zamawiający samodzielnie złoży (na podstawie dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę) wniosek w celu wszczęcia postępowania administracyjnego w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub dokonania odpowiedniego zgłoszenia. 3. FAZA III - usunięcie wad i usterek Robót w trakcie trwania Okresu Zgłaszania Wad i to zgodnie z Kontraktem. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie koniecznych zmian do Dokumentacji Projektowej w zakresie wskazanym w Specyfikacji i Zakresie Robót Uzupełniających, opracowanie wniosków oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych decyzji, pozwoleń lub ich zmian w celu zrealizowania i przekazania Inwestycji do eksploatacji zgodnie z obowiązującym Prawem oraz postanowieniami Kontraktu, 2) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, ekspertyz w celu wybudowania i przekazania Inwestycji do eksploatacji zgodnie z obowiązującym Prawem oraz postanowieniami Kontraktu, 3) wykonanie robót budowlanych w ramach przedmiotu zamówienia wraz dostawą wszelkich wymaganych maszyn, urządzeń, środków transportu i wyposażenia; 4) przeprowadzenie wymaganych Kontraktem sprawdzeń i prób, 5) usunięcie wad Robót. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w sposób wskazany w we wzorze umowy - części II SIWZ (zwanym również: Kontraktem) oraz w oparciu o dokumenty objęte Kontraktem. Kontrakt opracowany został w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC: Warunki Kontraktowe dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999r.), przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC, P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria), czwarte wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 r., zmienione treścią Warunków Szczególnych oraz uzupełnionych o wszelkie inne dokumenty określające Inwestycję oraz warunki jej wykonania. W ramach zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumenty wskazane szczegółowo w części III SIWZ, w szczególności Dokumentację Projektową, Specyfikację i Zakres Robót Uzupełniających, Pozwolenie na Budowę oraz inne dokumenty posiadane przez Zamawiającego dotyczące Inwestycji lub Robót i stanowiące część Kontraktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 170.000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zawierać następujące elementy: 1) oznaczenie dającego zlecenie, beneficjenta gwarancji - tj. Zamawiającego, gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, w tym w szczególności określenie podmiotu składającego ofertę (Wykonawcy) - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazanie wszystkich tych podmiotów (wykonawców), 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą), 5) nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że: a) Wykonawca (którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, lub b) Wykonawca (którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub c) Wykonawca (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana. 4. Postanowienia pkt 3. powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt 9.2.2) niniejszej IDW. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form). 6. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego - nr konta: 33 1440 1231 0000 0000 0779 2794; jako tytuł przelewu należy wskazać: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację zadania pod nazwą: Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie zadania inwestycyjnego EC1 Zachód (Zadanie 2), realizowanego w ramach Projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne; wadium wnoszone w innych formach należy w oryginale dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ec1lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach