Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadań remontowych wybranych w ramach Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej obejmujących: 1. Utwardzenie terenu przy drodze wewnętrznej w rejonie ulicy Al. Zagłębia Dąbrowskiego 4,6 2. Utwardzenie terenu przy drodze wewnętrznej na wysokości ul. Kasprzaka 18 3. Remont chodnika w rejonie budynku przy ul. Kosmonautów 3,5 4. Remont chodnika w rejonie budynku przy ul. Tysiąclecia 33 5. Remont nawierzchni dojścia do siłowni przy ul. Kuźniczka 48 6. Remont drogi przy ul. Zagórcze 7. Utwardzenie terenu przyległego do drogi wewnętrznej przy ul. Topolowej 32 8. Remont chodnika wraz z utwardzeniem terenu pod stanowiska postojowe w rejonie ul. Dąbrowskiego 38,44, ul. Łukasińskiego 17 i Chopina 30A 9. Remont nawierzchni jezdni przy ul. Jasnej 10. Remont chodnika przy ul. Florowskiej 11. Utwardzenie istniejącego terenu w rejonie parkingu przy ul. Reymonta 14 12. Remont chodników przy ul. Skibińskiego 5, Królowej Jadwigi 1, Traugutta 26 13. Utwardzenienie istniejącego terenu kostką betonową przy ul. Starej 13,15. 14. Remont chodników przy ul. 1 Maja 50 oraz ul. Wojska Polskiego 70 wraz z wyznaczeniem stanowisk postojowych 15. Zagospodarowanie terenu w rejonie Przedszkola nr 20 oraz Przychodni „Merkury” w Dąbrowie górniczej – etap II 16. Utwardzenie dojścia do V Liceum Ogólnokształcącego od strony ul. Jaworowej 17. Remont chodnika w ciągu ul. Południowej 18. Utwardzenie terenu pod 6 stanowisk postojowych oraz chodnik przy ul. Ofiar Katynia 19. Remont chodnika wraz z montażem infrastruktury towarzyszącej w rejonie ul. Warszawskiej i Stacyjnej 20. Remont infrastruktury drogowej w rejonie budynku przy ul. Kościuszki 38A 21. Remont chodnika, nawierzchni jezdni oraz stanowisk postojowych przy ul. Bandrowskiego 1B i 3A 22. Remont drogi przy Zespole Szkół Ekonomicznych 23. Utwardzenie nawierzchni drogi wewnętrznej przy ul. Anny 38,40 24. Zagospodarowanie terenu przy ul. Morcinka 8,10 i 16”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadań remontowych wybranych w ramach Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie Górniczej obejmujących: 1. Utwardzenie terenu przy drodze wewnętrznej w rejonie ulicy Al. Zagłębia Dąbrowskiego 4,6 2. Utwardzenie terenu przy drodze wewnętrznej na wysokości ul. Kasprzaka 18 3. Remont chodnika w rejonie budynku przy ul. Kosmonautów 3,5 4. Remont chodnika w rejonie budynku przy ul. Tysiąclecia 33 5. Remont nawierzchni dojścia do siłowni przy ul. Kuźniczka 48 6. Remont drogi przy ul. Zagórcze 7. Utwardzenie terenu przyległego do drogi wewnętrznej przy ul. Topolowej 32 8. Remont chodnika wraz z utwardzeniem terenu pod stanowiska postojowe w rejonie ul. Dąbrowskiego 38,44, ul. Łukasińskiego 17 i Chopina 30A 9. Remont nawierzchni jezdni przy ul. Jasnej 10. Remont chodnika przy ul. Florowskiej 11. Utwardzenie istniejącego terenu w rejonie parkingu przy ul. Reymonta 14 12. Remont chodników przy ul. Skibińskiego 5, Królowej Jadwigi 1, Traugutta 26 13. Utwardzenienie istniejącego terenu kostką betonową przy ul. Starej 13,15. 14. Remont chodników przy ul. 1 Maja 50 oraz ul. Wojska Polskiego 70 wraz z wyznaczeniem stanowisk postojowych 15. Zagospodarowanie terenu w rejonie Przedszkola nr 20 oraz Przychodni „Merkury” w Dąbrowie górniczej – etap II 16. Utwardzenie dojścia do V Liceum Ogólnokształcącego od strony ul. Jaworowej 17. Remont chodnika w ciągu ul. Południowej 18. Utwardzenie terenu pod 6 stanowisk postojowych oraz chodnik przy ul. Ofiar Katynia 19. Remont chodnika wraz z montażem infrastruktury towarzyszącej w rejonie ul. Warszawskiej i Stacyjnej 20. Remont infrastruktury drogowej w rejonie budynku przy ul. Kościuszki 38A 21. Remont chodnika, nawierzchni jezdni oraz stanowisk postojowych przy ul. Bandrowskiego 1B i 3A 22. Remont drogi przy Zespole Szkół Ekonomicznych 23. Utwardzenie nawierzchni drogi wewnętrznej przy ul. Anny 38,40 24. Zagospodarowanie terenu przy ul. Morcinka 8,10 i 16”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.548.000,00 EUR. II.Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań remontowych wybranych w ramach Dąbrowskiego Budżetu Partycypacyjnego w Dąbrowie górniczej obejmujących: 1. Utwardzenie terenu przy drodze wewnętrznej w rejonie ulicy Al. Zagłębia Dąbrowskiego 4,6 2. Utwardzenie terenu przy drodze wewnętrznej na wysokości ul. Kasprzaka 18 3. Remont chodnika w rejonie budynku przy ul. Kosmonautów 3,5 4. Remont chodnika w rejonie budynku przy ul. Tysiąclecia 33 5. Remont nawierzchni dojścia do siłowni przy ul. Kuźniczka 48 6. Remont drogi przy ul. Zagórcze 7. Utwardzenie terenu przyległego do drogi wewnętrznej przy ul. Topolowej 32 8. Remont chodnika wraz z utwardzeniem terenu pod stanowiska postojowe w rejonie ul. Dąbrowskiego 38,44, ul. Łukasińskiego 17 i Chopina 30A 9. Remont nawierzchni jezdni przy ul. Jasnej 10. Remont chodnika przy ul. Florowskiej 11. Utwardzenie terenu pod chodnik wraz z wyznaczeniem stanowisk postojowych w rejonie parkingu przy ul. Reymonta 14 12. Remont chodników przy ul. Skibińskiego 5, Królowej Jadwigi 1, Traugutta 26 13. Budowa stanowisk postojowych przy ul. Starej 13,15 14. Remont chodników przy ul. 1 Maja 50 oraz ul. Wojska Polskiego 70 wraz z wyznaczeniem stanowisk postojowych 15. Zagospodarowanie terenu w rejonie Przedszkola nr 20 oraz Przychodni „Merkury” w Dąbrowie Górniczej – etap II 16. Utwardzenie dojścia do V Liceum Ogólnokształcącego od strony ul. Jaworowej 17. Remont chodnika w ciągu ul. Południowej 18. Utwardzenie terenu pod 6 stanowisk postojowych oraz chodnik przy ul. Ofiar Katynia 19. Remont chodnika wraz z montażem infrastruktury towarzyszącej w rejonie ul. Warszawskiej i Stacyjnej 20. Remont infrastruktury drogowej w rejonie budynku przy ul. Kościuszki 38A 21. Remont chodnika, nawierzchni jezdni oraz stanowisk postojowych przy ul. Bandrowskiego 1B i 3A 22. Remont drogi przy Zespole Szkół Ekonomicznych 23. Utwardzenie nawierzchni drogi wewnętrznej przy ul. Anny 38,40 24. Zagospodarowanie terenu przy ul. Morcinka 8,10 i 16, III.Zakres robót budowlanych dla zadań wymienionych powyżej obejmuje m.in. wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej infrastruktury, wymianę podbudowy, przebudowę / zabezpieczenie / regulacji urządzeń uzbrojenia terenu, wymianę obrzeży i krawężników, wykonanie nowej nawierzchni z materiałów rozbieralnych lub asfaltobetonowej oraz wykonanie oznakowania drogowego i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z dokumentacją budowlaną. IV.. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 3. przedmiarów robót, 4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 5. projektu budowlano – wykonawczego V.Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2017 poz.1269 ) 2. Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2017.2222) 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem (tekst jednolity Dz.U. z 2017 Nr 784) 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) 5. Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018.1202 późn. zm.) Szczegółowy zakres robót do realizacji zawiera przedmiar robót, dokumentacja techniczna, STWiOR stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. VI. Rozwiązania równoważne 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). VII. Gwarancja i rękojmia 1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla robót budowlanych na okres zgodny z deklaracją ofertową, przy czym nie krócej niż na 3 lata i nie dłużej niż 5 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Uwaga: 1.Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 24.2.2. SIWZ. 2.Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych latach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. 3. W przypadku braku deklaracji terminu gwarancji w pkt. 5 Formularza ofertowego Zamawiający uzna, ze Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji tj. 3 lata. W przypadku deklaracji terminu gwarancji powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 5 lat, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie. 4. Określenie terminu gwarancji poniżej wymaganego minimum tj. 3 lat skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 §1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 3. Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udziela rękojmi za wady na okres tożsamy z okresem gwarancji określonym w pkt. 5 Formularza ofertowego. 4. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 6. Karta Gwarancyjna stanowi Zał. Nr 1 do projektu umowy. VIII. Ubezpieczenie Wykonawca powinien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w BZP. IX. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga, aby wszyscy robotnicy budowlani realizujący przedmiot zamówienia pod kierownictwem Kierownika Budowy lub innych osób nadzorujących roboty budowlane w szczególności wykonujący roboty tj: remont chodników, roboty drogowe, budowę lub remont parkingów, zagospodarowanie terenu i roboty sieciowe (kanalizacyjne) byli zatrudnieni przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018.1086 z późn.zm.). Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy lub innych osób nadzorujących roboty budowlane. 2. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 10 ust. 5-8 projektu umowy. X. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. XI. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych W związku z charakterem przedmiotu usługi nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. – konto nr 57 1560 0013 2002 3620 7000 0049 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna pokój nr 320, III piętro. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2.Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych, bez podatku VAT; 3. Potwierdzenie wniesienia wadium; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 5. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach