Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2018-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie teczek firmowych na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika. Zadanie 1 – Wykonanie 1000 szt. teczek reprezentacyjnych. Zadanie 2 – Wykonanie 2000 szt. teczek biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie teczek firmowych na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika. Zadanie 1 – Wykonanie 1000 szt. teczek reprezentacyjnych. Zadanie 2 – Wykonanie 2000 szt. teczek biurowych. Zadanie 1: Teczka A4 reprezentacyjna (1000 szt.) - karton 350 g/m2, - druk 2+1 (Pantone C 658C, Pantone C BlackC), - jednostronnie folia matowa, - jednostronnie miejscowo błyszczący lakier UV (postać), - teczka bigowana w 4 miejscach. Zadanie 2: Teczka A4 biurowa (2000 szt.) - karton 350 g/m2, - druk 2+1 (Pantone C 658C, Pantone C BlackC), - postać wewnątrz teczki niezadrukowana (kolor biały), - teczka bigowana w 4 miejscach, - teczka spinana gumką zakuwaną 34cm. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy każdego z zadań) przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, tj. czynności drukowania. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku i oprawy książki pt: „Raj utracony”.
Dodano: 2024-03-21 - Sukcesywne projektowanie, druk i dostawa plakatów na miejskie wydarzenia sportowe i turystyczne.
Dodano: 2023-03-28 - Przygotowanie graficzne i druk materiałów promocyjnych
Dodano: 2023-03-20 - Usługa druku i oprawy książek z opcją.
Dodano: 2023-03-14 - Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego z nadanym numerem ISSN 2450-8136
Dodano: 2022-12-06 - „Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego „Puls Jaworzna” z nadanym numerem ISSN 2450-8136”
Dodano: 2021-01-12 - Druk materiałów edukacyjno-informacyjnych na potrzeby kampanii pn. „MOGĘ! Zatrzymać SMOG – Przedszkolaku złap oddech” – II edycja
Dodano: 2021-01-08 - Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego z nadanym numerem ISSN 2450-8136
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie druku publikacji „Pracownia sezonowa” wraz z dostawą i wniesieniem do magazynu ASP w Katowicach
Dodano: 2020-12-03 - Wykonanie druku publikacji „Kierunek Gruba” oraz „Przestrzenie międzyprzestrzeni” wraz z dostawa i wniesieniem do magazynu Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Dodano: 2020-11-25