Przetargi.pl
Przebudowa drogi Łysiny - Radoszewnica

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, Chrząstowska 6A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    Chrząstowska 6A
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    REGON: 151397990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi Łysiny - Radoszewnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 ustawy Pzp, polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych (formuła „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy drogi gminnej DG 624006S (ul. Zielona i ul. Szkolna w Łysinach) i DG 624083S (ul. Borkowa w Radoszewnicy).2. Zadanie pn.: „Przebudowa drogi Łysiny – Radoszewnica” jest realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 . 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia i projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ).4. Zamawiający oczekuje wykonania, zgodnie z obowiązującymi przepisami:- dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych;- robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, kompletnych z punktu widzenia celu, tj. oddaniu do użytkowania drogi, o parametrach funkcjonalnych i technicznych odpowiadających kategorii ruchu KR1.5. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych.kategoria ruchu KR1kategoria techniczna drogi Dprędkość projektowa Vp = 40 km/hdługość odcinka DG 624006S 1 735.00 mbdługość odcinka DG 624083S 1 810.58 mbdługość chodnika 218.00 mbszerokość jezdni 5,0 mszerokość chodnika 1,5 mszerokość poboczy z kruszywa łamanego 0,75 mprzepust pod drogą DN 10006. Dokumentacja projektowa powinna obejmować w szczególności:opracowanie mapy do celów projektowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1670);uzyskanie wypisu i wyrysu z Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego dla zakresu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;uzyskanie przedłużenia terminu obowiązywania zatwierdzonej stałej organizacji ruchu;sporządzenie projektu budowlanego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1679);sporządzenie projektu wykonawczego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologi z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. poz. 2454); sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu docelowego;sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;uzgodnienie projektu z Zamawiającym;uzyskanie w imieniu Inwestora wymaganych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz niezbędnych do rozpoczęcia, prowadzenia oraz zakończenia robót budowlanych;uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z planowaną inwestycją (jeżeli zajdzie taka potrzeba);uzyskanie pozwolenia na budowę u właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej; UWAGA:Dokumentację projektową należy przygotować i przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej.a) Wersja papierowa po 2 egzemplarze:projekt budowlany;projekt wykonawczy;specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;b) Wersja elektroniczna na płycie CD/DVD – 1 szt., zawierające:w/w opracowania w postaci plików pdf oraz w wersji edytowalnej;mapa do celów projektowych;komplet uzyskanych uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji (skany). 7. Część wykonawcza obejmuje:wdrożenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;rozebranie istniejących nawierzchni utwardzonych;wykonanie nowej konstrukcji jezdni;wykonanie chodnika jednostronnego oraz zjazdów na drodze gminnej nr 624006S od km 0+060.00 do km 0+278,00;wykonanie poboczy z kruszywa łamanego;wykonanie zjazdów z kostki betonowej do wszystkich działek na odcinku od km 0+060.00 do km 0+278.00;przebudowa przepustu pod DG 624006S;usunięcie wszelkich ewentualnych kolizji z infrastrukturą podziemną;wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. UWAGA:Przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo – terminowo – finansowy inwestycji. Wykonawca może przystąpić do realizacji zadania po uzyskaniu pozwolenia na budowę w oparciu o przygotowaną przez niego i zaakceptowaną przez Inwestora dokumentację projektową. UWAGI:1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej w celu zdobycia szczegółowych informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty i właściwej realizacji robót. Wizja lokalna nie jest wymagana do złożenia oferty.2) Zamawiający załączył w Załączniku nr 1 do SWZ Program Funkcjonalno – Użytkowy, szczegółowo opisujący przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziałuw postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzujew tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości roboty nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.UWAGA: W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót.b) Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do sprawowania funkcji projektanta posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności drogowej.c) Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.UWAGA: Osoby wskazane powyżej muszą posiadać aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji.Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.)oraz Ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach