Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 wraz z zakupem i montażem nowych urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont budynku przy ul. Zachodniej.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 wraz z zakupem i montażem nowych urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont budynku przy ul. Zachodniej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 wraz z zakupem i montażem nowych urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont budynku przy ul. Zachodniej. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) remontu budynku przy ul. Zachodniej stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ i rysunkami poglądowymi stanowiącymi załączniki nr 12 do SIWZ oraz 2.2. Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) dostawy i montażu urządzeń na plac zabaw stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ; 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 3.1. opracowanie projektu zagospodarowania terenu placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami, uzgodnienie projektu z Zamawiającym oraz uzyskanie akceptacji właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej (wraz z niezbędnymi opiniami, oświadczeniami i uzgodnieniami z właścicielami uzbrojenia podziemnego, koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia) w 3 egz, w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. (plan syt. - wys. stanowi załącznik nr 11 do SIWZ); 3.2. wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu na plac zabaw: plantowanie, terenu, korytowanie i wypełnienie piaskiem płukanym stref bezpieczeństwa, ułożenie trawy z rolki na warstwie humusu, odnowieniu istniejących 16 ławek na terenie przedszkola w tym: 11 - tu ławek z oparciem i 5- ciu ławek bez oparcia, wymianie uszkodzonej siatki ogrodzeniowej, a także rozbiórki istniejącej piaskownicy betonowej i obrzeża chodnikowego oraz demontażu 2 dwóch bramek stalowych z fundamentami (szczegóły w Zbiorczym Zestawieniu Kosztów stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i SST stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ); 3.3. wykonanie dostawy i montażu nowych urządzeń zabawowych wg zaprojektowanego i uzgodnionego projektu placu zabaw (szczegóły w Zbiorczym Zestawieniu Kosztów stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i SST stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ); 3.4. wykonanie robót budowlanych wewnątrz przedszkola: rozbiórka ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych i murowanych, szlifowanie i lakierowanie parkietów, ułożenie paneli podłogowych z cokolikami, wymiana pochwytów z PCV na balustradach, wykonanie balustrady stalowej, malowanie farbą akrylową ścian i sufitów, malowanie farbą olejną lamperii, zamurowanie otworu drzwiowego wraz z jego otynkowaniem, wydzielenie łazienki w sali zajęć (szczegóły w Zbiorczym Zestawieniu Kosztów stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i STWiOR stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ); 4. Lokalizacja obiektu, którego dotyczy przedmiot zamówienia: Zielona Góra, ul. Zachodnia 61, dz. nr 110, obręb 26. 5. Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie (plan syt. - wys. stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ nie uwzględnia złożoności terenu przeznaczonego na plac zabaw) i w obiekcie przeznaczonym na przedszkole. 6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 6.1. zorganizowanie w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy spotkania z Zamawiającym potwierdzonego spisaniem protokołu celem dokonania niezbędnych ustaleń i wniesienia ewentualnych uwag do koncepcji ; 6.2. dostarczenie w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy: - koncepcji zagospodarowania terenu każdego z modernizowanych placów zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf - parametrów urządzeń zabawowych, rodzaju fundamentów, rodzaju zamocowań urządzeń zabawowych ; - kolorowych zdjęć proponowanych urządzeń zabawowych ; 6.3. zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na przedmiotowy zakres opracowania i uzyskania akceptacji właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej (wraz z niezbędnymi opiniami, oświadczeniami i uzgodnieniami z właścicielami uzbrojenia podziemnego, koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia); 6.4. wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi zasadami sztuki budowlanej, ofertą i etyką zawodową oraz postanowieniami umowy; 6.5. protokolarnego przejęcia terenu budowy; 6.6. zorganizowania zaplecza budowy i jego zabezpieczenia z zachowaniem najwyższej staranności; 6.7. utrzymania na bieżąco ładu i porządku na terenie wykonywanych prac w trakcie prowadzenia robót i po ich zakończeniu; 6.8. przygotowania i zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i zapewnienia usunięcia stwierdzonych wad; 6.9. zapewnienia ciągłego kierowania robotami przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych posiadających potwierdzenie przynależności do właściwej Izby Inżynierskiej; 6.10. niezwłocznego usunięcia, własnym staraniem i na koszt własny ewentualnych szkód powstałych z jego winy w związku z realizacją niniejszej umowy; 7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót i terminów realizacji inwestycji. 9. Wykonawca przed przystąpieniem do czynności odbioru technicznego wystąpi do nadzoru budowlanego o pozwolenie na użytkowanie po uzyskaniu niezbędnych uzgodnień i odbiorów, które musi być dostarczone Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 2 zadania o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto każde w zakresie remontów, adaptacji, modernizacji itp. budynków użyteczności publicznej; b) jednego zadania o minimalnej wartości 50.000,00 zł brutto na montaż placu zabaw; udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 1.2. dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy); 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika Nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.7) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionej w punkcie 5.1.2. SIWZ branży oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) dokładnie wypełnione Zbiorcza Zestawienie Kosztów (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika nr 7 do SIWZ; 11) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach