Przetargi.pl
Transport materiałów masowych samochodami o ładowności minimum 10 ton na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Sulęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Daszyńskiego 49
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7550700 , fax. 095 7550702
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Sulęcin
    ul. Daszyńskiego 49 49
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7550700, fax. 095 7550702
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Transport materiałów masowych samochodami o ładowności minimum 10 ton na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: - Podstawienie środków transportu z obsługą (materiałami pędnymi) w miejscu i godzinie określonej przez przedstawiciela Zamawiającego nie później niż w ciągu 2 godzin od otrzymania wezwania. - Praca środkiem transportowym tj samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności min 10 ton (kiper trzystronny) w miejscu i czasie wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. - Załadunku ładowarką samojezdną o poj. łyżki 1,50-3,50 m3 (chwytakowa) w miejscu i czasie wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. - Wyposażenie pojazdu pracującego na drodze w światła wysyłające żółte sygnały błyskowe. - Wykonywanie napraw Środków Transportu na koszt własny, w przypadku niemożności naprawy podstawienie zamiennego sprzętu oraz środka transportu o tych samych parametrach. - Wyposażenie nośnika w łączność za pomocą telefonu komórkowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj; - wykażą min. 1 wykonaną usługę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą* swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia O WARTOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 52 000,00 zł , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Przy realizacji zamówienia Wykonawca musi wykazać się następującym sprzętem: a) samochód ciężarowy samowyładowczy min 10 ton. (kiper trzystronny) - w ilości 2 szt. b) ładowarka samojezdna (chwytakowa) o pojemności łyżki 1,50 - 3,50 m3. - w ilości 2 szt. Zamawiający zastrzega sobie zapoznanie się ze stanem technicznym i rodzajem sprzętu przed podpisaniem umowy. Dopuszcza się łączenie zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej ilości robót w poszczególnym asortymencie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a/ przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 72 000,00 brutto. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 72 000,00zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających* swoim rodzajem oraz o wartości nie mniejszym niż 52 000,00zł , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. Wypełnić zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (zał. nr 2) b/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wypełnić zał. nr 3 WYKAZ PERSONELU - z podaniem osoby: odpowiedzialnej za realizację zamówienia. Wypełnić zał. nr 4 WYKAZ SPRZĘTU. 3) Celem potwierdzenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, 72 000,00 zł. 4) Celem potwierdzenia, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. nr.1). Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 5) Formularz oferty (Rozdział II); 6)Wypełnić formularz cenowy. Formularz cenowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie formularza w innej formie spowoduje odrzucenie oferty(Rozdział IV);. 7) Zobowiązanie do współpracy ( zał. nr 5.) Wypełnić druk Formularz oferty . Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach