Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Gubinie przy ul. Wojska Polskiego 16

Gmina Gubin o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4558100, 4558128, 4558145 , fax. 068 4558102
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie miejskim
    ul. Piastowska 24 24
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 068 4558102
    REGON: 97077019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Gubinie przy ul. Wojska Polskiego 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku Przedszkola Miejskiego Nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 16 w Gubinie. W wyniku rozbudowy powstaną nowe trzy sale zabaw, leżakownia, sanitariaty i szatnia. Dobudowę przewidziano na około 90 dzieci. Dobudowywany budynek jest murowany parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem płaskim dwuspadowym. Rozbudowa będzie oddylatowana od ściany istniejącej. Budynek podstawowy zbudowany systemie Namysłów na początku lat 80m - tych, jest budynkiem parterowym, częściowo podpiwniczony, kryty dachem płaskim jednospadowym o konstrukcji drewnianej. Stan techniczny budynku jest dobry, prowadzona jest bieżąca konserwacja. Rozbudowa nie wpłynie ujemnie na stan techniczny części istniejącej. Nowy budynek, to obiekt o podłużnym układzie konstrukcyjnym. Zasadniczą konstrukcję budynku stanowi układ ścian nośnych zewnętrznych murowanych oraz ścian wewnętrznych nośnych. Budynek posadowiony jest bezpośrednio na żelbetowych ławach fundamentowych. Dach ( stropodach) jednospadowy z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, gdzie warstwę spadkotwórczą tworzy styrobeton o nachyleniu połaci dachowej 5%. Na dachu zaprojektowana attykę murowaną z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm. Posadzki z płytek gresowych z powierzchnią antypoślizgową na cienkiej warstwie kleju w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, szatni, korytarzu i wiatrołapach. W sali zabaw, leżakowni, pomieszczeniach pomocniczych przewidziano panele podłogowe. Stolarka okienna i drzwiowa : okna dwuszybowe ( szyby montowane próżniowo) wykonane z PCV o współczynniku przenikania ciepła Umax poniżej 1,1 W:m2 x K, skrzydła uchylno - rozwierane, wyposażone w nowoczesne okucia, drzwi zewnętrzne metalowe przeszklone ognioodporne EI 30, drzwi wewnętrzne drewniane płycinowe. Ogrzewanie zasilane z miejskiej sieci cieplnej z istniejącej instalacji c.o. w segmencie I budynku. Grzejniki płytowe. Dobudowywana część budynku będzie zasilana w wodę z instalacji wodociągowej, znajdującej się w istniejącym budynku. Woda ciepła przygotowywana będzie w zasobniku ciepłej wody o pojemności 200 l zlokalizowanym w kotłowni. Kanalizację sanitarną należy wykonać z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC fi 50, fi75, fi110 typu B (HT) łączonych na kielich z uszczelką z elastomeru. Wentylacja grawitacyjna. Instalacja elektryczna oświetleniowa i gniazd wtykowych 230 V, jako rozwinięcie instalacji elektrycznej w budynku głównym. Powierzchnia użytkowa: istniejąca - 841,10 m2, projektowana - 418,21 m2, łącznie budynek - 1259,31 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 15 000 złotych słownie : piętnaście tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. I O/ZIELONA GÓRA Nr rachunku : 13 1020 5402 0000 0502 0027 8747 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Rozbudowa budynku Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Gubinie przy ul. Wojska Polskiego 16 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 8. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców ( konsorcjum ), w treści gwarancji musi być zawarty pełny skład wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 9. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 16. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI na wykonane roboty i zamontowane urządzenia :
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach