Przetargi.pl
Wykonanie remontu czterech klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie znajdującym się w administracji Za-kładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa”.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu czterech klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie znajdującym się w administracji Za-kładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia obejmują: 1.1. Skucie tynków na ścianach w 100%, na sufitach ok. 50%. 1.2. Skucie okładziny lastryko na podestach i spocznikach, na stopniach, podstopniach i na wan-gach. 1.3. Wykonanie nowych tynków 1.4.Ułożenie nastopnic i podstopnic z prefabrykowanych płyt lastrykowych. 1.5.Ułożenie na stopniach cokołu z prefabrykowanych płytek lastrykowych. 1.6.Obłożenie podestów i spoczników z wylewanego lastryka. 1.7.Podwyższenie barierek schodowych i portfenetre do wysokości netto 110 cm poprzez wydłu-żenie prętów barierek. 1.8.Oczyszczenie i polakierowanie drewnianych pochwytów barierek schodowych. 1.9.Malowanie tynków 1.10.Malowanie drzwi wejściowych do klatek oraz drzwi na strych. 1.11.Wymiana odtworzeniowa drzwi do piwnic stosując zalecenia SKZ, jak również zalecenia p.poż, które przewidują drzwi o odporności ogniowej EI-60. 2. Całość robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie ze: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącą Roz-dział IV SIWZ, b)przedmiarem robót stanowiącym Rozdział V SIWZ, określającym zestawienie ilości pla-nowanych robót do wykonania, ich rodzaj itp., na podstawie których Wykonawca spo-rządził kosztorys ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 3. Zestawienie i wyliczenie planowanych do wykonania robót określają: przedmiar robót stanowiący Rozdział V SIWZ. 4. Strony zgodnie oświadczają, że realizacja Przedmiotu zamówienia rozpocznie się w terminie wskazanym w ust. 7 i zakończy w terminie wskazanym w § 3 przy czym od-biory będą wykonywane zgodnie z § 8 niniejszej umowy. 5. Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie teren robót w ciągu dwóch dni robo-czych wg dni pracy Zamawiającego następujących po dacie podpisania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do wykonywania robót wchodzących w zakres Przedmiotu zamówienia następnego dnia po przekazaniu terenu robót. 7. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania i wynikłych nie z winy Wykonawcy np. polega-jących na wystąpieniu przerw w dostawie energii elektrycznej, termin realizacji robót, o którym mowa w § 3 może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony maksymalnie o okres, na który zostaną wstrzymane roboty z przyczyn wskazanych w zd. 1. Fakt ten musi być po-twierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu zamówienia wymaga zawarcia aneksu do umowy. Postanowienia § 16 stosu-je się odpowiednio. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych przedmiotem zamówienia i jeszcze nie wykonanych, nie więcej jednak niż 50 % wartości zamówienia, jeżeli konieczność zmiany umowy w tym zakresie spowodowana jest okolicz-nościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Postanowienia § 16 stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45440000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysu ofertowego podpisanego (parafowanego) przez Wykonawcę na każdej stronie. 2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 8 % stawki podatku od towarów i usług, 6. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty, powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 6.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 6.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 6.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 8. dokumentu gwarancyjnego zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach