Powiat Grójecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-600 Grójec, Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134 , fax. +48(48)6651147
- Data zamieszczenia: 2018-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
Piłsudskiego 59
05-600 Grójec, woj. mazowieckie
tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, fax. +48(48)6651147
REGON: 670223149 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgrojec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń budynku dydaktycznego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowa Wieś 70A, 05-660 Warka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ Remont pomieszczeń budynku dydaktycznego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowa Wieś 70A, 05-660 Warka 3.1.1.W zakres planowanych prac wchodzi m.in. a) malowanie pomieszczeń- przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, - malowanie stolarski drzwiowej, grzejników, rur wodociągowych i gazowych, b) układanie posadzki 3.1.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączniki nr 8 do SIWZ – przedmiar robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45440000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ 11.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.500,00 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 11.1.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2016 poz.359 ze zm.) 11.1.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Grójcu ; ul. Jatkowa 3 : 85 9128 0002 2001 0000 0866 0036 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 11.1.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 11.1.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 11.1.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 11.1.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 11.1.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 11.1.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 11.1.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11.1.7.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, oferta zostanie odrzucona z postępowania. 11.2. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy, któremu zostało zwrócone wadium, została wybrana jako najkorzystniejsza – Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsza
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ 14.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 14.2 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 14.1 lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane: I/ZUS w Ostrołęce, dr A. Kuklińskiego 3 – Malowanie pomieszczeń biurowych wraz z wymianą wykładzin na I p.
Dodano: 2022-08-16 - Remont sali gimnastycznej ogólnodostepnej w Szkole Podstawowej w Pacynie
Dodano: 2020-09-17 - Wykonanie czteroetapowego remontu czterech klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie znajdującym się w ad-ministracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa”.
Dodano: 2019-06-06 - Wykonanie czteroetapowego remontu czterech klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie znajdującym się w ad-ministracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa”.
Dodano: 2019-04-17 - wykonanie remontu czterech klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie znajdującym się w administracji Za-kładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa”.
Dodano: 2019-02-19 - Modernizacja lokalu mieszkalnego przeznaczonego na placówkę opiekuńczo- wychowawczą przy Al. Jerozolimskich 47 m 4 oraz inne zadania remontowe w placówkach opiekuńczo- wychowawczych
Dodano: 2018-06-27 - Malowanie pokoi i częściowa wymiana wykładzin podłogowych w siedzibie KOWR OT Opole, przy ul. 1 Maja 6.
Dodano: 2018-02-16 - Wykonanie remontu czterech klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie znajdującym się w administracji Za-kładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa”.
Dodano: 2018-01-26 - Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, obejmujące wymianę posadzki w korytarzu w części administracyjnej budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach przy ul. Stefana Batorego 11, 05-091 Ząbki.
Dodano: 2017-11-30 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego w budynku przy ul. Blacharskiej 1 m 586 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej
Dodano: 2017-10-05