Przetargi.pl
Wykonanie czteroetapowego remontu czterech klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie znajdującym się w ad-ministracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa”.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie czteroetapowego remontu czterech klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie znajdującym się w ad-ministracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czteroetapowego remontu czterech klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Puławskiej 4/6/8 w Warszawie znajdującym się w administracji Zakładu Gospo-darowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa” przy czym każdy etap stanowić będzie remont jednej klatki schodowej. 3.1.1. Roboty należy wykonać wg wymogów przedstawionych w Specyfikacji Technicznej Wy-konania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Rozdział IV SIWZ 3.1.2. zakres robót do wykonania wyszczególniono w przedmiarze, który stanowi Rozdział V SIWZ. 3.1.3. Do wykonania przewidziane są n/w roboty: 3.1.3.1. Wymiana tynków na ścianach i stropach podestów i biegów. 3.1.3.2. Podwyższenie barierek schodowych wraz z oczyszczeniem i polakierowaniem pochwytów drewnianych. 3.1.3.3. Podwyższenie barierek portfenetre. 3.1.3.4. Malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów klatek. 3.1.3.5. Malowanie farbą olejną cokołów. 3.1.3.6. Malowanie drzwi wejściowych do klatek. 3.1.3.7. Odtworzeniowa wymiana drzwi do piwnic wg zaleceń Konserwatora Zabytków i przepisów p.poż. (drzwi o EI-60) 3.1.3.8. Wymiana drzwi na strychy ( drzwi o EI-30). 3.1.4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała zgodnie z poniższym har-monogramem: a) etap I – w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia następującego po dniu podpisania umowy, b) etap II - rozpoczęcie nastąpi w dniu zakończenia robót w ramach I etapu, nie póź-niej jednak niż 30 -go dnia licząc od dnia następującego po dniu podpisania umowy i zakończy w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od ich rozpoczęcia, nie później jednak niż po upływie 60 dni liczonych od dnia następującego po dniu podpisania umowy, c) etap III - rozpoczęcie nastąpi w dniu zakończenia robót w ramach II etapu, nie póź-niej jednak niż 60 -go dnia licząc od dnia następującego po dniu podpisania umowy i zakończy w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od ich rozpoczęcia, nie później jednak niż po upływie 90 dni liczonych od dnia następującego po dniu podpisania umowy, d) etap IV - rozpoczęcie nastąpi w dniu zakończenia robót w ramach III etapu, nie póź-niej jednak niż 90 -go dnia licząc od dnia następującego po dniu podpisania umowy i zakończy w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od ich rozpoczęcia, nie później jednak niż po upływie 120 dni liczonych od dnia następującego po dniu podpisania umowy. 3.1.5. Płatności następować będą etapami. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi po zakończeniu każdego etapu robót na podstawie prawidłowo wystawionej fak-tury sporządzonej na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót danego etapu oraz zweryfikowanego przez Zamawiającego kosztorysu za-miennego danego etapu wykonanych robót. 3.2. Dane obiektu: Budynek o 5-ciu kondygnacjach nadziemnych, całkowicie podpiwniczony, ze strychem. Dach dwuspadowy. Budynek składa się z czterech (4) klatek schodowych, posiada 80 mieszkań. Budynek nie jest ocieplony, jest otynkowany. Wszystkie roboty będą się odbywać w budynku zamieszkałym. Budynek znajduje się na działce ewidencyjnej nr 31 obręb 10103 w Warszawie (działka pod budynkiem). UWAGA: Zamawiający zapewnia dostęp do instalacji wod - kan oraz instalacji elektrycznej. Zamawiający dysponuje lokalem w budynku który może służyć za pomieszczenie techniczne dla Wykonawcy oraz uzyskał zgodę Ministerstwa Obrony Narodowej na możliwość ustawie-nia wiaty blaszanej i kontenera na gruz na terenie będącym w zarządzie Departamentu Ad-ministracyjnego MON. Dojście do budynku od drogi publicznej – ulicy Puławskiej, brak bezpośredniego dojazdu do budynku. 3.3. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem inspektora nadzoru ds. budowlanych w DOM Wiśniowa w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, War-szawa, ul. Falęcka 10. 3.4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub produ-centa materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. za-stosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i stan-dardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich pol-skich norm / aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 SIWZ. 3.5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera przedmiar robót – stanowiący Roz-dział V SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– stanowiąca Rozdział IV SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istot-nych warunków zamówienia. 3.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane z zgodnie z: 3.6.1. przedmiarem robót określającym rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót, który stanowi Rozdział V SIWZ, specyfikacją techniczną wy-konania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 3.6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zmianami,) i jej przepisów wykonawczych, 3.6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, cer-tyfikatów zgodności, 3.6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3.6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45440000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót, o których mowa w pkt. 8.1.3.1. SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty, Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia. 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 8.1.3.2 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych). W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 8.1.3.3. SIWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych) odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 9.3.5. i pkt 9.6.1. SIWZ w formie elek-tronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bez-płatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6. oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokal-nych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 916.); 7. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 8. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiają-cego w pkt. 8.1.1. SIWZ; 9. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bez-płatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę; 10. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwy-konawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy rea-lizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów prze-targowych; 11. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetar-gowych, powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 11.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 11.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 11.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 12. inne oświadczenia lub dokumenty lub zobowiązania niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach