Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych w pomieszczeniach należących do oddziału Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314533 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314533, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych w pomieszczeniach należących do oddziału Toksykologii Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych w pomieszczeniach należących do oddziału Toksykologii w IMP w Łodzi zgodnie z załączonym szkicem, przedmiarem i poniższym opisem w celu przystosowania ich do pełnienia funkcji izolatki oddziałowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. 1. Sala chorego: a) Wydzielenie z pomieszczenia sali przestrzeni na śluzę, poprzez postawienie ścianki działowej np. GK na stelażu metalowym z pokryciem obustronnym dwuwarstwowym, b) Montaż w nowej ściance drzwi szerokości 110cm przeszklonych szkłem bezpiecznym dodatkowo zabezpieczonym poprzez oklejenie folią np. antywandalową, c) Przeniesienie istniejącej umywalki wraz z przyłączami wod-kan w nowe miejsce wewnątrz śluzy, d) Demontaż zbędnych okładzin ściennych z płytek, e) Wykonanie nowej okładziny ściennej z płytek lub PCV na ścianie w rejonie przeniesionej umywalki w śluzie, f) Przeniesienie w nowe miejsce (do śluzy) jednej z opraw oświetleniowych 2. Łazienka z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych: a) Demontaż istniejącej armatury i zbędnych podejść wod-kan, b) Skucie istniejących warstw okładzinowych ścian i podłogi c) Rozebranie kolidującej ścianki d) Demontaż drzwi drewnianych z zamurowaniem powstałego otworu e) Wykonanie nowego otworu na drzwi w ścianie działowej pomiędzy łazienką a salą chorego wraz z wykonaniem przesklepienia i wstawieniem drzwi. f) Wykonanie nowych przyłączy i podejść wod-kan dla planowanych urządzeń sanitarnych, (jeżeli zajdzie taka potrzeba przebicie stropu w celu wykonania podejścia kanalizacyjnego). g) Skucie zniszczonych warstw podłogowych, h) Wykonanie nowych warstw podłogowych wraz z wykonaniem pełnej izolacji przeciwwodnej, i) Wykonanie nowej posadzki i okładzin ściennych z płytek lub wykładziny PCV j) Wyrównanie pozostałych powierzchni ścian i sufitu k) Wymiana oświetlenia na oświetlenie świetlówkowe, bryzgoszczelne l) Wykonanie niezbędnych przeróbek i zmian w instalacji elektrycznej. m) Montaż nowej armatury przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. n) Malowanie ścian i sufitu farbą odporną na zwiększoną wilgotność. o) Wszelkie inne czynności, jakie będą niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 3. Łazienka oddziałowa: a) Uzupełnienie tynku na ścianie w miejscu po zamurowanych drzwiach, b) Wykonanie okładziny ściennej z płytek na ścianie po zamurowanych drzwiach c) Malowanie ścian i sufitu farbą odporną na zawilgocenia 4. Pomieszczenie nr 18 (pod łazienką na parterze): a) Wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, b) Montaż w suficie podwieszanym 2 opraw oświetleniowych rastrowych prostych z aluminium polerowanego do sufitów modułowych 600x600 4x18W. Szczegółowy zakres prac wyszczególniony jest w załączniku nr 1 do SIWZ - Przedmiar robót, załączniku nr 2 do SIWZ - Izolatka stan istniejący, załączniku nr 3 do SIWZ - Izolatka stan projektowany Uwagi ogólne 1. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac remontowych do wyniesienia mebli, sprzętów i aparatury w miejsce wskazane przez użytkownika, zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zapyleniem. 2. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia mebli i sprzętów (starych i nowych) oraz wyposażenia pomieszczenia zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami- transport do miejsca posadowienia. 3. Wykonawca zwróci szczególna uwagę przy wykonywaniu prac, na sposób ich wykonania, czystość i porządek, gdyż wykonuje prace w czynnym obiekcie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów skasowanych sprzętów i wyposażenia oraz odpadów budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z SIWZ, polskimi normami i obowiązującymi przepisami, aktualnym stanem wiedzy technicznej, uzgodnieniami z użytkownikiem i sztuką budowlaną, przy zastosowaniu materiałów posiadających wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac przed dostępem osób trzecich. 7. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach