Przetargi.pl
Wykonanie podjazdu i remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Puławach z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych

MIASTO PUŁAWY ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Lubelska 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO PUŁAWY
    ul. Lubelska 5
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    REGON: 431019371
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podjazdu i remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Puławach z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Lotników Polskich w Puławach z przystosowaniem dla potrzeb uczniów niepełnosprawnych.Ogólny zakres robót do wykonania:Prace rozbiórkowe terenu pod podjazd obejmują m. in. rozbiórkę istniejącej kostki brukowej przed budynkiem wraz z obrzeżami chodnikowymi, istniejących schodów wejściowych do budynku szatni, palisady, demontaż balustrady oraz wykonanie nowej palisady gładkiej, nowych schodów z kostki brukowej, pochylni dla osób niepełnosprawnych, nowej balustrady, nowej kostki brukowej z obrzeżami.Wewnątrz budynku należy usunąć istniejący gumolit, murowane ściany, wykonać demontaż istniejących boksów, demontaż ławek drewnianych, drzwi wewnętrznych i zewnętrznych. Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje prace wewnątrz budynku polegające m. in. na skuciu tynków i położeniu gładzi, wykonaniu ścian z płyt i je podmalowaniu w określonych w projekcie pomieszczeń. Na podłodze należy wykonać wylewkę samopoziomującą na istniejącym lastryku i położeniu gresu antypoślizgowego. Należy wykonać osłony grzejników. Zdemontować starą i zamontować nową stolarkę okienną i drzwiową.Prace remontowe obejmować będą również prace rozbiórkowe i montaż instalacji elektrycznej w budynku szatni. Wymagany demontaż będzie m.in. obejmował oprawy oświetleniowe, rozdzielnice bezpiecznikowe, istniejące kable i przewody, gniazda wtykowe. Natomiast w ramach montażu należy wykonać: trasowanie i przebicia przez ściany, układanie przewodów na ścianie, montaż osprzętu i aparatury, układanie przewodów w korytach kablowych, montaż opraw oświetleniowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali:- co najmniej jedno zamówienie, polegająca na budowie/ przebudowie/ remoncie budynku użyteczności publicznej - o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto.b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:- min. jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót przy realizacji minimum jednej inwestycji o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, obejmującej budowę, przebudowę lub remont budynku użyteczności publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach