Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 31
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2677428 , fax. 055 2677442
- Data zamieszczenia: 2015-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
ul. Mickiewicza 31 31
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 055 2677428, fax. 055 2677442
REGON: 19262862000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na lata 2016-2017. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych odblaskowych tablic rejestracyjnych, tj: tablic samochodowych jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic do przyczep jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic motocyklowych zwyczajnych, tablic motorowerowych zwyczajnych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych, tablic zabytkowych, wtórników tablic oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Szacunkową ilość zamawianych tablic rejestracyjnych określa Załącznik nr 5 do Rozdziału I SIWZ. Ilości wskazane w Załączniku nr 5 są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilościach podanych w Załączniku nr 5. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w Załączniku nr 5. Jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice na własny koszt i własne ryzyko do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania pisemnego, a w wyjątkowych wypadkach do 24 godzin. 3.2. Tablice jednostkowe (wtórniki, indywidualne) Wykonawca wykona wyłącznie na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni po otrzymaniu pisemnego zapotrzebowania. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dostaw awaryjnych w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania pisemnego zamówienia. 3.4. Tablice będą trwale opakowane czytelnie opisane serią, numerami, a ich odbiór ilościowy następuje w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania i złomowania tablic wycofanych z użytku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użytku odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, a odbiór tablic po spisaniu protokołu odbioru obywać się będzie z siedziby Zamawiającego tj. z Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg (III piętro) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, po wcześniejszym ustaleniu terminu. Szacunkowa ilość tablic wycofanych w okresie trwania umowy może wynieść ok. 6.000 sztuk. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. 3.6. Koszt transportu ponosi Wykonawca. 3.7. Wykonawca dostarczy tablice wykonane zgodnie z wzorami, wymiarami i wymogami podanymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. 2014 poz. 1522 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r., poz. 585) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. -Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. - Dz. U. z 2012r., poz. 1137 z późn. zm.). 3.8. W przypadku zmiany przepisów dotyczących produkcji tablic, w okresie wykonywania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu wymaganych zmian. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa oraz montaż elementów informacyjno - promocyjnych Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa wyposażenia drogowego dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie, dostawa oraz montaż elementów informacyjno - promocyjnych Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa wraz z montażem systemu oznakowania podłogowego do nauki i wspomagania orientacji przestrzennej osób niewidomych w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-02-05 - Materiały informacyjno-promocyjne dla Urzędu Miejskiego w Słupsku (postępowanie obejmuje 6 części)
Dodano: 2016-02-02 - Materiały informacyjno - promocyjne do Urzędu Miejskiego w Słupsku (postępowanie obejmuje sześć części) Niniejsze postępowanie dotyczy Części I - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż elementów informacyjno - promocyjnych Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dodano: 2016-01-26 - DOSTAWA TABLIC OSTRZEGAWCZYCH, INFORMACYJNYCH, OZNAKOWAŃ BUDYNKÓW I ZNAKÓW DROGOWYCH
Dodano: 2015-10-05 - USŁUGA WYKONANIA TABLIC INFORMACYJNYCH, OZNAKOWAŃ BUDYNKÓW, ZNAKÓW DROGOWYCH, INFORMACYJNYCH I OSTRZEGAWCZYCH
Dodano: 2015-06-17 - Wykonanie i montaż tablic oznakowania turystyczno-informacyjnego przy obiektach Kanału Elbląskiego
Dodano: 2015-02-27 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2015r.
Dodano: 2014-12-11