Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2015r.

Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 31
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2677428 , fax. 055 2677442
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
    ul. Mickiewicza 31 31
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 2677428, fax. 055 2677442
    REGON: 19262862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie na 2015r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aluminiowych odblaskowych tablic rejestracyjnych, tj: tablic samochodowych jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic do przyczep jednorzędowych i dwurzędowych zwyczajnych, tablic motocyklowych zwyczajnych, tablic motorowerowych zwyczajnych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych, tablic zabytkowych, wtórników tablic oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Szacunkową ilość zamawianych tablic rejestracyjnych określa Załącznik nr 5 do Rozdziału I SIWZ. Ilości wskazane w Załączniku nr 5 są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilościach podanych w Załączniku nr 5. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w Załączniku nr 5. Jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 2.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice na własny koszt i własne ryzyko do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania pisemnego, a w wyjątkowych wypadkach do 24 godzin. 2.3. Tablice jednostkowe (wtórniki, indywidualne) Wykonawca wykona wyłącznie na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni po otrzymaniu pisemnego zapotrzebowania. 2.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dostaw awaryjnych w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania pisemnego zamówienia. 2.5. Tablice będą trwale opakowane czytelnie opisane serią, numerami, a ich odbiór ilościowy następuje w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Sztumie. 2.6. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania i złomowania tablic wycofanych z użytku zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Odbiór i złomowanie tablic wycofanych z użytku odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, a odbiór tablic po spisaniu protokołu odbioru obywać się będzie z siedziby Zamawiającego tj. z Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg (III piętro) Starostwa Powiatowego w Sztumie, ul. Mickiewicza 31, po wcześniejszym ustaleniu terminu. Szacunkowa ilość tablic wycofanych w okresie trwania umowy może wynieść ok. 2.600 sztuk. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. 2.7. Koszt transportu ponosi Wykonawca. 2.8. Wykonawca dostarczy tablice wykonane zgodnie z wzorami, wymiarami i wymogami podanymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( tj. Dz.U. z 2007r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) oraz z posiadanym przez Wykonawcę certyfikatem na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi o którym mowa w przepisach art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym /tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm./. 2.9. W przypadku zmiany przepisów dotyczących produkcji tablic, w okresie wykonywania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu wymaganych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach