Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem systemu oznakowania podłogowego do nauki i wspomagania orientacji przestrzennej osób niewidomych w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem systemu oznakowania podłogowego do nauki i wspomagania orientacji przestrzennej osób niewidomych w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31523200-0 (Trwałe znaki informacyjne); 34928472-7 (Oznakowanie). 2.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa wraz z montażem systemu oznakowania podłogowego do nauki i wspomagania orientacji przestrzennej osób niewidomych, zwanego dalej oznakowaniem, w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. 3.Zamówienie obejmuje dostawę, rozładunek, wniesienie oraz montaż oznakowania dla osób niewidomych, tj. posadzkowych listew prowadzących i punktowych pól uwagi, na 5 kondygnacjach budynku Wydziału Nauk Społecznych w Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 4. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, a rozmieszczenie oznakowania w budynku przedstawiają rysunki - załącznik nr 8 do SIWZ. 5.Oznakowanie musi: 1)być fabrycznie nowe (wymagane jest aby nie posiadało wad fizycznych i prawnych), kompletne do zamontowania i użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji, musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, 2)zostać dostarczone, rozładowane, wniesione i zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 3)posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. 2014r poz. 1645 z późn. zm.) - jeśli dotyczy, 4)posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego (jeśli dotyczy) oraz aprobaty techniczne wystawione przez upoważnioną instytucję, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08 listopada 2004r w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (t. j. Dz. U. nr 249, poz. 2497 ze zm.). 6.Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawić do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego (o którym mowa w § 10 ust. 2 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ) dokumenty, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 4 oraz szablony listew w skali 1:1 wraz z wyraźnymi zaznaczeniami miejsc projektowanych trzpieni. 7.Odbioru przedmiotu zamówienia dokona przedstawiciel Zamawiającego. Odbiór polega na finalnej ocenie (ilościowej i jakościowej) kompletności dostarczonego oznakowania z wymaganymi dokumentami (wymienionymi w pkt. 5 ppkt. 4 oraz § 5 ust. 2 pkt. 10 projektu umowy) oraz prac związanych z jego montażem. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania prac związanych z montażem oznakowania zgodnie ze złożoną ofertą oraz zapisami w SIWZ (łącznie z załącznikami). 8.Zamawiający sporządza protokół odbiorczy, który musi być podpisany przez obie strony (przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę); podpisany bez zastrzeżeń protokół jest podstawą wystawienia, na Uniwersytet Gdański, faktury VAT (zgodnie z zapisami § 6 projektu umowy). 9.Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego oznakowania a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 projektu umowy, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie i montażu w pełnym zakresie, 3)nienależytego (niezgodnego z wymogami SIWZ) wykonania prac montażowych. 10.W przypadkach określonych w pkt. 9 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznej wymiany oznakowania na nowe, wolne od wad, bądź poprawienia prac związanych z montażem. Jeżeli termin poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia przekroczy termin wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 11.Gwarancja na przedmiot zamówienia nie może być krótsza niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji. 12.Szczegóły dotyczące gwarancji i świadczeń gwarancyjnych zawarte są w § 4 projektu umowy. 13.Zamawiający informuje, że: 1)w razie potrzeby może wyznaczyć termin przeprowadzenia wizji lokalnej; w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest postąpić zgodnie z zapisami w rozdz. VI SIWZ, 2)sprzątanie w budynku odbywa się za pomocą mechanicznych urządzeń, np. automatu szorująco - zbierającego, 3)prace montażowe prowadzone będą w czynnym budynku, więc Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie tych prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób i ochronę mienia Uczelni, ale także w systemie zmianowym, np. w godzinach nocnych (po zakończeniu zajęć) lub w dniach wolnych od pracy (jeśli wystąpi taka potrzeba, np. w przypadku wykonywania prac głośnych) - § 5 ust. 2 pkt. 8 projektu umowy, 4)udostępni pomieszczenie, w którym Wykonawca może składować elementy oznakowania oraz sprzęt do ich montażu, ale ze względu na ograniczoną wielkość pomieszczenia wskazana jest dostawa etapami, w szczególności listew prowadzących, w zależności od postępu prac i potrzeb osób wykonujących prace montażowe, 5)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zabezpieczenie ścian i podłogi udostępnionego pomieszczenia przed zniszczeniem, np. przy pomocy folii, kartonów itp.; po zakończeniu prac pomieszczenie musi zostać zdane Zamawiającemu w takim stanie, w jakim zostało przekazane Wykonawcy na czas realizacji zamówienia. 14.Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2 miesiące od dnia zawarcia umowy (z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XII SIWZ - termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert). 15.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 2 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załączniku nr 8 - rysunki przedstawiające rozmieszczenie oznakowania oraz załączniku nr 5 do SIWZ- projekt umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział VII SIWZ: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset PLN 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014r, poz. 1804 z późn. zm.). 3.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4.Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-13/16/SS - Dostawa wraz z montażem systemu oznakowania podłogowego w budynku WNS UG. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 3)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 ppkt. 3. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona, 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 10.W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 11.Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1)przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2)Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia (dostawa z montażem)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach