Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3175646
- Data zamieszczenia: 2012-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Wrocławska 2 2
55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 071 3175646
REGON: 93195009200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE i DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów dla Wydziału Spraw Obywatelskich i Komunikacji Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z póź. zmianami ) 2.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych w ilościach około: 1) tablice samochodowe zwyczajne a) jednorzędowe - 8 000 szt. b) dwurzędowe - 150 szt. 2) tablice samochodowe indywidualne a) jednorzędowe - 10 szt. b) dwurzędowe - 10 szt. 3)tablice samochodowe tymczasowe a) jednorzędowe - 20 szt. b) dwurzędowe - 10 szt. 4) tablica motocyklowa zwyczajna - 300 szt. 5)tablica motocyklowa indywidualna - 2 szt. 6)tablica motorowerowa - 250 szt. 7)tablica motorowerowa tymczasowa - 5 szt. 8) tablica zwyczajna do przyczepy a) jednorzędowa - 350 szt. b) dwurzędowa - 150 szt. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem także protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. 5. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu partiami, na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy pocztą, faksem lub zgłoszonych telefonicznie- w terminie do 3 dni, na koszt Wykonawcy . 6. Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do (z) siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej przy ul. Wrocławskiej 2. 7. Dostarczane tablice winny być opakowane w folię w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. 8. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2016-05-19 - Usługa transportowa- przeprowadzki Jednostki Wojskowej 1588, Delegatury Wojskowej Komendy Transportu oraz Węzła Łączności w Żaganiu, zleconej przez 43 WOG w Świętoszowie.
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2016-2017
Dodano: 2015-11-17 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2016-2017
Dodano: 2015-10-19 - Usługa transportowa- przeprowadzki zleconej przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie.
Dodano: 2015-08-11 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2015-07-24 - Usługa transportowa- przeprowadzki zleconej przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Głogowie.
Dodano: 2015-05-27 - Usługa wykonania tablic i stołów taktycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.
Dodano: 2015-05-18