Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8500400, 8500442 , fax. 74 8530927
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 7 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8500400, 8500442, fax. 74 8530927
    REGON: 89071830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych foliowanych - bez otworów: 1) samochodowe zwyczajne: jednorzędowe + jednorzędowe - 38.000 kpl.; 2) samochodowe zwyczajne: jednorzędowe + dwurzędowe - 250 kpl.; 3) do przyczep: samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 1.300 szt.; 4) do przyczep: samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 200 szt.; 5) motocyklowe zwyczajne - 3.200 szt.; 6) motorowerowe zwyczajne - 1.000 szt.; 7) tymczasowe: a) jednorzędowe + jednorzędowe - 50 kpl.; b) jednorzędowe + dwurzędowe - 20 kpl.; c) motocyklowe - 30 szt.; d) motorowerowe - 20 szt.; 8) indywidualne: wg potrzeb - 100 kpl.; 9) zabytkowe: wg potrzeb a) samochodowe: jednorzędowe + jednorzędowe lub dwurzędowe - 50 kpl.; b) motocyklowe - 30 szt.; 10) wtórniki i bagażnikowe: wg potrzeb - 3.000 szt. Odpowiadających wzorom i wymaganiom określonym w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów /Dz. U. z 2016 r. poz. 1038 ze zm./. 2 Odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, przez złomowanie lub utylizację tj. w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Orientacyjna ilość tablic wycofanych z użytku wynosi około 1.100 szt. miesięcznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach