Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2016-2017

Zarząd Powiatu w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 392 30 16 , fax. (071) 392 30 15
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Strzelinie
    ul. Kamienna 10 10
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 392 30 16, fax. (071) 392 30 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2016-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w następujących ilościach:samochodowa (jednorzędowa i dwurzędowa) 8 000 kompletów, motocyklowo-ciągnikowa 1 000 sztuk, motorowerowa 1 000 sztuk, do przyczep 2 000 sztuk Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. Rejestracja i oznaczenie pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm). Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia, nie obciążając kosztami transportu Zamawiającego. Dostawy zrealizowane będą w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego według potrzeb na wniosek złożony elektronicznie (lub na wypadek awarii systemu faxem). Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne. Wykonawca dostarczy tablice w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż w ciągu 7 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia- dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach