Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja kaplicy cmentarnej wraz z zapleczem na cmentarzu komunalnym przy ul. Wrocławskiej” w Legnicy

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Renowacja kaplicy cmentarnej wraz z zapleczem na cmentarzu komunalnym przy ul. Wrocławskiej” w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje renowację zespołu zabudowy (z wyłączeniem prosektorium) w ramach ww. zadania inwestycyjnego w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, polegającem.in. na: a) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej w części piwnicznej zespołu zabudowy, b) wymianie pokrycia dachu wraz z instalacją odgromową, c) wykonaniu badań stratygraficznych, d) wykonaniu robót murarsko – tynkarskich, e) renowacji/wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, f) wymianie wentylatorów dachowych oraz montaż nowoprojektowanych, g) demontażu nieczynnych przewodów instalacji gazowej do pieców krematoryjnych, h) demontażu nieczynnej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami w kaplicy i pomieszczeniach przyległych, i) zamontowaniu elektrycznych mat grzejnych oraz grzejników promiennikowych, j) wykonaniu instalacji elektrycznej wraz z wyposażeniem opraw w źródła światła typu LED, Zadanie podzielone jest na etapy: - Etap I – renowacja kaplicy pogrzebowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - Etap II – renowacja krematorium z łącznikiem do prosektorium wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zgodnie z dokumentacją Rozdział 4 siwz „Dokumentacja” i projektem umowy–Rozdział 3 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. UWAGA: Zadanie będzie finansowane i rozliczane zgodnie z umową zawartą pomiędzy Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) oraz Miastem Legnica. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 poz. 1320 – t.j.) - roboty ogólnobudowlane, - roboty sanitarne, - roboty elektryczne Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał będzie do wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212360-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 5) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz; 6) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 – t.j.) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji; 7) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że: - spełnia wymogi art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. „o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami” (Dz.U.2020. 282 t.j.) tj. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, oraz - była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na 1 zadaniu polegającym na przebudowie/remoncie/renowacji obejmującej branże budowlaną, sanitarną i elektryczną budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 500 m2 - objętego jedną z form ochrony zabytków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz; 8) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na przebudowie/remoncie/renowacji obejmującej branże budowlaną, sanitarną i elektryczną budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 500 m2 - każde, w tym: - jedno polegające na przebudowie/ remoncie /renowacji obejmującej branże budowlaną, sanitarną i elektryczną budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 500 m2 objętego jedną z form ochrony zabytków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 9) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz,10) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 8) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz, 11) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 9 „Warunki zmian umowy” do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach