Przetargi.pl
Oaza na szlaku cysterskim- Centrum Aktywnosci Lokalnej w Cieplicach- EtapI PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA BUDYNKU PARAFIALNEGO PRZY UL. CIEPLICKIEJ 9 W JELENIEJ GÓRZE (d.Cieplice śl. Zdrój)

Parafia Rzymsko-katolicka pw św. Jana Chrzciciela ogłasza przetarg

  • Adres: 58560 Jelenia Góra, ul. Cieplicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 6428610 , fax. 0-75 6428824
  • Data zamieszczenia: 2018-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-katolicka pw św. Jana Chrzciciela
    ul. Cieplicka 9
    58560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 6428610, fax. 0-75 6428824
    REGON: 4011124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://cieplice-pijarzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: kościół lub związek wyznaniowy oraz inne osoby prawne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oaza na szlaku cysterskim- Centrum Aktywnosci Lokalnej w Cieplicach- EtapI PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA BUDYNKU PARAFIALNEGO PRZY UL. CIEPLICKIEJ 9 W JELENIEJ GÓRZE (d.Cieplice śl. Zdrój)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku parafialnego, znajdującego się w Jeleniej Górze d. Cieplice Śląskie Zdrój przy ul. Cieplickiej 9. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności : - dobudowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych; - roboty rozbiórkowe w tym: odbicie starych tynków (ok.515m2 ), zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych (ok. 515m2 ), rozebranie posadzek z płytek ceramicznych (ok.48m2), zerwanie posadzek cementowych (ok.308m2),rozebranie zasypki stropów (ok.308m2); - przebudowa pomieszczeń obejmująca w szczególności: wykonanie nowych otworów w ścianach konstrukcyjnych (ok.70mb), ścianek działowych z płyt kartonowo- gipsowych ( ok.154m2), ścianek systemowych z płyt wiórowo-laminowanych ( ok.17m2 ) z drzwiami, obsadzenie ościeżnic stalowych ( ok. 26 sztuk), dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych(ok. 27 sztuk),drzwi wewnętrznych –przesuwnych (2 szt. =3,6m2 ) i drzwi wewnętrznych (2 szt. +3 szt. w kl. EI30 ), wykonanie nowych tynków , uzupełnienia ( ok. 780 m2), przecierki istniejących z zeskrobaniem farb (ok. 210m2), wykonanie gładzi ok. 1 150m2), licowanie ścian płytkami ceramicznymi ( ok. 201 m2),montaż luster w łazienkach i w.c. o wym. min. 30*60 [cm] ( ok.13 szt.), wykonanie izolacji cieplnych poziomych z kruszyw ( ok.308m2), wykonanie posadzki z kamieni sztucznych (ok.619m2), okładziny schodów z płytek (ok. 80m2), wykonanie cokolików z płytek ( ok. 810m), wykonanie balustrady z prętów stalowych (ok.32mb), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi (ok.866m2); - stropodach –konstrukcje rusztów pod okładziny + okładziny z płyt gipsowo-kartonowych ( ok.170m2), paroizolacja, izolacja cieplna i akustyczna- płyty z wełny mineralnej ( ok.170m2), ślepa podłoga z płyt wiórowych (ok. 170m2); - pokrycie dachowe – dotyczy powierzchni wykonywanych robót tj. rozbiórka pokrycia na potrzeby osadzenia 4 sztuk okien połaciowych- oddymiających i lukarny ( ok. 11,5m2): wykonanie konstrukcji lukarny i na potrzeby osadzenia okien dachowych- oddymiających, osadzenie okien dachowych - oddymiających, pokrycie dachu lukarny dachówką ceramiczna w koronkę, uzupełnienie obróbek blacharskich przy oknach dachowych, wywiewkach kanalizacyjnych, montaż rynien dachowych i okładzin z płyt gipsowo-kartonowych na ścianach bocznych lukarn; - schody zewnętrzne żelbetowe (ok. 2,5m2) z barierka dla osób niepełnosprawnych oraz poręczami; - podjazd zewnętrzny dla osób niepełnosprawnych na fundamentach żelbetowych; - wejście główne do budynku na fundamentach żelbetowych, barierka ze stali , wycieraczka do obuwia; - instalacja ZWU,CWU i cyrkulacji, ciepła technologicznego, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji, systemu oddymiania, odgromowej , w szczególności: izolacja rurociągów otulinami jednowarstwowymi gr. od 13mm do 25 mm ciepłej i zimnej wody – łącznie ok. 402 m, izolacja rurociągów otulinami z wełny mineralnej zabezpieczonej płaszczem PVC średnicy od 15mm do 26mm – łącznie ok. 500m, pompa ssąco-tłocząca, klapy przeciwpożarowe w przegrodach oddzielenia pożarowego- 4 szt., czerpnia, wyrzutnie dachowe, przewody wentylacyjne z blachy stalowej – łącznie ok. 2,6m2, wentylatory kanałowe łącznie ok.26 szt., centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna - 1 szt., izolacja przewodów wentylacyjnych matami z wełny mineralnej w otulinie – ok. 73m2, przewody kabelkowe w powłoce poliwinitowej- ok.62mb, centralki sygnalizacji pożaru – 2szt, optyczne czujniki dymu- 2 szt., ręczne ostrzegacze pożarowe- ok.9 szt. Montaż przyborów w szczególności: baterii natryskowych – ok.7 szt., umywalek wraz z bateriami- ok.15szt, zlewozmywaków wraz z bateriami – ok. 3szt, ustępy typu kompakt- ok.14kpl, pisuaru z zaworem spłukującym – 1kpl, brodzików i kabin natryskowych- 7 kpl, grzejników z zaworami termostatycznymi – ok. 65 kpl; - instalacja elektryczna- wykucie bruzd -ok. 1,5m3 i ich zaprawianie-ok. 825m , przewody kabelkowe- ok. 1 500m, montaż z podłączeniem opraw oświetlenia zewnętrznego -2 szt., montaż opraw oświetleniowych- ok. 88 szt., montaż opraw awaryjnych –ok.22 szt. UWAGA: przy wycenie prac należy pamiętać o uwzględnieniu: 1) podłączenie doprojektowanych latarni oświetlających chodniki przed budynkiem, które zostaną zainstalowane na narożnikach budynku podczas wykonywania prac elewacyjnych. Lampy posiadać będą wyłączniki zmierzchowe z możliwością sterowania ręcznego z tablicy rozdzielczej, 2) instalację alarmową, sieci internetowej, instalacji monitoringu zewnętrznego- okablowanie musi kończyć się w szafie teletechnicznej, instalacji multimedialnych, instalacji przywoławczej - instalacja odgromowa- ułożenie bednarki w rowach ok. 91m, montaż zwodów poziomych- ok. 179m i zwodów pionowych- ok.41 m, montaż złączy kontrolnych- 5szt. UWAGA: 1- wyposażenie pomieszczeń w meble, zabudowa – regały, kontener do biurka i szafa, sprzęt rehabilitacyjny, sprzęt AGD, wymienione w orientacyjnym Przedmiarze robót w Dziale 25 od poz. 399 do poz.419 NIE STANOWI PRZEDMIOTU NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 2- remont elewacji wraz z dociepleniem stanowi odrębny przedmiot zamówienia, którego realizacja będzie przebiegała równolegle z niniejszym postępowaniem, w ramach innego Projektu. Zapytanie ofertowe na zasadach konkurencyjności będzie opublikowane w Bazie konkurencyjności funduszy europejskich do końca grudnia 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212360-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium, w kwocie 5 000zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz.110 z póź.zm.) 3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, tj.: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń , dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i/lub braku okoliczności wykluczenia z postepowania, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w punkcie XI. ppkt 5c) , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego: 04 1090 2633 0000 0001 3580 2012 otwarty w banku Santander Bank Polska S.A. , z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium – przebudowa 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna- wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty ( a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą . 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpi chociażby jedna z okoliczności : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń , dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i/lub braku okoliczności wykluczenia z postępowania, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w punkcie XI. ppkt 5c) , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o powiązaniu lub jego braku kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach