Przetargi.pl
REMONT ELEWACJI ZEWNĘTRZNEJ WRAZ Z WYMIANĄ RYNIEN W KOŚCIELE GARNIZONOWYM POD WEWZANIEM ŚW. ELŻBIETY WE WROCŁAWIU

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ELEWACJI ZEWNĘTRZNEJ WRAZ Z WYMIANĄ RYNIEN W KOŚCIELE GARNIZONOWYM POD WEWZANIEM ŚW. ELŻBIETY WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie: 21822 remont elewacji zewnętrznych wraz z wymianą rynien w Kościele Garnizonowym pw. Św. Elżbiety we Wrocławiu z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie lub skutecznym zawiadomieniu o zakończeniu robót. Całe zamierzenie ma na celu osuszanie budynku, gruntowy remont elewacji zewnętrznych oraz orynnowania dachu, a w szczególności naprawę systemu odprowadzania wód deszczowych z dachu. Ponadto prace remontowe mają na celu usunięcie przyczyn destrukcji obiektu oraz zabezpieczenie go przed dalszym zawilgoceniem. Ścisłej ochronie konserwatorskiej podlega bryła kościoła oraz wnętrze z wyposażeniem. Wszystkie planowane prace remontowo – konserwatorskie muszą być uzgodnione z urzędem Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Kościół jest obiektem zabytkowym i został wpisany do rejestru zabytków 5 czerwca 1971 roku pod nr 12/R/189. Parametry techniczne bryły kościoła: - kubatura - 60 078,00 m3 - powierzchnia zabudowy - 2 600,80 m2 - wysokość nawy głównej - 29,70 m - wysokość wieży widokowej - 91,46 m - długość - 68,20 m - szerokość - 34,47 m Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. Zakres prac remontowych do wykonania w ramach zadania 21822. A. Remont elewacji obejmuje swoim zakresem: - osuszanie i oczyszczanie wszystkich elewacji ceglanych i tynkowych (trzeba uwzględnić ujednolicenie kolorystyczne niektórych partii murów i elementów elewacji; - wymiana większości spoin ceglanych, uzupełnienie ubytku spoin i wiązań ceglanych; - czyszczenie elementów kamiennych ostrołukowych okien maswerkowych z ewentualnym uzupełnieniem ubytków; - czyszczenie tynkowanych blend okiennych z ewentualnym uzupełnieniem ubytków; - czyszczenie trójkątnych lukarn dachowych z ewentualnym uzupełnieniem ubytków i obróbek blacharskich; - czyszczenie elewacji wieży sześciokondygnacyjnej z podziałami gzymsowymi, zakończonej ośmiobocznym trzonem zdobionym półkolistą attyką z hełmem i latarnią zwieńczonymi metalowymi gałkami wraz z oknami w blendach z ewentualnym uzupełnieniem ubytków; - czyszczenie tarasu z kamienną ażurową balustradą znajdującego się na szóstej kondygnacji wieży wraz z dwoma kamiennymi baldachimami z ewentualnym uzupełnieniem ubytków; - zabezpieczenie murów zewnętrznych przed erozją wód opadowych; - konserwacja balustrad zewnętrznych (wejście do kotłowni przy parkingu); - zainstalowanie nieinwazyjnego systemu osuszania tzw. elektroosmozę – zasilaną ziemskim polem magnetycznym lub ze zwykłej sieci elektrycznej (konieczna jest tu stała kontrola stanu zawilgocenia); - konserwacja suchych pionów p.poż.; - wymiana szklenia ze szkła zbrojonego na szkło bezpieczne we wszystkich oknach nawy głównej (za wyjątkiem 3 wysokich okien za ołtarzem) oraz dwóch okien w wieży nad wejściem do niej (wschodnia elewacja wieży); B. Wymiana obróbek blacharskich wraz z wymianą rynien i rur spustowych obejmuje swoim zakresem: - wykonanie nowych obróbek blacharskich i opierzeń kominów; - wymiana rynien na nowe ze zwiększeniem ich średnicy; - wymiana koszy na nowe ze zwiększeniem ich średnicy; - wymiana rur spustowych na nowe ze zwiększeniem ich średnicy; - modyfikacja przebiegu rynien i rur spustowych, zmiana w systemie odprowadzania wód deszczowych z dachu poprzez zwiększenie ilości koszy i rur spustowych, szczególnie od strony północnej i północno – zachodniej; - wykonanie zabezpieczeń przy koszach rynnowych przed możliwością przedostania się różnych zanieczyszczeń; - wykonanie nowych wyższych płotków śniegowych na wszystkich dachach kościoła (zarówno nad nawą główną jak i nad nawami bocznymi); - zabezpieczenie wszystkich przejść, wejść, okien i otworów strychowych przed ptakami; C. Prace konserwatorskie i restauratorskie detali architektonicznych: - czyszczenie 18 kamiennych epitafiów i 1 portalu wejściowego z uwzględnieniem stolarki drzwiowej, z ewentualnym uzupełnieniem ubytków; dla elementów rzeźbiarskich (epitafia, portale, rzeźby itp.) zostały opracowane indywidualne rozwiązania konserwatorskie, np. zastosowanie oczyszczenia kamienia promieniowaniem laserowym; - czyszczenie z ewentualnym uzupełnieniem ubytków elementów detali zewnętrznych. UWAGA Z opracowania wyłączone jest EPITAFIUM NR 21 – EPITAFIUM URSULI VON HEMMERDEY, które zostało już poddane renowacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212360-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 173 467,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 26.10.2017 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: a) nazwę i adres Wykonawcy, b) nazwę i adres beneficjenta, c) nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela, d) nazwa zadania, na które składane jest wadium, e) kwotę, f) termin ważności, g) wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna mieć postać gwarancji bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wadium, o którym mowa w pkt 3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia – 26.10.2017 r. do godz. 10.00. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużony okres związania ofertą, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a i 7b Ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem „wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont elewacji zewnętrznej wraz z wymianą rynien w Kościele Garnizonowym pod wezwaniem Św. Elżbiety we Wrocławiu – zadanie 21822” 8. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 15. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca załączy: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony wg załączonego wzoru (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 2) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy (oryginał podpisany przez Wykonawcę); 3) zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu – Formularz Nr 5 (oryginał podpisany przez ten podmiot).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach