Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości w budynku i na posesji Urzędu Skarbowego w Zamościu

Urząd Skarbowy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Kilińskiego 82
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6776300, 6776354 , fax. 0-84 6383223
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zamościu
    ul. Kilińskiego 82 82
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 0-84 6776300, 6776354, fax. 0-84 6383223
    REGON: 95001698800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości w budynku i na posesji Urzędu Skarbowego w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania porządku i czystości w budynku i na posesji Urzędu Skarbowego w Zamościu. Zakres usługi dotyczyć będzie: 1. Sprzątanie codziennie :opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci z użyciem worków we wszystkich pomieszczeniach i przed budynkiem Urzędu, przetarcie na wilgotno biurek, parapetów i innych mebli biurowych, przetarcie telefonów, drukarek, faksów, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych środkiem o właściwościach antystatycznych, przetarcie na wilgotno parkietów i parapetów, listew przyściennych, drzwi i ościeżnic, itp., mycie wykładzin elektrostatycznych, parkietów i posadzek odpowiednimi środkami, mycie powierzchni ciągów komunikacyjnych (korytarzy, klatki schodowej, schodów wejściowych), usuwanie wypalcowań na przeszkleniach: drzwi, lustra itp., przetarcie poręczy i balustrady schodowej, mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń sanitarnych (posadzki, armatura, lustra i inne wyposażenie) z zaopatrzeniem w środki dezynfekująco-zapachowe oraz w papier toaletowy, odkurzanie dywanów, mat i wykładzin podłogowych, 2. Sprzątanie jeden raz w tygodniu : mycie przeszkleń i skrzydeł drzwi, mycie środkami dezynfekującymi pomieszczeń ścian wyłożonych płytkami glazurowanymi w pomieszczeniach sanitarnych, przetarcie uchwytów w drzwiach, szafach, włączników elektrycznych, 3. Sprzątanie jeden raz w miesiącu : odkurzanie mebli tapicerowanych, odkurzanie oświetlenia, elementów dekoracyjnych, kaloryferów, czyszczenie lamperii malowanych emulsyjnie w pomieszczeniach biurowych, sanitarnych i ciągach komunikacyjnych, 4. Sprzątanie jeden raz w półroczu : mycie okien, 5. Sezonowo i w zależności od potrzeb : pielęgnacja krzewów i trawników (koszenie) znajdujących się przy budynku Urzędu, opróżnienie koszy na śmieci i usuwanie luźnych zanieczyszczeń z trawnika, chodnika i miejsc postojowych dla samochodów przed Urzędem, usuwanie śniegu przed budynkiem i na parkingu przed Urzędem, zabezpieczenie powierzchni przed śliskością. Opisane wyżej czynności wykonywane będą w podpiwniczonym, 2 kondygnacyjnym obiekcie biurowym Urzędu Skarbowego w Zamościu (powierzchnia całkowita 1826 m2) oraz na posesji o następujących danych technicznych: 1. pomieszczenia biurowe: wykładziny antyelektrostatyczne (+ 4 dywany) - 837,38 m2; parkiet drewniany - 197,34 m2; komputery - 102 szt; biurka, stoły - 291 szt; 2. sanitariaty: terakota - 55,78 m2; sedesy - 12 szt; umywalki - 13 szt; pisuary - 4 szt; zlewozmywaki - 2 szt; 3. ciągi komunikacyjne: terakota, posadzka kamienna, lamperia o wys. 135cm - 398 m2; 4. sala konferencyjna: wykładzina antyelektrostatyczna - 101,96 m2; 5. pomieszczenia biblioteki i NIP: płytki PCV - 79,25 m2; wykładzina podłogowa - 18,20 m2; 6. pomieszczenie gospodarcze i archiwum zakładowe: posadzka cementowa, terakota - 128,78 m2; 7. powierzchnia okien: - 237,93 m2; 8. powierzchnia drzwi: - 159,90 m2; 9. zatrudnienie - około 150 osób; 10. powierzchnia trawnika - 500 m2; 11. powierzchnia chodnika z kostki - 150m2; 12. powierzchnia parkingu (asfalt) - 160m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, a także spełniający warunki poniższe: 1.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres wykonywania usługi w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,- zł, 4. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy a wszelkie poprawki lub zmiany w tekście muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę i opatrzone datami ich wykonania. 5. W przypadku składania kserokopii dokumentów osoby zdolne do czynności prawnych, w imieniu Wykonawcy, potwierdzają za zgodność z oryginałem. 6.Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 7.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż dany warunek Wykonawca spełnił. 8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy. 10. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę przetargową może własnym staraniem pozyskać wszelkie inne dane i informacje niezbędne, jego zdaniem, dla uzyskania pełnego obrazu wykonywanych robót, w tym, dokonać wizji lokalnej, w celu prawidłowego sporządzenia wyceny w pełni odzwierciedlającej przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (wg załączonego druku), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uszamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach