Przetargi.pl
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Miedzyrzec ul. Warszawska 53 21-560 Międzyrzec Podlaski Województwo lubelskie

Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 53
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3714206 , fax. 083 3714206
  • Data zamieszczenia: 2016-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Międzyrzec
    ul. Warszawska 53 53
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3714206, fax. 083 3714206
    REGON: 03001102600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzec.lublin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Miedzyrzec ul. Warszawska 53 21-560 Międzyrzec Podlaski Województwo lubelskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku biurowym i magazynowo - garażowym Nadleśnictwa Międzyrzec położonych w Międzyrzecu Podlaskim przy ul. Warszawskiej 53, we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątki w okresie od 1 kwietnia do 31 grudnia 2016 roku. Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 707,71 m2, w tym: 1) BIURO NADLEŚNICTWA o łącznej powierzchni 557,80 m2, w tym: a) 21 pomieszczeń biurowych o powierzchni 406,51 m2, b) 3 korytarze o powierzchni 90,80 m2, c) 4 łazienki o powierzchni 24,68 m2, d) pokój socjalny z zapleczem kuchennym o powierzchni 19,41 m2, d) klatka schodowa o powierzchni 16,40 m2, oraz 50 okien o powierzchni 75,19 m2; 2) BUDYNEK MAGAZYNOWO-GARAŻOWY o łącznej powierzchni 149,91 m2, w tym: a) 3 pomieszczenia archiwum o powierzchni 24,85 m2, b) sala edukacyjna o powierzchni 82,37 m2, c) 2 łazienki o powierzchni 9,70 m2, d) zaplecze kuchenne o powierzchni 8,10 m2, e) klatka schodowa i hole o powierzchni 24,89 m2 oraz 8 okien o powierzchni 13,20 m2. Ogólne wymagania stawiane wykonawcy: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości będzie wykonywane sprzętem i środkami chemicznymi Wykonawcy w szczególności środkami dezynfekującymi, zapachowymi, czyszczącymi, higienicznymi. Wykonawca zapewni niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne, środki myjąco-czyszczące, środki dezynfekujące zapachowe do muszki klozetowych i zapachowe odświeżacze powietrza oraz worki na śmieci we własnym zakresie i na własny koszt, w ilości zapewniającej pełne bieżące zapotrzebowanie. Artykuły muszą spełniać poniższe kryteria: papier toaletowy - celulozowy, biały, dwuwarstwowy, niepylący, miękki, mydło w płynie - żelowe, gęste, glicerynowe, ręczniki papierowe - celulozowe, dwuwarstwowe, niepylące, miękkie, koloru białego. 2. Otwieranie i zamykanie budynku biura Nadleśnictwa Międzyrzec w dni robocze o godzinie 6:45 (otwieranie) i o godzinie 15:00 (zamykanie). 3. Sprzątane pomieszczeń odbywać będzie się w dni robocze między godzinami 15:00 a 20:00. W pomieszczeniach szczególnie chronionych (Posterunek Straży Leśnej, magazyn broni, kasa, pokój spec. d/s pracowniczych, serwerownia, archiwum) wyłącznie w godzinach pracy pracowników sprawujących nadzór nad danym pokojem. Podczas godzin urzędowania Zamawiającego (7:00 do 15:00) Wykonawca zapewni dyżur jednej osoby w godz. 10:30 do 11:30. 4. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w związku z realizacją usług. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie kluczy i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu kodem wyjściowym. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, a za ich działania i zaniechania działań będzie odpowiadał jak za działania bądź zaniechania własne. 6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o uszkodzeniu sprzętu, urządzeń, pomieszczeń, budynku lub zagrożeniach (m.in. pożarach, zalaniu, pojawieniu się gryzoni). Prace wykonywane codziennie: - opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci i pojemników niszczarek na dokumenty, usuwanie śmieci i ich segregowanie do odpowiednich pojemników znajdujących się na zewnątrz budynku, - odkurzanie wykładzin dywanowych oraz bieżące usuwanie miejscowych zabrudzeń z wykładzin dywanowych, - mycie na mokro powierzchni podłogowych (panele, terakota, parkiet), - wycieranie na mokro klamek drzwi, balustrad na klatkach schodowych, tabliczek informacyjnych, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych, a także gaśnic, - wycieranie na mokro z mebli biurowych i sprzętu biurowego (dziurkacz, zszywacz itp.), parapetów właściwymi do rodzaj sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi, - wycieranie z kurzu sprzętu komputerowego środkami antystatycznymi, - mycie umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia, odkamieniania i dezynfekcji, - czyszczenie sedesów i desek sedesowych oraz spłuczek środkami dezynfekującymi, - mycie luster, - utrzymanie w stałej czystości przeszkleń strefie wejściowej, - mycie zastawy stołowej. Prace wykonywane co najmniej raz w tygodniu: - mycie lodówki i mikrofalówki, - odkurzanie, mycie foteli i krzeseł obrotowych, - przecieranie aparatów telefonicznych, w tym słuchawek płynem dezynfekującym, - omiatanie pajęczyn. Prace wykonywane okresowo: - mycie okien raz w miesiącu, - mycie kaloryferów w sezonie zimowym (styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopad grudzień) dwa razy w miesiącu; w sezonie letnim (kwiecień, maj czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień) raz w miesiącu, - mycie boazerii raz w miesiącu, - mycie glazury ściennej raz w miesiącu, - mycie drzwi wraz z futrynami raz w miesiącu, - odkamienianie czajników raz w miesiącu, - sprzątanie archiwum raz na kwartał, - usuwanie miejscowych zabrudzeń z wykładziny dywanowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach