Przetargi.pl
Zebranie i zorganizowanie w zdefiniowane struktury danych dotyczących sieci cieków i zbiorników wodnych oraz budowli hydrotechnicznych i innych obiektów z nimi związanych dla obszaru województwa lubelskiego, dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD), komponentu TOPO

Marszałek Województwa Lubelskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4416635 , fax. 081 4416635
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Marszałek Województwa Lubelskiego
    ul. Spokojna 4 4
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4416635, fax. 081 4416635
    REGON: 43102963100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zebranie i zorganizowanie w zdefiniowane struktury danych dotyczących sieci cieków i zbiorników wodnych oraz budowli hydrotechnicznych i innych obiektów z nimi związanych dla obszaru województwa lubelskiego, dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD), komponentu TOPO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zebranie i zorganizowanie w zdefiniowane struktury danych dotyczących sieci cieków i zbiorników wodnych oraz budowli hydrotechnicznych i innych obiektów z nimi związanych dla obszaru województwa lubelskiego, dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD), komponentu TOPO. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) warunkami technicznymi opracowania bazy danych obiektów topograficznych (TBD) dla cieków, wód powierzchniowych, budowli hydrotechnicznych i innych obiektów z nimi związanych; b) wytycznymi technicznymi Baza Danych Topograficznych (TBD)- wersja obowiązująca w dniu podpisania umowy wraz z dodatkowymi wyjaśnieniami i modyfikacjami (wszystko dostępne na stronie www.gugik.gov.pl). Wykonawca winien udzielić 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki techniczne opracowania bazy danych obiektów topograficznych (TBD) dla cieków, wód powierzchniowych, budowli hydrotechnicznych i innych obiektów z nimi związanych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Ustala się kwotę wadium dla zamówienia w wysokości - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem wadium - TBD zebranie i zorganizowanie - wody. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed godziną, do której powinny być złożone oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w rozdz. XIII ust. 2 lit. b-e SIWZ, do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wniesienia wadium. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Z zastrzeżeniem ust. 8a, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie rozdz. XIII ust. 8 lit. b i c SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (rozdz. XIII ust. 12 SIWZ). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027 z późń. zm.); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicz- ym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: a) wykażą się opracowaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. od dnia 13 maja 2006 r. do 13 maja 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie opracowaniem co najmniej jednej pracy o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych). Pod pojęciem pracy o podobnym charakterze rozumie się pracę obejmującą opracowanie jednego z wymienionych: - Topograficznej Bazy Danych (TBD), lub - Map Level 2 (Mapy Wektorowej Poziomu 2). b) dysponują: -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametria i teledetekcja (art. 43 pkt 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne); -co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie redakcja map (art. 43 pkt 6 Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne); -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (art. 43 pkt 1 Ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne). c) dysponuje minimum 2 (dwoma) stacjami redakcyjnymi GIS/CAD. Pod pojęciem stacja redakcyjna GIS/CAD rozumie się komputerowe stanowisko o środowisku umożliwiającym: -wizualną edycję opracowania rastrowego, -wizualną edycję NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne), -superpozycję wymienionych produktów, -wektoryzację, kontrolę poprawności topologicznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, Zamawiający oceniał będzie łączny potencjał Wykonawców, ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złoża ofertę zgodną z wymaganiami niniejszej specyfikacji i ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Ofertę Wykonawcy Wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie wymienione w rozdz. X SIWZ, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. ustawy odpowiednio załącznik lub załączniki nr 4a lub i 4b do SIWZ - (w formie oryginału); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) - (w formie oryginału albo kopii poświadczoej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, o których mowa w rozdz. X pkt 2) lit. a) - (załącznik nr 6 do SIWZ) - (w formie oryginału), oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających uprawnienia zawodowe z zakresu geodezji i kartografii w zakresie o którym mowa w rozdz. X pkt 2) lit b) SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ - (w formie oryginału) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi, iż osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia zawodowe w w/w zakresie - (w formie oryginału lub kopii oświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 5)Wykaz urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, o których mowa w rozdz. X pkt 2 lit. c) SIWZ (załącznik nr 7 do SIWZ) - (w formie oryginału). B. Dokumenty w przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. XI lit A pkt 2 SIWZ - składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/um/index.php?id=85
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach