Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świerczów poprzez demontaż, transport i utylizację

Gmina Świerczów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-112 Świerczów, ul. Brzeska 48
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4196179 , fax. 77 4196184
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerczów
    ul. Brzeska 48 48
    46-112 Świerczów, woj. opolskie
    tel. 77 4196179, fax. 77 4196184
    REGON: 53141275700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świerczów poprzez demontaż, transport i utylizację
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świerczów poprzez demontaż, transport i utylizację. 1) Przedmiotem zamówienia jest demontaż, odbiór, transport i utylizacja materiałów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Świerczów (zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr1 do opisu zamówienia) w ilości ok.5413,60 m2 połaci dachowych w tym ok.295,0 m2 azbestu złożonego nie wykorzystanego , nabytego przed wejściem w życie przepisów bezpiecznym i warunkach usuwania wyrobów zawierających azbest (przyjmuje się że 1 m2 płyty azbestowej waży 13,5 kg). Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej nieruchomości objętych zamówieniem przez Oferenta celem sprawdzenia zakresu robót. 2) Odbiór materiałów zawierających azbest będzie następował z posesji (zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr1 do opisu zamówienia). 3) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć harmonogram rzeczowo-finansowy zadania w terminie 7 dni po podpisaniu umowy po wcześniejszym uzgodnieniu z mieszkańcami i zamawiającym. 4) Wykonawca ma obowiązek poinformowania z 3-dniowym wyprzedzeniem mieszkańców o dokładnym terminie prowadzenia robót. 5 )Odbiór materiałów będzie następował na podstawie karty przekazania odpadów zawierających azbest z danej nieruchomości 6 )Cena obejmuje: demontaż, odbiór, transport do miejsca utylizacji i utylizację materiałów zawierających azbest z wyznaczonych nieruchomości. 7) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć karty przekazania odpadów i zestawienie ilości zebranych odpadów wraz z podaniem ceny za usługę z poszczególnych nieruchomości do faktury za wykonaną usługę. 8) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumentację fotograficzną obrazującą aktualny stan wyrobów zawierających azbest (przed rozpoczęciem prac), umożliwiającą porównanie z fotograficzną dokumentacją powykonawczą 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia z zachowaniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004, Nr 71, poz. 649 z późn. zm.). 10 )Ładunek materiałów zawierających azbest powinien być szczelnie zapakowany, oznakowany i zabezpieczony przed wstrząsami, przewracaniem lub wypadnięciem z pojazdu, zgodnie z przepisami powyższego rozporządzenia. Przed załadowaniem przygotowanych odpadów zawierających azbest środek transportu powinien być oczyszczony z elementów umożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu. 11) Transport odpadów zawierających azbest należy wykonać z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych, w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska. 12) Odebrane z terenu gminy odpady zawierające azbest powinny być przekazane do unieszkodliwienia odbiorcy posiadającemu stosowne zezwolenia. Na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu pisemne potwierdzenie ze składowiska odpadów faktu ich przekazania oraz dokument poświadczający posiadanie przez odbiorcę stosownych zezwoleń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1- 500,00 zł Zadanie Nr 2- 500,00 zł Zadanie Nr 3- 300,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach