Przetargi.pl
Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubrza

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 48-231 Lubrza, ul. Wolności 73
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 407 46 50 , fax. 77 407 46 51
  • Data zamieszczenia: 2015-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Wolności 73 73
    48-231 Lubrza, woj. opolskie
    tel. 77 407 46 50, fax. 77 407 46 51
    REGON: 00053845500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubrza.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lubrza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na demontażu, pakowaniu, odbiorze, transporcie oraz unieszkodliwianiu materiałów zawierających azbest z terenów nieruchomości położonych na obszarze Gminy Lubrza wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ, w tym:. 1) Demontaż, pakowanie, odbiór, transport i unieszkodliwianie w ilości ok. 219,68 Mg materiału zawierającego azbest; 2) Pakowanie, odbiór, transport i unieszkodliwianie, w ilości ok. 59,52 Mg materiału zawierającego azbest. Szczegółowe dane dot. Ilości i lokalizacji wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 2. Zakres zamówienia: 2.1. Demontaż, pakowanie, odbiór, transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest z dachów budynków na terenie Gminy Lubrza w ilości ok. 219,68 Mg. 2.2. Pakowanie, odbiór, transport i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach z terenu Gminy Lubrza, w ilości ok. 59,52 Mg. 2.3. Przekazanie odpadów zawierających azbest do instalacji posiadającej zezwolenie na przyjmowanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. 2.4. Zamawiający stosuje przelicznik 1m2 wyrobów zawierających azbest = 12 kg. 2.5. Zamawiający zastrzega, że planowany powyżej zakres zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu) w przypadku odstąpienia przez właścicieli obiektów gospodarczych od uczestnictwa w Programie lub zmiany wielkości otrzymanej dotacji ze źródeł zewnętrznych. 2.6. Wskazane wyżej ilości mogą ulec także zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości, w których właściciele określili powierzchnię dachu wyrażoną w m2. 2.7. W przypadku, gdy ilość odpadów azbestowych będzie mniejsza niż określona w SIWZ Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu, w tym także roszczeń odszkodowawczych. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.1. Opracowanie szczegółowego harmonogramu demontażu, pakowania, odbioru, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z dachów budynków na terenie Gminy Lubrza a także tych składowanych na nieruchomościach Wykonawca ustali wskazany wyżej harmonogram z właścicielami poszczególnych nieruchomości, a następnie przedłoży go do Urzędu Gminy w Lubrzy, ul. Wolności 73 w sekretariacie (pokój 209). 3.2. Wykonanie wszelkiej dokumentacji w tym fotograficznej (zdjęcia w kolorze w wersji elektronicznej) obiektów sprzed rozpoczęcia usuwania z nich odpadów zawierających azbest oraz po ich usunięciu oraz przekazanie jej Zamawiającemu (CD lub DVD). 3.3. Zapewnienie właściwej organizacji i zabezpieczenia miejsca robót demontażowych i miejsca przechowywania zdemontowanych materiałów zawierających azbest. 3.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie wytworzonymi odpadami zawierającymi azbest. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania obszaru, na którym prowadzone będą roboty i magazynowane odpady zawierające azbest na czas prowadzenia prac. 3.6. Wykonawca dokona ważenia płyt przy użyciu własnych urządzeń bezpośrednio na każdej posesji po dokonaniu całkowitego demontażu na jednym obiekcie. Czynności ważenia Wykonawca wykona i udokumentuje w obecności i z podpisem właściciela nieruchomości zgodnie z załącznikiem do umowy. 3.7. Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości poprzez wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę. 3.8. Uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót, oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót. 3.9. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac. 3.10. Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów w miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko). 3.11. Wykonawca wystawi dla właściciela posesji oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 3.12. Poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: 4.1. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21, z późn. zm), 4.2. Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.), 4.3. Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 t.j. z późn. zm.), 4.4. Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.), 4.5. Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 z późn. zm.), 4.6. Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8. poz.31). 4.7. Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.); 4.8. Innymi obowiązującymi przepisami niewymienionymi wyżej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 5.000,00 zł. Wadium winno być wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 - j. t.), na okres związania ofertą, nie krótszy niż 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2. Wadium należy wnieść: 2.1. W pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Gminy w Lubrzy, ul. Wolności 73, konto BS Prudnik nr 02 8905 0000 2000 0010 1114 0003, z dopiskiem Przetarg - Usuwanie Azbestu w roku 2015 z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.2. W innych formach - oryginał należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Lubrzy II piętro pok. nr 209 każdego dnia tygodnia w godzinach 7.00 do 15.00 nie później niż do godziny 9.00 w dniu w którym upływa termin do składania ofert, a kserokopię zamieścić w ofercie. 3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zwroty i zatrzymania wadium będą dokonywane na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubrza.opole.pl/1163/653/usuwanie-azbestu-i-wyrobow-zawierajacych-azbest.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach