Przetargi.pl
Usługi przygotowywanie i wydawanie posiłków dla zatrzymanych w Policyjnej izbie Zatrzymań w Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, przy ul. Zygmunta Augusta 20.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2010-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przygotowywanie i wydawanie posiłków dla zatrzymanych w Policyjnej izbie Zatrzymań w Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, przy ul. Zygmunta Augusta 20.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie posiłków dla zatrzymanych w Policyjnej izbie Zatrzymań w Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, przy ul. Zygmunta Augusta 20. b) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w Policyjnej Izbie Zatrzymań w Komendzie Powiatowej Policji w Bolesławcu, przy ul. Zygmunta Augusta 20, w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r., w ilości 449 norm dobowych, w tym: - śniadania i kolacje (po 25% normy dobowej) - 898 sztuk, - obiady (50% normy dobowej) - 449 sztuk godziny wydawania posiłków: śniadanie 7.00-8.00; obiad 13.00-14.00, kolacja 17.00-18.00 - posiłki wydawane będą w opakowaniach styropianowych oraz plastikowych posiadających aktualny atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywością Rodzaje pojemników: * śniadanie: opakowanie plastikowe z deklem o pojemności ok. 350ml, * obiad: zupa - pojemnik styropianowy z deklem o pojemności ok. 570 ml, drugie danie - pojemnik styropianowy menu box obiadowy trójdzielny, * kolacja: opakowanie plastikowe z deklem o pojemności ok. 350 ml
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach