Przetargi.pl
Dostawa oleju lekkiego opałowego do Zespołu Szkół w Siedlcu w ilości 35 000 litrów

Zespół Szkół w Siedlcu ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Siedlec, ul. Wrocławska 22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3987695 , fax. 071 3987695
  • Data zamieszczenia: 2010-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Siedlcu
    ul. Wrocławska 22 22
    55-095 Siedlec, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3987695, fax. 071 3987695
    REGON: 93205544200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju lekkiego opałowego do Zespołu Szkół w Siedlcu w ilości 35 000 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni mieszczącej się w Zespole Szkół w Siedlcu w ilości 35 000 litrów odpowiadającego wymaganiom PN-C-96024. Transport na koszt własny Wykonawcy. Wartość brutto umowy w okresie jej trwania nie może przekroczyć 95 500 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset zł) 2. Zamówienie dotyczy dostaw oleju opałowego o następujących parametrach (normach jakościowych): 1) gęstość w temperaturze 15O C - max 860 Ckg/m?; 2) temperatura zapłonu - min. 56OC; 3) wartość opałowa - min. 42,60 MJ/kg 4) lepkość kinematyczna w temp. 20 OC- max 6,00 mm?/s; 5) zawartość zanieczyszczeń stałych - max. 24 mg/kg 6) zawartość siarki poniżej - max. 0,20 mg/kg; 7) pozostałość po spopieleniu max. 0,001 m/m; 8) zawartość wody max. 200 mg/kg; 9) temperatura płynięcia max. - 20O C. 10) skład frakcyjny: do 250? C - max 65 dest. %, do 350 ? C - min. 85 dest.% 3. Wysokość opłaty za komplet dokumentów przetargowych wynosi 2,00zł (słownie: dwa złote 00/100). W przypadku, gdyby Wykonawca zażądał przesłania dokumentacji pocztą, w/w opłata zostanie powiększona o koszty przesyłki pocztowej. Dokumentacja do pobrania w Zespole Szkół w Siedlcu. . Postanowienia dotyczące rękojmi . 4.Wykonawca na dostarczony olej opałowy, udzieli Zamawiającemu rękojmi, która kończy się 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zlecenia jednostkowego. 5.Postanowienia dotyczące reakcji na zgłoszone wady 1) Wykonawca gwarantuje, poprzez analizy wykonane na każdej partii oleju, że towar będzie zgodny z warunkami jakościowymi podanymi w ust.2. 2) Wykonawca do każdej dostawy załączy aktualne świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej losowo wybranej próbki oleju opałowego dostarczonego przez Wykonawcę bez powiadomienia Wykonawcy, w celu kontroli jakościowej w zakresie zgodności dostarczonego i wykorzystywanego oleju opałowego z właściwościami fizyko - chemicznymi określonymi w niniejszej SIWZ. 4) Badania wykonywane będą w laboratorium Wykonawcy lub w niezależnym laboratorium Instytutu Chemii i Technologii Nafty i Węgla Politechniki Wrocławskiej. Wybór laboratorium, spośród określonych wyżej, należy do Zamawiającego, który może zażądać wykonania badań w obydwu ośrodkach jednocześnie. 5) Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności parametrów określających właściwości próbki oleju opałowego danej dostawy z parametrami określonymi w umowie, będzie uznane za niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji. 6) W przypadku reklamacji przez Zamawiającego jakości oleju, Wykonawca wyraża zgodę na wykonanie dokładnych badań w niezależnym laboratorium. Koszt wykonania badań obciąża stronę w zależności od jego wyniku. 7) W przypadku reklamacji jakościowej lub ilościowej Wykonawca zobowiązuje się maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia reklamacji dostarczyć odpowiednią, zgodną z zamówieniem ilość oleju opałowego wolnego od wad lub brakującego w przypadku reklamacji ilościowej. 8) Dostawa oleju opałowego, która nastąpi w wyniku reklamacji wg ceny obowiązującej w dniu dokonywania dostawy zareklamowanego oleju lub w dniu, w którym miała nastąpić dostawa, w przypadku braków ilościowych 9) W przypadku gdy wadliwy olej zostanie wlany do zbiorników Zamawiającego, w których będzie znajdować się olej, Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt wymienić cały olej, zgodnie z ilością znajdującą się w zbiorniku po jego wypełnieniu przez Wykonawcę. 6.Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 2) Materiały, urządzenia, i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach. 3) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania zlecenia jednostkowego w nieprzekraczalnym terminie do 24 godzin od momentu wystąpienia w/w okoliczności, jednak nie później niż na 24 godziny przed upływem terminu realizacji zlecenia jednostkowego (wraz z przedstawieniem uzasadnienia). 4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP, PPOŻ, sanitarnymi, ochrony środowiska i przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szkolasiedlec.w.interia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach