Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
- Data zamieszczenia: 2018-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
20031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
REGON: 135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pralnicze wraz z transportem dla UMCS - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze wraz z transportem obejmujące poniżej wymienione części: 1) Część 1: Usługi pralnicze dla Domów Studenckich oraz jednostek UMCS w Lublinie; 2) Część 2: Usługi pralnicze dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego UMCS, ul. Albrechtówka 3b, 21-120 Kazimierz Dolny. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w części 1: 7 000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. W zakresie części nr 2 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: „Wadium na ………………….…..” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SIWZ, pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) – 4) SIWZ i pkt 6.3 SIWZ oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B. SIWZ, formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 6.5 ppkt 1) i ppkt 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3.Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1 SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony w pkt 6.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 6.2 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 4.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 lit. A. pkt 1) – 3) SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGI PRALNICZE
Dodano: 2024-02-19 - Usługa w zakresie dzierżawy i prania bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz mopów i ścierek wraz z wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji
Dodano: 2024-02-01 - Świadczenie usług pralniczych na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2024-01-29 - „Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2024 roku” SPRAWA 62/23/P
Dodano: 2023-11-21 - Świadczenie usług pralniczych na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2023-01-26 - Usługi w zakresie prania wodnego, czyszczenia chemicznego, dezynfekcji trzewików - przedmiotów umundurowania, wyekwipowania oraz bielizny wraz z prasowaniem i maglowaniem na potrzeby 32 WOG w Zamościu
Dodano: 2022-12-13 - Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego w Nałęczowie
Dodano: 2022-10-27 - Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z użyczeniem bielizny szpitalnej
Dodano: 2021-01-11 - Usługi pralnicze wraz z transportem dla UMCS
Dodano: 2020-11-12 - Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie
Dodano: 2020-11-12