Przetargi.pl
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU przy ul. Tadeusza Kościuszki 29 w Biłgoraju

Sąd Rejonowy w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 685 08 07 , fax. 84 685 08 08
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 29
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 685 08 07, fax. 84 685 08 08
    REGON: 32297900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU przy ul. Tadeusza Kościuszki 29 w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju przy ul. Tadeusza Kościuszki 29, MODUŁ A, ogółem: 1 845,49 m2, tym: - piwnice – 419,09 m2; - parter- 475,94 m2; - I piętro – 499,65 m2; - II piętro – 450,81 m2 . MODUŁ B, ogółem 1 408,30 m kw: - piwnice – 341,45 m kw.; - parter- 345,86 m kw.; - I piętro – 357,74 m kw.; - II piętro – 363,25 m kw. Budynek Sądu Rejonowego w Biłgoraju jest budynkiem składającym się z dwóch modułów: A i B. Moduł A (od ul. 3-go Maja) składa się z pięciu kondygnacji (włącznie z kondygnacją podziemną), natomiast moduł B (od ul. Tadeusza Kościuszki) składa się z czterech kondygnacji (włącznie z kondygnacją podziemną). Przedmiot zamówienia dotyczy usługi sprzątania na czterech kondygnacjach modułów A i B, z uwagi na fakt, iż w module A piątą kondygnację zajmuje Prokuratura Rejonowa w Biłgoraju, która usługi sprzątania zapewnia sobie we własnym zakresie. W Sądzie Rejonowym w Biłgoraju zatrudnionych jest 69 osób. Dziennie budynek odwiedza ok. 100 interesantów. Zamawiający wymaga, aby w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju przy ul. Tadeusza Kościuszki 29, usługi kompleksowego utrzymania czystości były świadczone przez co najmniej 5 osób w wieku poniżej 65 roku życia, w tym: - co najmniej 1 (jedna) osoba powinna sprzątać w godzinach od 13.30 do 19.30; - co najmniej 4 (cztery) osoby powinny sprzątać w godzinach od 15:30 do 19:30. Pomieszczenia kasy, księgowości, archiwów, pokój informatyka oraz serwerowni powinny być sprzątane do godz. 15:30. Zakres prac objętych zamówieniem:  Usługi sprzątania powinny być świadczone minimum 5 razy w tygodniu (w dni robocze).  Wykonawca zapewnia środki i sprzęt niezbędny do realizacji usługi. Stosowane przez Wykonawcę środki myjąco-czyszczące muszą posiadać aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych.  Wykonawca zapewnia: - toaletach: mydło w płynie, papier toaletowy w rolkach (biały, dwuwarstwowy, gofrowany, miękki), - w pokojach socjalnych: płyn do mycia naczyń, ręczniki papierowe białe na rolce (w budynku jest 6 pokoi socjalnych). Mydło w płynie powinno posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważny, o dopuszczeniu do obrotu.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość codziennej oceny i okresowej kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. W związku z tym Wykonawca (lub upoważniony pracownik) zobowiązany jest do stawiennictwa we wskazanym przez Zamawiającego budynku, w określonym terminie w celu przeprowadzenia wspólnej kontroli. Dopuszczalne formy powiadomienia Wykonawcy o wyznaczonym miejscu i czasie: telefonicznie, faksem, pisemnie w formie tradycyjnej (pocztą) lub e-mailem (pocztą elektroniczną).  Utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach.  Do sprzątania zabrania się używania octu i preparatów na jego bazie.  Do sprzątania zabrania się używania preparatów, które mogą uszkodzić elementy urządzenia wykonane ze stali nierdzewnej lub chromowanej.  Zamiatanie, zmywanie podłóg.  Odkurzanie dywanów i mebli tapicerowanych.  Wycieranie kurzu ze wszystkich mebli, parapetów, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, kaloryferów, gniazd komputerowych, usuwanie pajęczyn.  Wyrzucanie śmieci z koszów i pojemników do tego przystosowanych.  Wycieranie drzwi i płytek naściennych i ich gruntowne mycie.  Utrzymanie w czystości ubikacji, łazienek – w tym mycie ich całego wyposażenia.  Dbanie o rośliny zielone, podlewanie, usuwanie suchych liści i pędów.  Usuwanie pajęczyn.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki określone w SIWZ, m.in Wykonawca winien wykazać, że w okresie nie wcześniej niż w ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, minimum dwie usługi polegające na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej o pow. użytkowej minimum 3000 m2 w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach